דיווח: בנט הציע לשקד לעמוד בראש הימין החדש

דיווח: בנט הציע לשקד לעמוד בראש הימין החדש

על פי הדיווח, בנט הציע לשקד לעמוד בראשות הימין החדש ולכהן כיושבת ראש בלעדית של המפלגה. גורמים במפלגה הכחישו: "הימין החדש מתקדמת קדימה כמפלגת הימין הליברלי. לא מתנהלות שיחות על תפקידים"

"בנט מוכן לוותר לשקד על הנהגת הימין החדש"
  איילת שקד (צילום: Flash90)

שקד תחזור לימין החדש? על פי דיווח שפורסם היום (חמישי) בטיימס אוף איזראל, ומתבסס על גורמים במפלגת "הימין החדש", נפתלי בנט הציע לאיילת שקד לעמוד בראש הרשימה, והסכים עקרונית לוותר על הניהול המשותף של המפלגה. על פי הדיווח, בנט יוותר על הניהול המשותף של המפלגה ויפנה את מקומו בראש הרשימה לשקד שתכהן כיושבת הראש של המפלגה.

גורמים במפלגה התייחסו לדיווח וטענו כי מדובר ב"פייק ניוז מוחלט". לדבריהם: "לא מתנהלות שיחות על תפקידים, וגם לא יתנהלו עד ששקד תחליט על מיקומה בבחירות הקרובות. הימין החדש מתקדמת קדימה כמפלגת הימין הליברלי" – כך על פי העיתונאי יניר קוזין.

מוקדם יותר השבוע התייחס יו"ר הבית היהודי ושר החינוך הרב רפי פרץ לאפשרות ששקד תוצב דווקא בראש רשימת איחוד מפלגות הימין, ושלל אותה: "הציונות הדתית קבעה לה דרך שמי שמוביל אותה צריך להיות מאד נאמן לדרך הזאת. שמנו על הראש שלנו את הדגלים של הציונות הדתית, מבחינה עקרונית מי שעומד בראש צריך להיות לגמרי שייך לציונות הדתית. אני חושב שזה נפלא שאישה מזדהה ובאה ושייכת ומרגישה שייכות, אבל בראש הציונות הדתית עומד מי ששייך לציונות הדתית במובן העמוק של המילה".

הבוקר, בראיון לרשת ב' תקף הרב שלמה אבינר את הניסיון לשבץ את שקד בראשות איחוד מפלגות הימין, "האם מפלגה זה בשביל מנדטים או ייעוד בשביל המדינה? אנחנו יודעים שבהרבה מדינות בעולם אפשר לקנות את הפוליטיקאים וכך הם יוותרו על הייעוד שלהם".

