בפעם השישית השנה: רעידת אדמה בעוצמה 7.3 הורגשה באינדונזיה

בפעם השישית השנה: רעידת אדמה בעוצמה 7.3 הורגשה באינדונזיה

רעידת אדמה בעוצמה 7.3 הורגשה כעת במערב אינדונזיה- שבוע לאחר שרעש בעוצמה זהה נרשמה במזרח המדינה. זו רעידת האדמה השישית שנרשמת במדינה מאז תחילת השנה

author-image
שוב: רעידת אדמה בעוצמה 7.3 הורגשה באינדונזיה
  נזקי רעידת אדמה באינדונזיה משנה שעברה. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

רעידת אדמה בעוצמה 7.3 בסולם ריכטר הורגשה היום (ראשון) סמוך לאי מולוקה במערב אינדונזיה- כך מדווח המכון הגיאולוגי של ארצות הברית.  בשלב הזה לא דווח על נפגעים או על נזק.

מדובר ברעידת האדמה השישית שפגעה במדינה האסייתית מאז תחילת 2019. רק בשבוע שעבר נרשמה רעידת אדמה בעוצמה 7.1 שהורגשה במזרח אינדונזיה, כשבעקבותיה הסוכנות הגיאופיזית במדינה הכריזה על אזהרת צונאמי באזור שנפגע- זאת בעקבות החשש לרעשי משנה נוספים. נזק קל נגרם למספר מבנים בעיר מאנאדו, ביניהם בית חולים שפינה את המאושפזים, אך לא נרשמו פצועים באירוע.

לפני כחודש נרשמה רעידת אדמה בעוצמה של 6.2 פגעה באותו האזור שבו נרשם הרעש הנוכחי. כמו כן, בינואר האחרון נרשמו שלושה רעידות אדמה בפרק זמן של שבועיים, כשהחזק ביותר היה בעוצמה 7.0 והורגש באי טרנאטה, הנמצא במחוז מולוקס.

האירוע הנוכחי מצטרף גם לרעידת אדמה שהורגשה מוקדם יותר היום סמוך לעיר ברום שבצפון-מערב אוסטרליה, ונמדדה בעוצמה של 6.9 בסולם ריכטר. גם כאן לא נרשמו דיווחים על נפגעים או נזק באירוע.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו