לאחר תום השבעה של סלומון טקה ז"ל, המשיכו ההפגנות היום (שני) של יוצאי אתיופיה ברחבי הארץ. המשטרה עצרה 8 בנתניה ופתח תקווה לאחר שהפרו את הסדר הציבורי.
בהפגנה שהתקיימה בנתניה נעצרו 6 מפגינים בכביש 553 בצומת גיבורי ישראל.
המשטרה עצרה את המפגינים "בגין הפרת הסדר הציבורי", והם הובאו לחקירת המשטרה.
לפני שעה קלה היום נעצרו בפתח תקווה שני חשודים שהפרו את הסדר הציבורי.
המפגינים נעצרו ברחוב המייסדים, והם הובאו לתחנת המשטרה לחקירה.
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר התפרעות אלימה, וניסיון לפגוע בשוטרים, אזרחים ורכוש בניגוד לחוק".


תגובות
אני מזהה פוטנציאל של מלחמת אזרחים. זה לא רק האירועים האחרונים. צריך לחבר הכל ביחד ולהבין שגייסנו אותם לנרטיב הלאומי מבלי לבדוק תחילה עד כמה הם שייכים אליו. הם רואים את עצמם שחורים לפני יהודים. אם בכלל.