"עליית מדרגה משמעותית": שר החוץ ביקר באבו דאבי - סרוגים

"עליית מדרגה משמעותית": שר החוץ ביקר באבו דאבי

ישראל כ״ץ ביקר בבירת איחוד האמירויות הערביות במסגרת ועידת האו״ם לענייני סביבה. שם פגש גם את מזכ״ל האו״ם והעלה בפניו את נושא השבויים והנעדרים הישראליים. כ"ץ: "עליית מדרגה משמעותית בקשר בין ישראל לבין מדינות האזור"

"עליית מדרגה משמעותית": שר החוץ ביקר באבו דאבי

הותר לפרסום: שר החוץ ישראל כ״ץ ביקר באבו דאבי, עיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות במסגרת ועידת האו״ם לענייני סביבה. שם פגש גם את מזכ״ל האו״ם והעלה בפניו את נושא השבויים והנעדרים הישראליים.

פגישה נוספת קיים עם גורם בכיר באיחוד האמירויות, שם נידונו ההיבטים האזוריים והיחסים בין המדינות. הצורך להתמודד מול איומי איראן בנושאי הגרעין, פיתוח הטילים והתמיכה בטרור האזורי והאלימות שמפעילה איראן נגד האינטרסים האזוריים.

כמו כן נידונה הפעילות המשותפת לקידום הקשרים הכלכליים בין המדינות בתחומים שונים, כמו טכנולוגיה מתקדמת, אנרגיה, חקלאות ומים.

במסגרתו עד לאחרונה כשר התחבורה הציג את יוזמת ״המסילות לשלום אזורי״ לחיבור כלכלי ואסטרטגי של סעודיה ומדינות המפרץ, דרך ירדן, לרשת הרכבות הישראלית ולנמלי חיפה בים התיכון.

"אני נרגש לעמוד כאן באבו דאבי ולייצג את האינטרסים של מדינת ישראל מול מדינות המפרץ הערביות", אמר כ"ץ על הביקור. "זוהי עליית מדרגה משמעותית בקשר בין ישראל לבין מדינות האזור. אמשיך לפעול ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לקדם את מדיניות הנורמליזציה מתוך עוצמה שאנחנו מובילים, המבוססת על יכולותיה של ישראל, הן בתחומי הביטחון והמודיעין והן בתחומים האזרחיים השונים.

אני רואה בזה את אחד האתגרים המרכזיים בתפקידי כשר החוץ ובכוונתי להמשיך ולהוביל מדיניות זו גם בעתיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
משרד החוץ מתעורר
ס.חכם | 01-07-2019 23:27
השר הנכון במשרד הנכון. זכה להערכה רבה בתפקיד שר התחבורה וכך ימשיך. כבוד