נתניהו לנסראללה: "אם תעז לתקוף- ננחית מכה מוחצת" - סרוגים

נתניהו לנסראללה: "אם תעז לתקוף- ננחית מכה מוחצת"

ראש הממשלה הגיב לאיומים של חיזבאללה לתקוף את ישראל, אותם כינה "דברי רהב של נסראללה". בדבריו הזהיר: "אם חיזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל - ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת"

נתניהו לנסראללה: "אם תעז לתקוף- ננחית מכה מוחצת"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאיומיו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לפיהם ארגונו יכול לפגוע בכל "מטרה רגישה" בישראל. בדבריו הזהיר את לבנון כי צה"ל יפעל בתקיפות במידה וחיזבאללה יחליט לתקוף את ישראל.

"בסוף השבוע שמענו את דברי הרהב של נסראללה על תוכניות התקיפה שלו. כדאי שיהיה ברור שאם חיזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל – ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת" איים בפתח ישיבת הממשלה.

"אבל בניגוד לנסראללה, אני לא מתכוון לפרט את התוכניות שלנו" הוסיף בעקיצה. "די להזכיר שבמשך שנים נסראללה חפר מנהרות טרור שהשמדנו תוך ימים. על כל זה נאמר – אל יתהלל חופר כמפתח".

כזכור, ביום שישי האחרון מזכ"ל ארגון הטרור התראיין בערוץ הטלוויזיה "אל-מנאר"- שם איים כי הארגון מסוגל לפגוע בכל מקום בישראל- כולל באילת. לטענתו, "יצרנו הרתעה, והיא זאת שמנעה מישראל לתקוף את לבנון מאז מלחמת לבנון השנייה. מאז 2006 האויב עושה אלף פעמים את החישובים שלו לפני שהוא פועל".

"ב-2006 היו לנו רק יכולות הגנתיות, אבל עכשיו יש לנו כוח התקפי חמוש בנשק מיוחד ביבשה, באוויר ובים" הוסיף ואיים. "ההתפתחות של הכוח הארטילרי שלנו, כולל הטילים המדויקים, מדאיגה את הישראלים". עוד ציין כי "אנחנו מאמינים בניצחון בים, באוויר וביבשה. הדבר שפגע אנושות ביישות הציונית זה הביטחון של העם ביכולות הצבאיות שלנו. כל מה שעשה הצד הישראלי אחרי מלחמת לבנון השנייה כדי לשפר את היכולות שלו לא עזר, גם בברכת ההתנגדות ברצועת עזה".

נסראללה הוסיף והתייחס לקריאות מישראל על תקיפה צבאית אפשרית בלבנון בעקבות מבצע "מגן צפוני". "בוא נראה לאן ייקחו את המתנחלים שלהם. הצפון הכבוש נמצא תחת האש שלנו" אמר. בהמשך הציג מפה של ישראל, וציין כי "ברצועת החוף נמצאים רוב אזרחי ישראל. האם היישות יכולה לסבול עשרות אלפי טילים שייפגעו באזורים הללו? כאן נשאלת השאלה מי יחזיר את מי לתקופת האבן".

"אני לא מאמין שהצד הישראלי יתחיל במלחמה" איים. "כל מלחמה שמה את ישראל בפני השמדה טוטאלית. אנחנו לא צריכים נשק גרעיני, רק טיל אחד למאגר האמוניה בחיפה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כבוד המלך,התגובה תהיה אחרי העברת הכסף לחמאס ?
תותח אתה,תותח | 14-07-2019 11:46
גבר אמיתי.
2
כבוד ראש הממשלה היקר והאהוב
אביגדור | 14-07-2019 13:06
למה לחכות? וכי, אותם נזקים, נפצעים, נפגעים, מאותה תקיפה ראשונית, התחלתית, של השטן נסראללה, זולים בעיניך? וכי לא כואב לך, רק לחשוב, שחלילה מישהו יפגע? למה להמתין, השם עימך, גיבור החייל. מצפה ומחכה לרגע, מתי תגיע גם אתה למסקנה, לא כוחי ועוצם ידי, אלא - אל צבאות השם. אל לך לדאוג, צא והילחם בו, מחץ ומחק אותו ואת צבאו מעל פני האדמה, בלי היסוס. כפי שאתה רואה בבירור, מול האיראנים בסוריה, כמה שתיתן להם בראש, ככה תזכה שהשם יהיה יותר בעזרך. זה מה שהשם מקווה ומייחל ומצפה ממך לעשות. וזאת הסיבה שהגעת למלכות. אז בבקשה קדימה, קום ותן לנחש בראש, אל תחכה, ואל תהסס.
3
יהודים
נועם | 15-08-2019 11:10
יהודים בסוריה ובלבנון