מטורף: צפו בכדורסלן הרובוטי ששיגע את הרשת - סרוגים

מטורף: צפו בכדורסלן הרובוטי ששיגע את הרשת

בחברת טויוטה פיתחו כדורסלן רובוטי שמסוגל לקלוע סלים בדיוק מרהיב. בהדגמה הראשונה הרובוט הצליח לשבור שיא גינס, כשקלע 2,020 סלים ברציפות מבלי להחטיא. צפו בתיעוד המטורף

author-image
מטורף: צפו בכדורסלן הרובוטי ששיגע את הרשת
  רובוט הכדורסל שובר השיאים (צילום מסך)

האם שחקני ה-NBA צריכים לחשוש? חברת טויוטה הציגה השבוע כדורסלן רובוטי שפיתחה בחודשים האחרונים, אשר מסוגל לקלוע סלים בדיוק ובמהירות. בהדגמה הראשונה שהוצגה ביפן, הרובוט הצליח לשבור שיא גינס- כאשר קלע ברצף את מספר הסלים הגבוה ביותר בעולם.

הרובוט, שזכה לכינוי "CUE3" מתנשא לגובה של 2.08 מטר- התואם לגודל של שחקן כדורסל ממוצע. בהדגמה של טויוטה הכדורסלן הרובוטי הדהים את הקהל כאשר קלע לא פחות מ-2,020 סלים ברציפות מבלי להחטיא כדור אחד. שבירת השיא העולמי ארכה 6 שעות ו-35 דקות בסך הכל.

צפו בתיעוד המטורף:

בעקבות ההצלחה, מפתחי הרובוט אמרו כי הם מקווים להשתמש בטכנולוגיה לא רק לכדורסל- אלא גם כדי לעזור לשיקום של נכים ופצועים וכדי לסייע להם בחיי היום יום וביצוע מטלות בבית. "הצבנו לעצמנו משימה ספורטיבית שאף אחד עוד לא עשה" אמר המפתח הראשי של טויוטה, טומוהירו נומי. "אמנם כרגע השתמשנו בזה רק לכיף, אך אנחנו מקווים שהצפייה במאמצינו תגרום לאוהדי הכדורסל להתעניין גם בעולם הרובוטיקה, ואולי גם לפתח כמה רובוטים שישנו את העולם". בינתיים נומי כבר הציב את היעד הבא: פיתוח נבחרת רובוטית שלמה שתוכל להתמודד מול בני אדם במשחק כדורסל מלא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו