ליברמן ממשיך לתקוף: רבנים משיחיים נגד צה"ל - סרוגים

ליברמן ממשיך לתקוף: רבנים משיחיים נגד צה"ל

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ממשיך במסע הרדיפה שלו נגד הציונות הדתית, רבניה, חברי הכנסת, והמכינות הקדם צבאיות: "משרד החינוך נותן גיבוי לרבנים משיחיים המטיפים לערכים המנוגדים לערכי צה"ל"

ליברמן ממשיך לתקוף: רבנים משיחיים נגד צה"ל
  צילום: Flash90

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ממשיך במתקפה שלו על הציונות הדתית והמכינות היום (ראשון) בחשבון הפייסבוק שלו: "התוצאה של המשיחיות – תופעות פסולות"

ליברמן התייחס ליחסים בין דתיים וחילונים וציין את הרב צבי יהודה קוק "אחד המנהיגים הרוחניים של הציונות הדתית", ובנו של זאב ז'בוטינסקי – ערי: "שני אנשים בעלי השקפת עולם שונה בכל הקשור לנושא דת ומדינה הצטרפו בשנת 1950 לליגה למניעת כפייה דתית. הרב קוק אפילו תרם כסף לליגה", כך כותב ליברמן ומוסיף: "לצערי, מה שהיה בשנת 1950 לא יכול לקרות היום".

לדבריו, "הרב יוסף והרב לאו מהצד האחד, ומהצד האחר ישראל כץ ומירי רגב – לא היו מצטרפים למסגרת דומה אפילו לא בחלום".

כל הרבנים הסרוגים על הכוונת

על המכינות הקדם צבאיות, ממשיך ליברמן במסע רדיפה: "מה שצריך זה לנתק בין המכינות הקדם צבאיות הדתיות לבין משרד החינוך, הנותן גיבוי לרבנים משיחיים המטיפים לערכים המנוגדים לערכי צה"ל".

ליברמן לא מסתיר למי הוא מתכוון: "בראש ובראשונה הייתה לרב יגאל לוינשטיין ולרב גיורא אדלר – מראשי המכינה הקדם צבאית עלי, ספינת הדגל של המכינות הקדם צבאיות".

יו"ר ישראל ביתנו אומר כי הרב אדלר שיבח את היטלר: "האיש אמר לא פחות ולא יותר שהיטלר הוא 'הבן אדם הכי צודק שיש'".

עוד ממשיך לתקוף ליברמן את הרב אבינר שקבע כי אין מקום לנשים בפוליטיקה, וכן נגד הרב שלום כהן מש"ס שאסר לנשים לעשות בדיקת אולטרה-סאונד.

"התוצאה היצירה של המשיחיות הנ"ל היא שבשנה האחרונה ראינו תופעות פסולות", כותב ליברמן, "כמו עשרות חיילים שהפנו את גבם כאשר מדריכת צניחה הדגימה תרגיל, או שחיילות באחד מהבסיסים בדרום הארץ לא הורשו לשיר בטקס ביום הזיכון האחרון לחללי צה"ל".

