בית"ר ירושלים החתימה את היחצ"ן של נתניהו - סרוגים

בית"ר ירושלים החתימה את היחצ"ן של נתניהו

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים בחרה ביועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר שניהל את קמפיין הליכוד האחרו, כמי שילוו את הקבוצה בבניית האסטרטגיה התדמיתית של המועדון.

author-image
בית"ר ירושלים החתימה את היחצ"ן של נתניהו
  (צילום: פלאש90)

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים בחרה ביועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר ובמשרדו לניאדו-שטראוכלר תקשורת ויחסי ציבור כמי שילוו את הקבוצה בבניית האסטרטגיה התדמיתית של המועדון.

שטראוכלר (34, רס״ן במילואים) שימש כמנהל מערך התקשורת בקמפיין האחרון של ראש הממשלה נתניהו ומפלגת הליכוד בבחירות האחרונות בה זכתה המפלגה ב-35 מנדטים.

מנכ"ל המועדון, מוני ברוש: "הבחירה בשטראוכלר ובמשרדו הינה טבעית עבורנו – נדב בית״רי מכיר את האיכויות הרבות של המועדון, מחובר ליציע ולאוהדים, ולא פחות חשוב מכך- בעל ניסיון רב מאוד בעולם האסטרטגיה והתדמית".

שטראוכלר אוהד בית"ר שרוף הוסיף: ״רק אוהד בית״ר ירושלים יהיה מסוגל באמת להבין את ההתרגשות. לעבוד עבור המועדון אותו אני-אנחנו כל כך אוהבים. זר לא יבין זאת ועבורי ועבור המשרד שלי זאת זכות גדולה.

"תודה והערכה רבה לחברים שנותנים את האמון במהלך – הבעלים, משה חוגג, המנכ״ל, מוני ברוש, ויו"ר הקבוצה אלי אוחנה. ישנם אתגרים משמעותיים לפנינו, אבל כשפגשתי את האנשים שמובילים היום את המועדון הבנתי שהלב במקום הנכון והדרך טובה וכנה, אז אני משוכנע שבנחישות בית״רית ועם הרבה ׳ואהבת לרעך כמוך׳ נגשים את יעדי המועדון ובעזרת השם נכבוש את ההר. יאללה בית״ר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו