סופה קיצונית ביוון: שישה תיירים נהרגו, מאות נפצעו - סרוגים

סופה קיצונית ביוון: שישה תיירים נהרגו, מאות נפצעו

סופה קיצונית בעוצמתה פגעה באי הלקידיקי שבצפון יוון, כשהרוחות והגשמים העזים הובילו לנזק רב. שישה בני אדם נהרגו בעקבות הנזקים, ומאות נוספים נפצעו קשות והועברו לבתי החולים

סופה קיצונית ביוון: שישה תיירים נהרגו, מאות נפצעו
  נזקי הסופה ביוון (צילום מסך)

יוון סוערת: שישה תיירים נהרגו, ביניהם שני ילדים, ומעל 100 בני אדם נוספים נפצעו במהלך סופה קיצונית בעוצמתה שנרשמה היום (חמישי) באי הלקידיקי שבצפון המדינה. הרשויות ביוון הוסיפו כי נזק רב נגרם למבנים במחוזות הצפוניים מהסופות, אשר כללו רוחות בעוצמה של 120 קמ"ש וגשמים עוצמתיים באופן חריג לעונה.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, ההרוגים כוללים שני תיירים מצ'כיה אשר נהרגו לאחר שרכבם נסחף בסערה, וכן אם ובת מרומניה שנהרגו כשגג מסעדה קרס בזמן שהם ישבו במבנה. שני ההרוגים האחרונים היו אזרחים רוסים, גבר ובנו, אשר נהרגו לאחר שעץ קרס ליד המלון שלהם. בבתי החולים באי נרשמו פצועים רבים, כשרובם נפגעו בראשם מעצים או חפצים אחרים שפגעו בהם.

ראש ממשלת יוון החדש, קיריאקוס מיטסוטקיס, אמר בעקבות האירוע כי הוא ביטל את ישיבת הממשלה שתוכננה להיום ופועל בשיתוף עם הרשויות כדי לטפל בנזקים. "בימים הקרובים נפעל לשקם את האזור ולתקן את כל הנזק" אמר. "יוון מתאבלת על אובדן החיים הקשה, ואנו שולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים והפצועים". את'נסיוס קלטסס, מנהל המרכז הרפואי בעיר ניאמודניה, הוסיף כי "זאת הפעם הראשונה ב-25 שנות הקריירה שלי שחוויתי דבר כזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איי יוון
אחד שבודק | 11-07-2019 20:06
כלקידיקי הוא חצי אי בצפון יוון
2
תנחומים למשפחות ההרוגים חבל שקרה האסון
איילת | 11-07-2019 22:29
עצוב איתני הטבע אכזרים