דגן באירוע מול נתניהו: "זה הזמן להחיל ריבונות!" - סרוגים

דגן באירוע מול נתניהו: "זה הזמן להחיל ריבונות!"

באירוע 40 שנה למועצה אזורית שומרון קרא ראש המועצה לראש הממשלה שנכח במקום: בטל את חוק ההתנתקות. נתניהו הבטיח: "בכל תכנית מדינית לא אאפשר עקירה של אף יישוב ואף מתיישב"

דגן באירוע מול נתניהו: "זה הזמן להחיל ריבונות!"
  (צילום: ניסים לב)

כ-6000 בני אדם חגגו הערב (רביעי) 40 שנה למועצה אזורית שומרון שהתקיים באמפיתיאטרון ברבבה שבשומרון, בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וכ-35 שרים וח"כים מ 6 מפלגות שונות בהן: ליכוד, איחוד מפלגות הימין, כחול לבן, ש"ס ודגל התורה.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון פתח את האירוע בירך את ראש הממשלה על הגעתו לשומרון ובפתח דבריו קרא לראש הממשלה להחיל ריבונות ביהודה ושומרון לא רק על הישובים אלא על כל שטחי c ואמר: "זה הזמן להחיל ריבונות! לא רק על הישובים המהווים רק 3% מהשטח אלא על כל השטח והוסיף: אנחנו סומכים עליך ראש הממשלה, ועל כן נפעל שתבחר, שאתה תהיה כתמיד שומר נכסי צאן הברזל של העם היהודי: קבר יוסף. מזבח יהשע בן נון, ממלכת ישראל הקדומה שומרון העתיקה.

דגן התייחס לתוכנית המדינית של טראמפ ואמר: "בכל תוכנית מדינית ברור וזו דרישתנו, שיהודה ושומרון תשאר לנצח בידי מדינת ישראל" כמו כן הוא קרא לראש הממשלה להעביר לאחר הבחירות (בהנחה שייבחר) את החוק לביטול חוק ההתנתקות וקרא "למחוק את אות הקין הזה מספר החוקים של מדינת ישראל".

לא מספיק ראש ממשלה טוב, צריך אחדות בימין

בסיום דבריו, לקול תשואות הקהל, פנה דגן לראשי מפלגות הימין ואמר: "אמנם יש לנו ראש ממשלה טוב. אבל זה לא מספיק. ללא אחדות במפלגות הימין לא תהיה ממשלת ימין וזה תלוי בכם".

נתניהו התייחס לתוכנית המדינית של טראמפ ואמר: "התחייבות – לא מוגבלת בזמן, לא ניתן לעקור אף יישוב מארץ ישראל בשום תוכנית מדינית. לא יעקרו יישובים! לא של יהודים ולא של ערבים. העובדה שאנחנו על הרכסים האלה מאפשרת לנו להגן על המדינה כולה ולהבטיח את הביטחון והיציבות באזור. אילו השומרון לא היה בידינו, כל מקום היה נתון בסכנה ברורה ומיידית.

הח"כים והשרים עלו לבמה (קרדיט: ניסים לב)

אלה העקרונות המרכזיים שלנו: "זו מולדתנו וארצנו. נמשיך לפתחה ולבנותה. בכל תכנית מדינית לא אאפשר עקירה של אף יישוב ואף מתיישב. צהל והביטחון ימשיכו לשלוט בכל השטח מערבית לירדן בקעת הירדן. אני פועל בימים אלו להכרה בין לאומית לעקרונות הללו".

בין השרים והח"כים שהגיעו לחגיגות: שרים וח"כים מהליכוד, אך בלטו גם ח"כ דסטה יברקן, יועז הנדל עומר ינקלביץ' וצבי האוזר מכחול לבן, ויצחק פינדרוס מיהדות התורה.

לאחר הנאומים הופיעו בפני הקהל הרב האמנים אביתר בנאי וישי ריבו. האירוע התקיים כאמור כחלק מחגיגות 40 שנה למועצה אזורית שומרון שהוקמה לפני 40 שנה עם פתיחת האירוע עלו לבמה ראשי המועצה האזורית שומרון מיום הקמתה, בהם: מאיר הר נוי, בני קצובר, אריה עופרי, בנצי ליברמן וגרשון מסיקה – ראש מועצה אזורית שומרון הנוכחי העניק להם תעודות כבוד על תרומתם המכרעת להקמת ההתיישבות בשומרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
פתי מאמין לכל דבר
מי שמאמין לו שיקום | 10-07-2019 22:09
לדבר ולהבטיח לא עולה כסף אבל לקיים ?
מיד אחרי הרכבת לאילת שהבטיח ב 99
כבר באים | 10-07-2019 22:42
נתניהו התפנה להחיל את הריבונות (לא לפני שיסיים לסלול כביש 4 נתיבי לאילת שהבטיח ב 2011)
2
יוסי דגן
יוסף | 10-07-2019 23:55
יוסי דגן הוא הפוליטיקאי המוכשר ביותר כרגע בימין והוא צריך להוביל את איחוד מפלגות הימין
או הוא, או סוס
בהחלט | 11-07-2019 0:51
חמורים כבר יש מספיק. דגן איש כבד משקל ויוכל להשתלב מצויין בחבורת הגזענים הכרסתנים בראשות בן גביר וגופשטיין!
3
תפסיקו להצביע למפלגת שמאל כמו הליכוד
ליבנה | 11-07-2019 9:12
ואז אולי תקבלו ריבונות