"בירה במדבר": אלפים חגגו את פסטיבל הבירה בתקוע - סרוגים

"בירה במדבר": אלפים חגגו את פסטיבל הבירה בתקוע

אלפי אנשים חגגו את פסטיבל הבירה ה-5 בתקוע, במסגרתו 15 מבשלות ביתיות הציעו לציבור את הבירות שלהן. לצד הבירות, נהנו החוגגים במהלך הערב מהופעה מלאה של להקת כנסיית השכל

"בירה במדבר": אלפים חגגו את פסטיבל הבירה בתקוע
  משתתפי הפסטיבל (צילום: שם בראל)

היישוב תקוע בגוש עציון לבש חג: אלפים הצביעו ברגליים וחגגו בשנה החמישית ברציפות את פסטיבל "בירה במדבר" במזרח גוש עציון. לרגל פתיחתו של הקיץ, בערב נדיר על שפת המדבר בין דוכנים, תחת שמיכת הכוכבים, נפרשו המחצלות ו- 15 מבשלות ביתיות הציעו לציבור את הבירות שלהן.

במהלך הערב נהנו החוגגים מהופעה מלאה של להקת כנסיית השכל, להקות מקומיות ואפטר פרטי. את הפסטיבל ארגנו המועצה האזורית גוש עציון, עמותת התיירות גוש עציון והיישוב תקוע.

"פסטיבל הבירה כבר הפך למסורת בגוש עציון. הודות לחשיבה האסטרטגית, לשדרוג וחיזוק העסקים בהתיישבות בכל שנה נוספים עוד מיזמי תיירות ואמנות שמקבעים את הגוש כבירת התיירות של יו"ש ואת תקוע כמרכז האמנים" אמר ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן. "עמותת התיירות גוש עציון, החל"פ והמתנ"ס ביחד עם היישובים ממשיכים לפעול כל העת על מנת לחזק את המיזמים הללו. ניפגש בעז"ה בפסטיבל הבירה ה-6 בתקוע".

(צילום: שם בראל)

מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון, משה ברוס הוסיף כי "פסטיבל הבירה היינו עוד אירוע תיירותי גדול המתקיים בגוש עציון ומושך אליו מבקרים רבים מכל רחבי הארץ. אין ספק שהשילוב המדהים שנוצר בפסטיבל עם אווירת המדבר, אמנים מקומיים, מבשלות בירה וכנסיית השכל יצרו אירוע בלתי נשכח למבקרים הרבים שפקדו את המקום.. אני מזמין את כולכם להגיע בקיץ הקרוב לגוש עציון ולגלות חבל ארץ מרהיב והכל במרחק נגיעה"

(צילום: שם בראל)

(צילום: תיירות גוש עציון)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גם במרתפי הבירה במינכן חגגו רבים
אדי | 08-07-2019 15:30
אכן, סיבה למסיבה
2
שיעמום בחןפש
רותי | 23-07-2019 23:59
מתה משיעמום שלחו לי תמונות כתבות סרטונים למייל , אין לי אינטרנט רק מייל , תודה מראש rrr050050@gmail.com