הח"כית החרדית: "אונס הילדה מחייב הסקת מסקנות" - סרוגים

הח"כית החרדית: "אונס הילדה מחייב הסקת מסקנות"

בכנס לסיוע נפגעי עבירה מינית מהפריפריה החברתית, התייחסה ח"כ עומר ינקלביץ' לאונס המזעזע של בת ה- 7: "סיפור הילדה מחייב לא רק את המשטרה להסיק מסקנות, אלא גם את כולנו"

author-image
הח"כית החרדית: "אונס הילדה מחייב הסקת מסקנות"
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

ברקע האונס המזעזע והמורכב של הילדה החרדית בת ה- 7 מאזור בנימין, התקיים הבוקר (ראשון) בירושלים כינוס, שמטרתו סיוע לילדים נפגעי עבירה מינית בחברות בפריפריה. היוזמת, ח"כ עומר ינקלביץ אמרה כי "סיפור הילדה מחייב לא רק את המשטרה להסיק מסקנות, אלא גם את כולנו".

הכנס מתקיים בהשתתפות אנשי מקצוע, עמותות חברתיות ונציגי משרדי הממשל ונקבע עוד בטרם התפוצץ מקרה האונס. "אומנם אנחנו בתקופת קמפיין בחירות, אך הנושא הזה חשוב, ואנחנו רוצים להיות פרקטיים ולעבוד", ציינה ינקלביץ' בפתח דבריה. "אני מגיעה מחברה פריפריאלית וטיפה מודעת למצוקות ולאתגרים שיש לחברות האלו: דרוזים, עולים, אתיופים, חרדים. הרבה פעמים מישהו שנמצא ליד, ולא בפנים. קשה לו להבין".

חברת הכנסת החרדית הוסיפה, "אני מרגישה שצריך לחיות את זה מבפנים ולהבין את המורכבות. המקום שלי בא ואומר: אין צורך לשנות חברות פריפריאליות. צריכים לקבל אותן ולאפשר להן בתעסוקה ובאקדמיה ונושא אחד הוא הנושא לשמו התכנסנו היום. ביקשנו לקיים את האירוע עוד לפני שהתפוצץ הסיפור של הילדה בת השבע, ואני אומרת, אם נצליח למצוא דבר אחד או שניים שניתן לקדם ונחליט שמתאבדים עליו, זה יעבוד".

"יש פה תהליכים כל כך מורכבים, ואנחנו חייבים לנסות להביא משהו פרקטי. נדבר, נקשיב ונשמע – ותשלחו אותי אל המשימה בסוף היום הזה", ביקשה ינקלביץ' מהנוכחים. "חשוב לי לומר, צריכים להבין את הצד הנפגע ולטפל בצד הפוגע". צריכים לראות איך מתמודדים עם הדילמות של כל צד. הרבה פעמים מגיעים למציאות פוגענית כי לא הייתה הדרכה והכוונה וטיפול מתאימים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אונס הילדה מחייב הסקת מסקנות....
הרב פיינשמעקער | 30-06-2019 13:08
מסקנה ראשונה - לא אונסים ילדות. מסקנה שניה- לא אונסים.
2
בושה לאתר
צבי | 03-07-2019 10:04
מעניין ששם המפלגה אליה משתייכת החברת כנסת לא מופיע- ניסיון של אתר סרוגים לטשטש משהו חיובי שעושים חברי כחול לבן. שתדעו שיש דתיים שגאים להצביע להם, ושהם הימין הממלכתי היחיד שנותר בפוליטיקה הישראלית. הגיע הזמן שתסקרו אותם בצורה חיובית!
כל הכבוד, צבי!
הרב פיינשמעקער | 05-07-2019 12:21
.