אז מה בעצם הכי חשוב בתכנון החתונה? - סרוגים
דיבור נשי, סרוגות, תוכן שיווקי

אז מה בעצם הכי חשוב בתכנון החתונה?

כשמדובר בערב הכי חשוב בחייכם, הקשב של צוות האולם הוא ההבדל הענק בין החמצה מצערת להצלחה מסחררת

אז מה בעצם הכי חשוב בתכנון החתונה?
  מתחם האירועים "האחוזה" במודיעין. צילום: "האחוזה" במודיעין

 כל זוג שאי פעם התחתן יודע היטב: ארגון ערב כל כך מסובך ועם כל כך הרבה גורמים, דורש בראש ובראשונה נתון אחד בסיסי – הקשבה.

הנתון הלכאורה כל כך פשוט הזה מקבל משנה תוקף כשמדובר על חתונה יוקרתית ומושקעת במיוחד עם המון מוזמנים. כל כך הרבה פרוצדורות דורשות טיפול: האוכל, קבלת הפנים, התאורה, המוסיקה, העיצוב לצד התסרוקת, השמלה, החליפה, הטבעות ועוד ועוד… בסופו של דבר, ללא הקשבה מלאה – אחד מבין עשרות (אם לא מאות) הפרטים והמרכיבים החשובים שכלולים בארגון חתונה, פשוט יישכח. 

הגיוני לשכוח פה ושם פרט קטן. קורה לכולנו, לא ככה? ובכן, כשמדובר בערב החשוב ביותר בחייכם, ערב שאתם משלמים עליו ממיטב כספכם, התשובה היא חדה ופשוטה: ברור שלא. אסור לשכוח אפילו פרט אחד קטן. 

כדי שהכל יתקתק, צריך ניהול אירוע מדוקדק מתחילת הערב ועד סופו. לא מקום שיש בו סרט רץ של מספר אירועים המתנהלים במקביל, ולא כזה שהמארחים מתחלפים בו מדי ערב. כשאתם בוחרים אולם, תתמקדו קודם כל בנושא ההקשבה. האם צוות המקום באמת מקשיב לכם, או שמבחינתו אתם עוד פרט בפורמט שהוא מריץ מדי ערב? האם הוא קשוב גם לבקשות מיוחדות ואפילו קצת "משוגעות", או שתשומת הלב שלו מתחלקת ביניכם לבין עוד אירוע שהוא מנהל באולם הסמוך? הפרט הקטן הזה, הקשבה, יכול להיות ההבדל בין אירוע מושלם לבין אירוע שעלול לגרום ללא מעט בלגן וכאבי לב.

יש מעט מקומות גדולים בארץ שמוכנים להתיישר לטובת הקונספט הזה. אחד מהם הוא מתחם האירועים ”האחוזה“ במודיעין, שם לקחו את פרקטיקת ההקשבה אל הקצה. 

מדובר באחד ממתחמי אירועי היוקרה הגדולים ביותר בישראל וגם המבוקשים ביותר. בעלי  המקום, המובילים את תחום החתונות ואולמות האירועים כבר למעלה משלושים שנה, קיבלו החלטה עקרונית: במתחם "האחוזה" במודיעין יתקיים בכל ערב אירוע אחד בלבד. כן, בשטח העצום והירוק של מתחם האירועים "האחוזה" במודיעין, המתפרש על לא פחות מ-5,000 מ"ר, ניתן בקלות לערוך שני אירועים, אבל העיקרון עומד בעינו – אירוע אחד בלבד בערב, כדי להעניק את כל הקשב ותשומת הלב אך ורק לזוג שמתחתן באותו ערב. למה? כי מגיע לכם שהערב הכי מיוחד בחיים שלכם יהיה מושלם עד הפרט הכי קטן. לא פחות.

"בתיאוריה הכל אפשרי, במציאות אי אפשר לחלק את מלוא תשומת הלב בין שני לקוחות", אומרת עמית, מפיקת אירועים ב"אחוזה" מודיעין, "זה פשוט לא יהיה הוגן".

"אצלנו הלקוח הוא במרכז, ורק הוא", מסביר אלברט, מנהל אירוע במתחם, "הצוות שלנו באחוזה מונה מנהלי אירועים, איש סאונד ותאורה, מפיקת אירועים, מארחת, מלצרים ראשיים וכולם עומדים לרשותו. כשהמקום כל כך גדול, ומתמחה בין היתר באירועים גדולים (מעל ל-800 אורחים) מבחינתנו זה אומר שההקשבה והליווי דווקא צריכים להיות הרבה יותר מהותיים, כי המטרה היא הצלחת האירוע".

"לכן", מוסיפה עמית, "לעולם לא יתקיים אירוע מקביל לאירוע של הלקוח באותו ערב. המתחם כולו והצוות הנרחב והמקצועי יעמדו רק לשירותו".

אם תשאלו את הלקוחות של מתחם האירועים "האחוזה" במודיעין, ההחלטה העקרונית של האחוזה מורגשת בצורה משמעותית ומוכיחה את עצמה: השפים, המלצרים, מנהלי האירוע וכל אחד ואחת מאנשי המתחם פנויים ומתעסקים רק בלקוח אחד – הזוג המאושר שמקבל את מלוא תשומת הלב.

"אלברט מנהל האירוע היה מקסים ולא עזב אותי לשנייה", מספרת אורטל, שהתחתנה באחוזה לפני מספר שבועות "תמיד כשהייתי צריכה הוא היה שם בשבילי, ענה לי על שאלות והרגיע אותי". גם אדר, שהתחתנה באחוזה לא מזמן, אומרת: "הצוות המופלא היה אתנו מהרגע שסגרנו תאריך ועד אחרי שהסתיימה החתונה. אנחנו לא מפסיקים לקבל הודעות עד כמה האירוע שלנו היה מושלם".

צילום: רוסטי

באולמות קטנים אין אפשרות לערוך מספר אירועים, אך כאשר מדובר בחתונות, רבים – ובמיוחד בציבור הדתי והחרדי – מחפשים אולמות גדולים. נדיר למצוא אולם בסטנדרט גבוה המאפשר קיום אירוע אחד בלבד. ב"אחוזה" מודיעין זה לא רק אפשרי, זה הדבר הכי מובן מאליו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ממליצה על צלם יוסי עוז
חנה | 09-07-2019 8:07
Www.yossioz.co.il מצויין!+
2
קיי ג'י סי
נועם | 28-07-2019 8:10
קיי ג'י סי ראף 845 אקספרס