ליברמן גם עם מסר לרב רפי וסמוטריץ': "השירות המשותף בצה"ל החל באוגוסט 1948 עם הקמת הנח"ל, כאשר אחת השותפות המרכזיות ליסודו היתה תנועת בני עקיבא. גדוד קרק"ל הוקם בשנת 2004, ובין הנשים שהטביעו את חותמן כמנהיגות גיבורות בהיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל, ניתן למנות את דבורה הנביאה, יעל אשת חבר הקני, שרה אהרונסון, חנה סנש, רש"ט הדר כהן (נפלה בשנת 2016 בשער שכם כאשר ניטרלה מחבל שדקר את חברתה), רב סמל במיל' קרן טנדלר (מכונאית מוטסת, נפלה בקרב בדרום לבנון במלחמת לבנון ה-2), וסרן תמר אריאל (הנווטת הדתיה הראשונה בצה"ל) ז"ל, ונשים רבות נוספות שהן דוגמה ומופת לכל לוחמי ולוחמות צה"ל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
14 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
ליברמן על הכיפאק אומר את מה שרובץ עלינו מזה
עידן ועידנים | 07-07-2019 15:34
ד
2
שכל הליכודניקים פיתאום קוראים לו איווט
שמתם לב? | 07-07-2019 15:37
פתאום בליכוד שכחו שקוראים לו אביגדור לא יפה
השם זה עיוות
רפול | 07-07-2019 16:31
טעות: קוראים לו אבו ג'דור ונהפך לאביגדור
אנטי אהוד ברק | 07-07-2019 16:00
יש לו זקן של שייך מוסלמי. ושפה של איש דעאש
3
ד''ר יאירה לפידה אומרת: ליברמן צריך לאשפז
אנטי אהוד ברק | 07-07-2019 15:59
אבל דחוף. לפני שהוא ישתמש באמצעים מרוסיה נגד הדתיים
4
האמת - צודק.
הרב השובב | 07-07-2019 16:02
תחשבו על זה ואל תתנפלו עליו.
5
טיפש מפונצ'ר!!!
יאיר | 07-07-2019 16:15
אחי אתה מבזה את עצמך ועמך עם השנאה והשטויות שיוצאות ממך..
6
שלום לכבוד הרב המכובד אביגדור ליברמן שליט"א
ליבנה | 07-07-2019 16:19
שבא לומר לכל הרבנים מה הם צריכים לחשוב. בניגוד אליך, אנחנו לא פשיסטים. אם הצבא אומא משהו זה לא בהכרח אומר שזה צודק.
7
הזדמנות פז! לאור ההוראה הברורה שיצא
הזדמנות פז! | 07-07-2019 16:29
בסד הזדמנות פז! לאור ההוראה הברורה שיצא מביתם של מרן שר התורה ומרן ראש הישיבה שליטא לבני חול הדרים במדינת ישראל שירשמו עצמם במשרד הפנים להיות תושב מדינת ישראל לרגל הבחירות המתקדמות בתקופה הקרובה למעט אלו שיש להם סכנה מיידית, כדי להרבות חיילים לתורה עי ריבוי ההצבעות ולהגיע לחבר שמיני בכנסת המינים. הננו להודיע בזה על הזדמנות פז שהעניקו מטעם ביתם של מרנן שר התורה ומרן ראש הישיבה שליטא שכל אלו שיקיימו פקודתם של מרנן שליטא יזכו לשי מיוחד חד פעמי לעלות לתורה על הספר תורה שנכתבה בה אות עי מרנן ועימם שר הביטחון העמלקי החצוף אביגדור ליברמן שליטא, ומי שיביא 100 משפחות שיקיימו על ידו פקודתם של רבותינו יזכה לעלות לתורה בעצם יום הבחירות עצמו. וזכות התורה ושריה יגן עליו ועל בני ביתו עד עולם, אמן סלה. אל תפספסו הזדמנות מיוחדת זו! -בברכת התורה של ועד הבחירות הציונות.
8
יוצאות מהכלל שאפשר לספור על יד אחת
חנוך | 07-07-2019 16:49
גם שמשון הגיבור קרע אריה. נו, אז נגיד כעת שהאריה יפחד מבני אדם? שוטה הליברמן הזה
9
רחמנות
מאיר | 07-07-2019 17:37
רחמנות על האיש ההזוי הזה.. הוא ישלם מחיר יקר בקלפי... הוא לא יקבל מעבר לחמישה מנדטים.. אני לא מטומטמים ליפול בפח. האיש הזוי שקרן לא נאמן לא אמין.. היחידים שיצביעו לו זה קבוצת שונאי דת.
10
עצוב מאוד
אני | 07-07-2019 18:58
שורש הבעייה זו באנטי לאומיות ובגלותיות מי הכי כזה זה לא המיתנחלים אלא הבסיס שזו החרדיות שהיא עוד יותר שמאלנית ממרץ. הכל נישבר בימינו יש סופה בחוץ הורסת שוברת ולא מתירה כלום הופכת אותך את כולנו לפליטים. על מי עובדים. ניכנס הכסף ברח אלוהים ברחה האמונה. מה לאמונת אדמה עיברייה זו שלנו ולמה שקיים היום. גם הפילוסופיה הרדיקלית של אהרון ברק הישחיתה בטרוף .על כן מכילים מבינים . חוקרים מזינים ומישתנים. כולנו בסוף נהיה פליטים. עייפנו מיכל האיזמים עייפנו מהקיים עייפנו מהבוגדים שבצמרת שמסרסרים ומוכרים אותנו לכל דורש. צריך היתחדשות החלפת האליטות כולם.
11
כה אמר האפסנאי בוגר צה"ל.
אדיר | 07-07-2019 21:00
אנו זוכים לשמוע מהגיגהם של של השותים והמעשנים מטובי הפליטקאים שקמו לעם ישראל.
12
ליברמן המסית
Shmulik | 07-07-2019 23:10
ליברמן שקרן שכשל בכל מה שעשה טוראי.בצבא.שומר סף במועדונים.הבת שלו קיבלה 3 מיליון דולר והוא לא יודע למה? השנאה שלו כלפי החרדים וכלפי נתניהו מעבירה אותו על דעתו.פשוט משוגע שלא צריך להתייחס אליו.מי שבוחר בו פשוט משוגע.כותב הדברים אינו דתי ..אפשר להוכיח זאת.אבל מעצבן אותי דברי ההבל והגזענות והאנטישמיות שהוא מוביל נגד העם היהודי.דבריו אם היו נאמרים על ידי גויים אזי כולם כולל הוא המשוגע היו זועקים אנטשמיות.די לצביעות עוכר ישראל ועוכר מסורת ישראל..אפילו לרוסים הלא יהודים שאתה מכוון נמאס ממך ומהשקרים שלך..די לשנאה...די..די..