חשד: פלסטיני ביצע עבירות מין בקטינה בבי"ס בו עבד - סרוגים

חשד: פלסטיני ביצע עבירות מין בקטינה בבי"ס בו עבד

פלסטיני תושב יו"ש חשוד בביצוע עבירות מין בקטינה אותה הכיר בבית הספר בו עבד. על פי החשד, העבירות בוצעו בדירה סמוכה והחשוד נמלט לשטחים. הוא נעצר ומעצרו הוארך

חשד: פלסטיני ביצע עבירות מין בקטינה בבי"ס בו עבד
  אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: שאטרסטוק)

כחודש אחרי הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות פרשת האונס החמור של ילדה בת 7 באיזור בנימין, לפני זמן קצר (רביעי) הותרו לפרסום פרטיו של מקרה דומה בו פלסטיני תושב יו"ש שעבד בבית ספר בעיר אשדוד חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידה הלומדת במוסד החינוכי.

החשוד, בן 30 תושב השטחים (איו"ש) נעצר אתמול והועבר לחקירה. מיד עם פתיחת החקירה בשלהי חודש מאי, ולאחר שהחשוד נמלט לשטחים מיד לאחר מעשים אלו המיוחסים לו, ביצעה המשטרה פעולות רבות לאיתורו תוך סיוע יחידות משטרה וגורמי ביטחון שונים, ואתמול כאמור הוא אותר ונעצר לחקירה. הבוקר הוא הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת נציג המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

בשלהי חודש מאי התקבל דיווח במשטרה אודות הקטינה אשר לומדת במוסד חינוכי בעיר אשדוד, שם הועסק בעבודות תחזוקה שונות עובד תושב שטחים ובמסגרת זאת נרקמה היכרות בין השניים. על פי החשד, השניים ניגשו אל דירה סמוכה אותה משפץ גם כן החשוד, ושם ביצע בה עבירות מין ומעשים מגונים. לאחר אירוע זה, משהבין החשוד כי מעשיו נחשפו, עזב את העיר חזרה לשטחים.

מהשמטרה נמסר: "בעקבות דיווח שנמסר למשטרה, החלו פעולות חקירה מיידיות שהעלו כי החשוד נמצא בשטחי הרשות. נעשו מגוון פעולות לאיתורו לרבות סיוע בגורמי ביטחון וכל זאת במטרה להביאו לחקירה. החקירה עדיין נמצאת בראשיתה ונמשיך בביצוע פעולותיה הנדרשות על מנת להגיע אל חקר האמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
למה מעסיקים ערבים
אלכס | 10-07-2019 14:55
אונס ילדה
למה מעסקים ערבים | 10-07-2019 21:23
כל פעמ אומרים ערבי בסוף יוצא רב ..עדיף לשתוק ולא לדבר דיבור מיותר עדיף להמתין לחקירה יכ... יב.... י ש ..
2
מה קורה פה
ג | 10-07-2019 15:13
תוציאו את כל הפלסטינים מחיי ילדינו מיד בכל מסגרת בכל מקום מה מחכים יותר מה שקרה לילדה ב 7 ?! יש פה מלחמה בתוך המדינה על קיומנו או הם או אנחנו - אנחנו בכל הכוח
צדיקותך החלקית
חכם קפוטה | 11-07-2019 8:28
הפלטינים אולי מהווים איום עבורנו ועבור המדינה שלנו וכראוי הפלסטיני במקרה הספציפי הזה יקבל את ההענשה המגיעה לו, אך זה לא אומר שמקרים כמו האונס של הילדה לא קרו בעבר. זה לא הפעם הראשונה שילדה עוברת אונס וכמה שהמעשה הזה חמור הוא כבר קרה אינספור פעמים. הפלסטיני הוא לא הראשון לאונס אז כמובן שיענישו אותו ואת השאר שעושים כאלו דברים, אך זה לא מעשה הנעשה רק על ידי הפלסטינים.
3
מה זה פלסטיני??
יוסי | 10-07-2019 15:32
גם באתר הזה נדבקו בנגע?
4
חשד לפדופיליה הגיע לכותרת הראשית
ישעיהו | 10-07-2019 16:14
גם אם היה מדובר בפועל יהודי זה היה מעורר עניין כזה?
אתה שומע את עצמך?
גג | 11-07-2019 1:38
באמת??
5
למה בנצי לא עושה הפגנה אשדוד
להבה | 10-07-2019 18:16
צריך לתת לערבים לעבוד רק לשים להם שומר למאט את הנזק בכדי שהשמאל ירגע
6
פלסטיני=הגנה טיוח וחיפוי שמאלנים
אזרח | 10-07-2019 23:44
הפלסטיני הזה גם יזכה לטיוח הפשע והגנה מובטחת לכל מחבל פלסטיני מכל סוג בחסות פרקליטות ושופטים שמאל קיצונים מסוכנים לשלום ישראל לילדיה ולחייליה ולתושביה היהודים
7
מה?
מייאו | 11-07-2019 9:46
מה זתומרת על פי החשד השניים ניגשו לדירה סמוכה ??????? לא חטף? לא גרר בכוח? לא פיתה? ניגשו ביחד זה בהסכמה. זה לא הגיוני שקטינה תלך עם פלסטיני לדירה לבד אלה אם כן יש ביניהם קשר רומנטי.