הרב אבינר השיב בחיוב לשאלה אם עדיף לאיחוד מפלגות הימין לאבד מנדטים – ולא להציב את שקד בראשות המפלגה. הרב אבינר אמר כי גם לו שקד הייתה אישה דתייה – "זה גם לא בסדר. המערבולת המסובכת של הפוליטיקה היא לא זירה בשביל התפקיד הנשי. נשים לא לפוליטיקה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
ציפי לבני עוד לא התקשרה?
חחח | 04-07-2019 20:26
שקד מחכה לדבר אחד ויחיד: לכתב אישום נגד ביבי. אז שרה כבר לא תוכל להרחיק אותה והיא תקפוץ לליכוד בשבדרך היא מדלגת מעל הראש של בנט דרוקמן וסמוטריץ...
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות
מתנחל אבל ישר. | 05-07-2019 9:28
ממליצים להמליך שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל עם קרובו..
שקד
עזריאל | 04-07-2019 23:57
אישה כוחנית , חילונית פשיסטית רוצה לעמוד בראש מפלגה דתית כנראה שהרב בן דהן רגיל בבית לאישה כוחנית שרודה בו ולכן תומך בה. מעניין שהוא היה מנכל בתי הדין הרבניים ששם אפילו עדה אישה לא יכולה להיות.
יש בזה משהו
אלי | 04-07-2019 22:25
יתכן מאוד שזה משאלת ליבה . היא סירבה לתת לנתניהו כמה צילומי מסמכים כדי לסייע לו. אשה ארורה... מאחורי היופי שלה מסתתרת אישיות רעה.
2
איילת שקד
אבי | 04-07-2019 22:29
איילת שרה שקד והמפלגה הרסו את מערכת המשפט כולל הגדלת מינויים בבית המשפט המחוזי במקום בשלום ששם נמצא העומס ויש אבטלה סמויה .שרה כושלת שרק נהנת מדחיפה בתיקשורת בלי שום השגים. להזכיר לכולם כמה היתה קשורה לראש לשכת עורכי הדין אפי נווה ותבינו כמה מוצלחת היא...
תגובה2 כל מילה בסלע
חשמיקייב הסוהרת | 05-07-2019 6:10
תנו לה חופש בבית מקום שלה שבעלה ישחק לה בזאזי שתלך לשכת עבודה איכסס
3
הציונות הדתית סטתה מהדרך בצורה מחרידה
אליהו | 04-07-2019 22:55
בכנסת הקודמת , הבית היהודי חסמה הצעת חוק של יהודה גליק שעניינה לאסור עלינו לחמש מדינות רצחניות, מדינות שמבצעות רצח עם , פשעים נגד האנושות והפרות חמורות של זכויות האדם. ( יושבת ראש ועדת השרים לענייני חקיקה חסמה את החוק פעמיים ) . מאז , הרב רפי פרץ סירב להעמיד תנאי סף - לא נכנסים לממשלה שממשיך לחמש מדינות רצחניות. חמישה ימים לפני הבחירות שודר בטלויזיה כתבה איך יחידה המכונה היחידה הישראלית בקמרון ( קיבל נשק ,אמצעי לחימה ואימונים מישראל ) שרף עד היסוד כ173 כפרים , רצחו אלפי נשים וילדים וגרמו לרבע מיליון פליטים. למרות זאת , הבית היהודי בשלו. נכנס לממשלה שמסייעת לרצח עם ופשעים נגד האנושות.לכן ,מחרים את הבחירות שכל המפלגות כולל הבית היהודי - אין כל בעייה לסייע לרצח עם ופשעים נגד האנושות
4
בנט
אור | 04-07-2019 23:28
אני חושב שזה צעד מצוין ששקד תחזור הם היו צוות מצוין יחדו אני מקוה מאוד שתחזור למשרד המשפטים ותגמור את העבודה הברוכה שעשתה להחליף עוד מספר שופטים בבגץ
שקד
עזריאל | 05-07-2019 0:13
כנראה שאתה מעדיף את הבדץ על הבגץ תחזור לגלות
5
עוד ספין מכיוונה של שקד
אירנה | 04-07-2019 23:49
למען האמת, שניהם פלשו למפלגה שלא ממש מתאימה להם והשאירו שם עיי חורבות, הם לא נמנים עם ציבור המתיישבים ואין לי מושג מה יש להם לחפש, מלבד ג׳וב בכנסת?
אירנה תגובה 5 כל מילה בסלע
ביידץ מתנחלת וקצינה | 05-07-2019 6:13
הוא מרעננה בנט שקד מצפון תל אביב מה הקשר למתיישבים בשומרון חוץ מגוב בכנסת יאללה הביתה ללשכת עבודה לכו כמו כולםםם
6
הלוואי!
גילה | 05-07-2019 0:22
הלוואי.
7
בנט איבד את הביטחון העצמי שלו
אני | 05-07-2019 5:26
עם כל התהפוכות שעבר ביחסיו עם שקד הוא עוד מחזר אחריה? מביך ומוזר מאוד. בנט, תגדל עמוד שדרה. תתבגר!
8
כל הכבוד בנט
יעל | 05-07-2019 7:30
כל הכבוד בנט, כאן רואים שאתה באמת מנהיג אחראי. מכיוון ששקד היא קונצנזוס יותר גדול, בניגוד לפוליטיקאים אחרים אתה מוותר על האגו ואתה אדם הגון ונבון. אני אצביע לך.
9
טוברוקים מזוייפים
אלי | 05-07-2019 8:29
למה נראה של שרוב המגיבים פה זה 'מיקצוענים מקבלימשכר' להכפיש את ה'קורבן'. אסור להתייחס לאף טוברוק כאמיתי משני העולמות
10
איילת שקד אשה מוכשרת
אלי ג | 05-07-2019 9:12
כל מפלגה יכולה להתפאר אם איילת שקד בתוכה. אשה מוכשרת , יודעת לדחוף דברים. מבצעת את משימות בהם היא מאמינה, ללא התלהמות ובדרכי נועם. הלוואי ונזכה לראותה כחברת כנסת ויותר מזה המשך פעילותה כשרת המשפטים.
11
בנט הציע לה לעמוד על ארבע. זה לא יקרה
משה | 05-07-2019 16:47
שניהם לא יצליחו לחזור לכנסת. אין ביקוש לסחורה שלהם.