חדשות

עצורים בהפגנות יוצאי אתיופיה "הפרת הסדר"

משטרת ישראל עצרה 8 מפגינים בנתניה ופתח תקווה בגין הפרת הסדר הציבורי בהפגנות יוצאי אתיופיה שהתקיימו ברחבי הארץ: "לא תתאפשר התפרעות אלימה וניסיון לפגוע בשוטרים ואזרחים"

עצורים בהפגנות יוצאי אתיופיה "הפרת הסדר"
צילום: צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר תום השבעה של סלומון טקה ז"ל, המשיכו ההפגנות היום (שני) של יוצאי אתיופיה ברחבי הארץ. המשטרה עצרה 8 בנתניה ופתח תקווה לאחר שהפרו את הסדר הציבורי.

בהפגנה שהתקיימה בנתניה נעצרו 6 מפגינים בכביש 553 בצומת גיבורי ישראל.

המשטרה עצרה את המפגינים "בגין הפרת הסדר הציבורי", והם הובאו לחקירת המשטרה.

לפני שעה קלה היום נעצרו בפתח תקווה שני חשודים שהפרו את הסדר הציבורי.

המפגינים נעצרו ברחוב המייסדים, והם הובאו לתחנת המשטרה לחקירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר התפרעות אלימה, וניסיון לפגוע בשוטרים, אזרחים ורכוש בניגוד לחוק".

תחילת ההפגנה בעזריאלי היום. באדיבות המצלם (תחילת ההפגנה בעזריאלי היום. באדיבות המצלם)

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

14
7
מיכאל
08.07.19

אני מזהה פוטנציאל של מלחמת אזרחים. זה לא רק האירועים האחרונים. צריך לחבר הכל ביחד ולהבין שגייסנו אותם לנרטיב הלאומי מבלי לבדוק תחילה עד כמה הם שייכים אליו. הם רואים את עצמם שחורים לפני יהודים. אם בכלל.