שוב בבית המשפט: קובי פרץ תובע את מנהלו לשעבר - סרוגים

שוב בבית המשפט: קובי פרץ תובע את מנהלו לשעבר

הזמר קובי פרץ מגיש תביעה נגדית כלפי אמרגנו לשעבר מאיר נחמני בסך כ- 6,150,000 ₪, בטענה שהוא ניצל את מצבו והוציא ממנו באמצעות תרמיות שונות מיליוני שקלים

author-image
שוב בבית המשפט: קובי פרץ תובע את מנהלו לשעבר
  (צילום: Yossi Zeliger/Flsah90 )

הזמר קובי פרץ מגיש תביעה נגדית כלפי אמרגנו לשעבר מאיר נחמני בסך כ- 6,150,000 ₪. זאת לאחר שנחמני, שהיה אמרגנו ב-7 שנים האחרונות, הגיש נגדו לאחרונה תביעה כספית בסך של 3.7 מיליון שקל, בטענה שפרץ הודיע לו כי מסיים איתו את העבודה לאלתר ומינה במקומו את אשתו, ענבל פרץ. תוך שהוא מותיר לו לטענתו חוב כספי כלפיו של מעל למיליון דולר.

עורכי הדין עמית חדד ותמר פולק ממשרד חדד – רוט הגישו היום (חמישי) בשם הזמר קובי פרץ, תביעה נגדית כנגד מנהלו ואמרגנו לשעבר של מאיר נחמני. במכתב התביעה נטען כי נחמני ניצל את מצבו של פרץ והוציא ממנו באמצעות תרמיות שונות מיליוני שקלים.

על פי מכתב התביעה: "נחמני חבר אל פרץ עם תחילתם של הליכים הפלילים שנוהלו נגד פרץ, לאחר פרידה ממנהלו הקודם וליווה אותו גם במהלך תקופת מאסרו. פרץ שבאותה העת היה זקוק לאנשים עליהם יוכל לסמוך נתן בנחמני אמון מוחלט ועיוור עד לגישה עצמאית לכספיו."

במסגרת כתב התביעה מגוללים עו"ד חדד ופולק מקרים בהם לטענתם ניצל נחמני את האמון שניתן לו על מנת לגזול את כספיו של פרץ, בין היתר יתרת הלוואות שנטל נחמני מהחברה וטרם הושבו, צ'קים לפקודת קובי פרץ שנחתמו על ידי נחמני ולא הופקדו בחשבונו של פרץ, השקעות שהתבצעו באמצעות נחמני ולא הניבו את התשואות המובטחות (בין היתר דירה בשווי 1.5 מיליון ₪), משיכת כספים בגובה שאינו תואם להסכם בין הצדדים ועוד.

לטענת קובי פרץ ובאי כוחו, תביעתו של מאיר נחמני שהוגשה לאחרונה (כתב ההגנה בה הוגש לפני מספר שבועות), הייתה במטרה להסית את הדיון ממעשיו של נחמני.

עו"ד אסף שרעף בשם מאיר נחמני: "טרם קיבלנו לידינו את כתב התביעה. לאחר קבלתו נגיב לבית המשפט בצורה מפורטת".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו