מבחן כוח ליו"ר החדש: היום פריימריז לרשימת מרצ - סרוגים

מבחן כוח ליו"ר החדש: היום פריימריז לרשימת מרצ

 1,000 חברי ועידת המפלגה, יממשו היום (חמישי) את זכותם לקבוע את הרכב רשימת מרצ לכנסת, הקלפיות נפתחו בשעה 12:00 ויינעלו בשעה 22:00, זמן קצר לאחר מכן יימסרו התוצאות בגני התערוכה

מבחן כוח ליו"ר החדש: היום פריימריז לרשימת מרצ
  (צילום: פלאש 90)

1,000 חברי ועידת המפלגה, יממשו היום (חמישי) את זכותם לקבוע את הרכב חברי הכנסת לרשימת מרצ לכנסת, הקלפיות נפתחו בשעה 12:00 ויינעלו בשעה 22:00, זמן קצר לאחר מכן יימסרו התוצאות בגני התערוכה בתל אביב.

האם מי שייבחר יהיו אלו שתמכו ביו"ר החדש, כמו חברת הכנסת מיכל רוזין? כשבמקביל במפלגה מעריכים כי פעילים רבים ינסו להדיח את זנדברג בכלל מהרשימה לכנסת, אך הורביץ העריך הבוקר בראיון לרשת ב' כי היא תיכנס בכל מקרה.

יו״ר מרצ לשעבר, ח״כ תמר זנדבר שהודחה לאחרונה ומתמודדת על מקום ברשימה, אמרה לקראת ההצבעה: "אני מבקשת את אמון החברים לצמרת החמישייה הראשונה כדי להראות לציבור שבמרצ יודעים להתאחד להצלחת המפלגה. במקום דילים ומחנאות אצלנו יש נכונות להסתער על המשימה האמיתית – הבחירות לכנסת ה22".

אתמול השיקו את קמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-22, תחת הסיסמה "הפעם מרצ" במטרה לפנות ליושבי ראש המפלגות האחרות, ומעמתים אותם עם האידאולוגיה של מרצ. כך למשל בכמה משלטי החוצות, שיתלו מחר ברחבי הארץ נכתב: "דרעי, ליצמן, לא תאמינו אבל גם לחילונים יש רגשות", "סמוטריץ לא יעזור לך, גם להט"בים רוצים משפחה", "ביבי לידיעתך, גם סבא וסבתא צריכים לשלם בסופר", "גנץ לפיד, מה מסתבר – גם ערבים חיים כאן".

בבחירות האחרונות גירדה מרצ את אחוז החסימה וקיבלה ארבעה מנדטים בלבד, ביחד עם היו"ר הנבחר הם הצהירו על 7 מנדטים, אך מהלך כזה יתקשה להתקיים ללא חיבורים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מר"צ: מנוולים - רשעים - צוררים!
אוראור | 12-07-2019 10:22
אין פה עוד מה להוסיף!