עוצמה יהודית: "התנהלות חצופה, פטרונית ושחצנית" - סרוגים

עוצמה יהודית: "התנהלות חצופה, פטרונית ושחצנית"

במפלגת עוצמה יהודית מגיבים לדיווח לפיו הרב רפי פרץ הטיל וטו על צירופם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין לאיחדו מפלגות הימין. עוצמה יהודית: "הבית היהודי היא מפלגה בקריסה"

author-image
עוצמה יהודית: "התנהלות חצופה, פטרונית ושחצנית"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

גורמים במפלגת 'עוצמה יהודית' מגיבים לדיווח הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות' לפיו הרב רפי פרץ הטיל וטו על צירופם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין לאיחוד מפלגות הימין. על פי הדיווח הרב פרץ אמר למקורביו כי איחוד- כן, מרזל וגופשטיין- לא.

גורמים בעוצמה יהודית ששוחחו עם סרוגים מסרו כי "מעבר לגיחוך שבבית היהודי שמים עצמם כשופטי בג"צ אשר פוסלים מועמדים של עוצמה יהודית חשוב להבהיר שאין שום משא ומתן וגם לא יהיה, לפחות כל עוד בבית היהודי ממשיכים בהתנהלות חצופה, פטרונית ושחצנית".

עוד הוסיפו הגורמים כי "הרב רפי, באמצעות יועציו, מנהל משא ומתן דמיוני בתקשורת כאילו הוא עומד בראש מפלגה עם 12 מנדטים, אך בפועל גם לפי הסקרים של אמש הבית היהודי שווה בין מנדט למנדט וחצי ומדובר במפלגה שהיא על סף קריסה".

"אנו מציעים לרב רפי לפתור את הבעיות עם חבריו למפלגה שמחפשים מועמד יותר פופולארי ממנו ולא להתערב בשיבוץ מועמדים במפלגות אחרות. עוצמה יהודית תהיה בכנסת הבאה ואנו מתפללים שגם הבית היהודי יעבור את אחוז החסימה והרב רפי לא יצטרך לחזור לחלוצה"

בתוך כך, ולאחר שכבר החליטה בשבוע שעבר לפרק את השותפות עם איחוד מפלגות הימין, תקיים הערב (חמישי) עוצמה יהודית כנס פעילים ארצי באולמי היכל דוד בירושלים, בו יושק הקמפיין לקראת מערכת הבחירות הקרובה. בעוצמה יהודית הודיעו אמש כי הם ערוכים לקראת ריצה עצמאית, זאת לצד בחינת אפשרויות חיבור נוספות בגוש הימין.

בהודעה לקראת הכנס מטעם יו"ר עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, נאמר כי "ההתרגשות היא גדולה. ההרגשה בשטח טובה מאד, ויש היענות רחבה מאוד מצד הפעילים. יש הצטרפות גדולה של כוחות חדשים ורעננים. הפעילים דרוכים לקראת השקת הקמפיין בכל רחבי הארץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הרב רפי פרץ לא נגד מרזל.
זה ספין של בן גביר | 04-07-2019 9:01
.
אין אמון בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים..
אנ | 04-07-2019 9:21
לא ראוי ליראי שמיים להצביע למפלגה שעלולה לטמא את עם הקודש בשחיתות ושפלות.
2
כיפה סרוגה מטמאים את עם הקודש בשחיתות
חושך לגוים. | 04-07-2019 9:13
ממליכים על בני ישראל שוחד מרמה והפרת אמונים. כשפלי שפלים שבאומות.. מחללי שם שמים לעיני כל העולם כולו.
3
עוצמה צריכים עכשיו בפרינציפ להתעקש על מרזל!
רפי פרץ חצוף | 04-07-2019 9:31
כמנהיג של מפלגה מתפוררת שעוד רגע הולכת להיעלם מהפה, אדון רפי פרץ הוא ממש לא במעמד של להכתיב לנו מי יהיו נציגנו ברשימה ומי לא. חוצפה!
4
רבנים
חי | 04-07-2019 9:59
אתם רבנים?בושה וחרפה שזכינו בכם. בזכות צדיקים אלו אתם נושמים. מידי קראו כפר פרקי תהילים .מחילה מצדיקי הדור .תטבלו במקווה לפני הזכרת שמותם יהי רצו שעצמה יהודית יהיו בשלטון ואתם כקור..ו... אםלא תחז.. ס בת....
5
יחי
צודק הצדיק | 04-07-2019 10:01
בזכות הצלת יהודיות עצמה יהודית בשילטון
6
מי חייב לכם משהו??
תסתמו כבר | 04-07-2019 11:14
חבורת הזויים בלי שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה. כל כוחם הוא בזה שהם יכולים לבזבז קולות, ועל סמך זה הם מנסים לסחוט לעצמם מקום בכנסת... הצעה: קנו לאיתמר 3 קילו בורקס. זה ישתיק אותו בקלות...
7
ברוך מרזל
בני | 04-07-2019 11:20
הפעם רק עוצמה יהודית !!! ®️ bino
8
איחוד נורמלי
יוסף | 04-07-2019 11:41
אני בעד איחודים בימין, אבל בלי הבית היהודי.