ויראלי

אהוד אולמרט: "מעולם לא עישנתי ג'וינט" • צפו:

רה"מ לשעבר התייחס להצעת החוק של שרן השכל לפיה כל אזרח יוכל להחזיק עציץ קנאביס בבית: "במצב אליו מדינת ישראל מתדרדרת אליו בגלל המפלגה שלה, יכול להיות שכל אזרח יצטרך 2 עציצים"

אהוד אולמרט: "מעולם לא עישנתי ג'וינט" • צפו:
צילום: מתוך הטוויטר של גלובס

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בכנס של העיתון 'גלובס' התייחס להצעת החוק של ח"כ שרן השכל (הליכוד) לפיה כל אזרח יוכל להחזיק עציץ קנאביס בבית: "במצב אליו מדינת ישראל מתדרדרת אליו בגלל המפלגה שלה, יכול להיות שכל אזרח יצטרך 2 עציצים"

אולמר הוסיף ואמר: "אני באמת מעולם לאעישנתי ג'וינט או מריחואנה או שום דבר מן הסוג הזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
ונוכל
27.06.19

אולמרט גנב לקיחת מעטפות שוחד הינה עבירת פשע שלא כמו עישון קאנביס