אמיר אוחנה מגיב לרב פרץ: "בורות דורשת טיפול המרה" - סרוגים

אמיר אוחנה מגיב לרב פרץ: "בורות דורשת טיפול המרה"

שר המשפטים אמיר אוחנה תקף את הרב רפי פרץ בעקבות דבריו על טיפולי המרה לקהילה הלהט"בית: " זו לא עמדתה של ממשלת ישראל, זו לא דרכה של הליכוד. מה שדורש המרה וטיפול הם דעות קדומות ובורות"

אמיר אוחנה מגיב לרב פרץ: "בורות דורשת טיפול המרה"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

שר המשפטים אמיר אוחנה תקף הבוקר (ראשון) את דבריו של שר החינוך הרב רפי פרץ על טיפולי המרה לקהילה הלהט"בית, אשר עוררו סערה נרחבת בארץ.

"אני מגנה בתוקף את האמירות של שר החינוך בעניין טיפולי המרה. אני רוצה להבהיר בצורה חד-משמעית: זו לא עמדתה של ממשלת ישראל, זו לא דרכה של הליכוד — התנועה הלאומית-ליברלית" אמר בפתח ישיבת הממשלה. "אני העברתי יחד עם המטה החרדי בליכוד, תיקון בחוקת התנועה כך שתמנע אפליה על רקע של נטייה מינית. יש גם יהדות שיודעת להכיל ולכבד את השונה הלכה למעשה".

"המסר הכי חשוב שלי לבני ובנות הנוער באשר הם ובפרט לנוער הדתי: נטייה מינית לא דורשת "טיפול" ולא "המרה". מה שדורש המרה וטיפול הם דעות קדומות ובורות" הוסיף ותקף.

מוקדם יותר היום שר החינוך לשעבר נפתלי בנט הגיב לסערה ואמר כי הדברים שנאמרו אינם מייצגים את דעת הרוב בציבור הדתי. "החברה הישראלית מורכבת מגוונים שונים, ואף אחד לא צריך להמיר אף אחד אחר.‬ אנחנו מקבלים כל אדם כפי שהוא" טען בנט. "‬הדברים שנאמרו אינם מייצגים את מרבית הציבור הדתי לאומי שמסתייג מהמלחמה האובססיבית בלהט״בים. ‬חביב אדם שנברא בצלם. ‬‫כל אדם וכל צלם״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אמיר אוחנה היקר
אביגדור | 14-07-2019 12:55
חבל, למה אתה חופר לעצמך, קבר במו ידיך. קח כלל זה בידיך, כל זמן, שסטייתך, תהא אשר תהא, היא במסגרת אישית ופרטית, היא נסלחת. אפילו כלפי שמיא. אבל, ברגע שאתה יוצא נגד בניו האהובים של בורא עולם, אלה שממיתים עצמם באוהלה של תורה, איבדת הכל. עדיף שתתנצל מהר ובהקדם, או שתתחיל לארוז. כידוע, בדברי חזל: אין תרופה למכתו.
אמיר אוחנה לא יכול לחוקק עניין אישי.
ליכודניק. | 14-07-2019 17:15
אוחנה מחוייב לליכוד ולססטוס קוו מאז קום המדינה. ויש גם קווי יסוד לממשלה בה הוא יושב אין למסד חתונה חד-מינית. כן לשמור על זכויותיהם האישיות של הלהטב ושל כל אזרח שומר חוק. חייבים להבחין בין הדברים.
2
מלל שם שמים בפרהסיה
הלל | 14-07-2019 13:25
ההומו הזה מבייש עצמו מבייש עמו ומבייש דת שלו. עדיף לשתוק ולא להצהיר כל תועבה שהוא עושה. מתבייש שיש יהודי כזה.
3
אוחנה סתום
רפאל | 14-07-2019 14:05
מה שעשו לרב פרץ היה לא פחות מאשר אמבוש ואתה יודע זאת. אל תתן יד לשונאי עם ישראל.
שום אמבוש. הוא אמר את הדברים מרצונו
צחי | 16-07-2019 8:41
שום אמבוש לא היה. רק דעות חשוכות
4
הכנסתם את פרץ לממשלה...
אור | 14-07-2019 14:07
מי שהולך לישון עם כלב,אל יתפלא אם יקום עם קרציות
5
אמיר אוחצ'ה
הצעה | 14-07-2019 14:33
תחזור להתמקד בליקוק אחוריו של ביבי. זה משהו שאתה מצטיין בו וגם ניראה שנהנה ממנו מאד.
6
נפתלי בנט
הלנה ברבי | 16-07-2019 19:30
למען הסדר הטוב, חביב אדם שנברא בצלם לא מוזכר בתורה, לעומת האיסור על משכב זכר. בכל מקרה, דבר אחד בטוח וזה, שהקהילה הגאה בתור קהילה- אינה חביבה כלל ועיקר על בורא עולם וכולנו משלמים על מעשיה, מתוקף היותנו ערבים זה לזה (ראה דף פייסבוק בשם אקטואל-יה)