נתניהו: "נעשה הכל למנוע מאיראן נשק גרעיני" - סרוגים

נתניהו: "נעשה הכל למנוע מאיראן נשק גרעיני"

ראש הממשלה נפגש עם היועץ הרוסי לביטחון לאומי, והבהיר כי ישראל לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני: "ברוסיה מבינים מה המשמעות של משטר שקורא להשמיד אותנו". פטרושב בתגובה: "ביטחון ישראל נמצא באינטרס מיוחד שלנו"

נתניהו: "נעשה הכל למנוע מאיראן נשק גרעיני"
  נתניהו והיועץ הרוסי ניקולאי פטרושב (צילום: קובי גדעון\לע"ם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם היועץ הרוסי לביטחון לאומי, ניקולאי פטרושב, אשר הגיע לישראל כדי להשתתף בוועידת הפסגה עם נתניהו והיועץ האמריקני ג'ון בולטון. בדבריו נתניהו התייחס לאיום האיראני והבהיר כי ישראל לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני.

"ברוסיה מבינים מה המשמעות בעינינו של משטר שקורא להשמיד אותנו ופועל באופן יומיומי להשגת מטרה זו" אמר. "מסיבה זו, ישראל לא תאפשר לאיראן שקוראת להשמדתנו להתבסס בגבולנו, וכמובן שנעשה הכול כדי למנוע ממנה להשיג נשק גרעיני" אמר נתניהו. לדב "המטרה המשותפת שלנו היא לקיים דיאלוג מהותי יחד עם ארצות הברית כדי להתמודד עם אתגרי הבטחון המורכבים של האזור שלנו, תוך הבעת מחויבות לביטחון ישראל".

פטרושב אמר בתגובה כי "אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת להבטחת ביטחון ישראל". לטענתו, "ביטחון ישראל נמצא באינטרס מיוחד שלנו, משום שמתגוררים פה כשני מיליון מבני ארצנו".

"ישראל תומכת בנו בכמה ערוצים, כולל גם באו"ם" הוסיף. "יש לנו כמה רעיונות כיצד להגיע לשלום באזור שלכם, ואנו נדבר על כך במפגש המשולש".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אירן
יהושע | 25-06-2019 10:30
אירן אירן נשק גרעיני נמנע מאירן נשק גרעיני כבר 10 שנים אנחנו שומעים ממך שנמנע נשק גרעיני מאירן על מי אתה עובד ? נמאס כבר אתה רק מקשקש גם את החמאס הבטחת לחסל נו ו....? פעם היה לנו מנהיג ענק שביצע בלי דיבורים מנחם בגין זל אתה חושב שכולם פראיירים זה בעייה שיש עדיין מפגרים שסוגדים לך