אדלשטיין: "דלתי תמיד פתוחה ליוצאי אתיופיה" - סרוגים

אדלשטיין: "דלתי תמיד פתוחה ליוצאי אתיופיה"

יו"ר הכנסת שוחח עם משפחתו של סלומון טקה ז"ל והביע את תנחומיו על מותו באירוע הירי הקשה. בדבריו הבהיר: "דלתי תמיד פתוחה ליוצאי אתיופיה"

אדלשטיין: "דלתי תמיד פתוחה ליוצאי אתיופיה"
  (צילום: נעם רבקין פנטון\פלאש 90)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שוחח היום (חמישי), עם בני משפחתו של סלומון טקה ז"ל, הנער שנורה למוות על ידי קצין משטרה. בדבריו ניחם את בני המשפחה האבלים והבהיר כי יפעל למען קהילת יוצאי אתיופיה.

"הבעתי כאב בשם הכנסת על האירוע הטרגי והמיותר הזה" אמר אדלשטיין על שיחתו. "הכנסת מייצגת את כלל אזרחי ישראל, והיא המקום לבצע את התיקונים הנדרשים למיגור עוולות. הבהרתי לאב, וורקה, שדלתי תמיד פתוחה עבורו ועבור כלל יוצאי אתיופיה. חובתנו לדאוג לכך שמקרים כאלו לא יישנו".

כזכור, אמש בני המשפחה ביקשו שלא לקיים מחאות נוספות עד לסיום ימי השבעה לבנם. "איבדנו ילד ואנחנו מבקשים מהציבור לא לקיים מחאות עד סיום השבעה, ולנהוג באיפוק ובסבלנות" אמרו. "בתום השבעה נקיים את המחאות הצודקות ולגיטמיות באופן מאורגן ובתיאום עם הגורמים הרלוונטים מבלי לפגוע בשגרת הציבור- ובוודאי שללא אלימות".

"אנו קוראים לכל הנערים והוריהם להימנע מכל פרובוקציה והתגרות מיותרת" הוסיפו. "הזעם והכעס שבאו לידי ביטוי בימים אחרונים הם כעס שהצטבר משנים של הזנחה מתמשכת, אי מיגור הגזענות ובעיקר שיטור יתר והרג מיותר של ילדינו. תודה על התחשבות והבנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גזענות
דרומי | 05-07-2019 9:43
אני מקווה שהדלת של אדלשטיין תמיד לכל אזרח מכלה עדה שהיא.....למה הוא לתת יחס מועדף לאתיופים??? זו אכבר גזענות! היחס המועדף, האפלייה המתקנת והוותרנות הן הן הגזענות הבוטה יותר.
לכל הבורים שילמדו מושגים!!!
אפליה מתקנת | 08-07-2019 13:14
לכל הבורים: תלמדו שאין דבר כזה אפליה מתקנת. אפשר להבין זאת גם לוגית, כשם שאפליה היא מושג שלילי המדבר על היבדלות כך אין קשר בינו לבין תיקון. לעומת זאת יש לומר העדפה מתקנת!!!! מקווה שהחכמתם.
2
הקדמת הבחירות וביטולן
יוסי | 05-07-2019 13:15
אני עדיין תקוע ברצון לבטל את הבחירות, האם הצבעתך בעד הקדמת הבחירות נעשתה ללא שקול דעת מצדך, ומצידם של אותם חכים שאנו לא יודעים מי הם, שכעת חוזרים בהם. טנגו רוקדים בארגנטינה, בפוליטיקה אני חושב שצריך להפעיל מעט שיקול דעת, משום שאת כל הסיבות שאתה מעלה עכשיו לביטול הקגמת הבחירות שמענו מאלה שהצביעו נגד , אבל אתה וכל המצביעים בעד ההקדמת הבחירות העדפתם להתעלם מהם, אני יכול להאריך בתגובה אבל אני מקווה שהבנת אותי