דיילת באל על נותרה כמעט ללא עבודה, לאחר שהושיבה במקומות גרועים במטוס את להקת 'הטארי' שייצגו את איסלנד באירוויזיון כ"עונש" על הנפת דגלי פלסטין במהלך הגמר. כעת מתברר כי הדיילת נשארה בחברת התעופה ולא תפוטר, זאת על אף הסערה הציבורית שנוצרה והאיומים של הלהקה האיסלנדית להגיד תלונה נגד 'אל על' בעקבות המקרה.
על פי הפרסום בMAKO הדיילת הוזמנה לאחר המקרה לשימוע, שם ערערה על ההחלטה לפטר אותה. ערעורה התקבל והיא נותרה בעבודתה.
המקרה התרחש בטיסה חזרה לאיסלנד, בה חברי להקת 'הטארי' קיבלו מקומות ישיבה נפרדים בסוף המטוס, ליד השירותים והמטבח שנחשבים לגרועים ביותר במטוס. במקביל לכך בקבוצת פייסבוק סגורה של דיילי אל על, כתבה אחת מהעובדות לצד תמונת מקומות הישיבה שקיבלו הלהקה: "כך יעשה למשלחת האיסלנדית". הפוסט של עובדת 'אל על' הפך לויראלי והגיע אל חברי הלהקה האיסלנדית שהחליטו לא לשתוק בעניין ולאיים בתלונה.
אל על מצידה ניסתה לדחות את הטענות כלפי התנהלותה ומסרה כי "הטענות כפי שהוצגו אינן נכונות ואין להן כל אחיזה במציאות".
מחברת אל על טרם נמסר בתגובה: "החברה אינה מנהלת עניינים הקשורים לעובדיה דרך התקשורת".
תגובות
כל הכבוד לאל על. למה לפטר אותה? דיילת היא מייצגת את המדינה. אסור לה שיהיו לה רגשות פטריוטיים?