שוב: פלסטיני חשוד בביצוע עבירות מין בקטינה - סרוגים

שוב: פלסטיני חשוד בביצוע עבירות מין בקטינה

תושב השטחים כבן 29 נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה ביישוב 'מבשרת ציון' הסמוך לירושלים. מדובר במקרה השני שנחשף ביממה האחרונה. אתמול פורסם כי פלסטיני חשוד באונס ילדה מבית הספר בו עבד באשדוד

שוב: פלסטיני חשוד בביצוע עבירות מין בקטינה
  (צילום: שאטרסטוק)

מקרה שני שנחשף ביממה האחרונה של פלסטיני שביצע עבירות מין בקטינה.

תושב השטחים כבן 29 נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה ביישוב 'מבשרת ציון' הסמוך לירושלים.

אתמול בשעות אחר הצהריים הוזעקו השוטרים הפועלים בישוב מבשרת ציון בעקבות דיווח על חשוד שביצע מעשה מגונה בנערה בה הבחין ברחוב, תוך שהוא מנסה לתקשר עמה ולמנוע ממנה להמשיך בדרכה.

השוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר, פגשו באביה של הנערה שעיכב את החשוד עד הגעתם, וזאת לאחר שדיווחה לו אודות מעשיו.

מבירור זהותו של החשוד, עלה כי מדובר בתושב השטחים המתגורר בחברון המחזיק באישור שהייה בישראל. הוא נעצר לחקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה והיום יובא בפני בית משפט השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרו.

בתוך כך, כחודש אחרי הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות פרשת האונס החמור של ילדה בת 7 באיזור בנימין, אתמול הותרו לפרסום פרטיו של מקרה דומה בו פלסטיני תושב יו"ש שעבד בבית ספר בעיר אשדוד חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידה הלומדת במוסד החינוכי.

החשוד, בן 30 תושב השטחים (איו"ש) נעצר אתמול והועבר לחקירה. מיד עם פתיחת החקירה בשלהי חודש מאי, ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים מיד לאחר מעשים אלו המיוחסים לו, ביצעה המשטרה פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול כאמור הוא אותר ונעצר לחקירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות הקטינה אשר לומדת במוסד חינוכי בעיר אשדוד, שם הועסק בעבודות תחזוקה שונות עובד תושב שטחים ובמסגרת זאת נרקמה היכרות בין השניים. על פי החשד, השניים ניגשו אל דירה סמוכה אותה משפץ גם כן החשוד, ושם ביצע בה עבירות מין ומעשים מגונים. לאחר אירוע זה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו, עזב את העיר חזרה לשטחים.

מהמשטרה נמסר: "בעקבות דיווח שנמסר למשטרה, החלו פעולות חקירה מיידיות שהעלו כי החשוד נמצא בשטחי הרשות. נעשו מגוון פעולות לאיתורו לרבות סיוע בגורמי ביטחון וכל זאת במטרה להביאו לחקירה. החקירה עדיין נמצאת בראשיתה ונמשיך בביצוע פעולותיה הנדרשות על מנת להגיע אל חקר האמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
חלשים
מושן | 11-07-2019 9:13
אין להם פחד מהחוק אין. עונשים
בלוף כמו בפעמים הקודמות.
אני | 11-07-2019 9:59
כולנו ניווכח שלהעליל עלילות לא נותן כלום.
2
מענה
אבי | 11-07-2019 10:36
איזה בושות מנהלי בתי הספר מפגרים. דפוקים. איך נתנו ואיך לא הבחינו בקרבה. אילו הייה יהודי הייה עובר רישום פלילי בשביל עבודה זו. ואיך להביא מהשטחים מרחקים עובדיםכאשר יש מובטלים באשדוד יהודים והםעוברים בדיקות.
3
אונס
דבורלה | 11-07-2019 11:55
מי שמעסיק ערבים שלא יבוא בתלונות , לאף אחד
4
המקרה באשדוד הוא בלוף כמו שהיה פעם קודמת
דני | 11-07-2019 16:42
המשטרה מעלילה ואז משחררת כשאין ראיות
5
מתי תבינו שערבים זה עם שטוף זימה?!
אחת | 12-07-2019 11:56
כלום לא יעצור אותם, זה עם סוטה ומגעיל חסר מוסריות וכבוד עצמי. תעמדו ליד אתר בנייה ותראו מה קורה כשעוברת אשה סטנדרטית. ואחרי שהבנתם את התמונה, אולי תבינו שלא כדאי להעסיק אותם ולהשאיר קרוב אלינו?! שיעבדו בינם לבין עצמם,הרחק מהילדות שלנו!