שני הרוגים בתאונת דרכים קשה ליד מצפה יריחו - סרוגים

שני הרוגים בתאונת דרכים קשה ליד מצפה יריחו

שני בני אדם נהרגו ואחד נוסף נפצע קשה מאוד כתוצאה מהתהפכות הרכב בו נסעו בכביש 1 סמוך לצומת השומרוני הטוב. טרם ברורה סיבת התהפכות הרכב. כוחות הצלה ומשטרה במקום

שני הרוגים בתאונת דרכים קשה ליד מצפה יריחו
  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שני בני אדם נהרגו הבוקר (שישי) ועוד אחד נפצע באורח קשה מאוד כתוצאה מהתהפכות הרכב בו נסעו בכביש 1 סמוך לצומת השומרוני הטוב. הנסיבות שהביאו להתהפכות הרכב טרם ברורות ובוחני תנועה שהוזעקו למקום מתחקרים את האירוע הקשה.

ממשטרת ישראל נמסר: "בכביש 1 סמוך לשומרוני הטוב אירעה תאונת דרכים עצמית כשרכב פרטי ישראלי התהפך מסיבה שטרם ברורה. צוות רפואי של מד"א קבע את מותם של שניים ופצוע נוסף באורח קשה, על פי גורמי רפואה, פונה לביה"ח. הכביש מכיוון ים המלח לירושלים חסום לתנועה. שוטרים ובוחני התנועה במקום".

(צילום: כיבוי אש/ מחוז יו"ש)

ממד"א נמסר: "בשעה 06:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב שהתהפך בכביש 1 סמוך לצומת השומרוני הטוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני גברים בשנות ה 20 ופינו לבי"ח הדסה הר הצופים גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית".

(צילום: כיבוי אש/ מחוז יו"ש)

פאראמדיק מד"א ניסן חפץ וחובש על אופנוע מד"א אביב ביטון סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך הפוך על הגג, ברכב נסעו 3 צעירים בשנות העשרים, אחד מהם היה מחוץ לרכב ושנים נלכדו בתוכו, ביצענו מיון ראשוני, הצעיר שהיה מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח, הצעיר השלישי היה בהכרה, לאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים , הוא סבל מחבלה רב מערכתית, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשהוא בהכרה ומצבו קשה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו