משה ארבל: "כשירות יו״ר הרשות השניה שנויה במחלוקת" - סרוגים

משה ארבל: "כשירות יו״ר הרשות השניה שנויה במחלוקת"

הרשות השניה פסלה תשדירי פרסומות לעיר חברון, בתגובה אומר ח״כ משה ארבל (ש"ס): " כשירותה של הגברת יוליה שמאלוב לכהן כיו״ר הרשות השניה - שנויה במחלוקת"

משה ארבל: "כשירות יו״ר הרשות השניה שנויה במחלוקת"
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

הרשות השניה פסלה תשדירי פרסומות לעיר חברון, בתגובה אומר ח״כ משה ארבל (ש"ס): "מי שמטיל ספק בקונצנזוס על זכות העם היהודי בחברון גם מגוריו בהרצליה אינם מוסריים".

את הדברים אמר ארבל  בתשובה ליו"ר הרשות שמאלוב־ברקוביץ' שטענה מוקדם יותר ל"הארץ" כי "טוב יעשה הציבור אם לא ייפול בניסיון לעשיית ספין פוליטי".

״לצערי הרב דוקא שנויה במחלוקת כשירותה של הגברת יוליה שמאלוב לכהן כיו״ר הרשות השניה הרבה יותר מאשר אחיזתו של העם היהודי בחברון.

עוד אמרה יו"ר הרשות בתגובה כי "הדבר היחיד שעומד לנגד עינה של הרשות השנייה הוא שמירה על האינטרס הציבורי. אני מקפידה לפעול על פי העיקרון 'נאה דורש נאה מקיים', ולכן כל פרסומת נבחנת על פי שיקולים מקצועיים וענייניים בלבד.

הראיה הטובה ביותר לכך היא שהביקורות המושמעות מעת לעת מגיעות כל פעם ממחנה פוליטי אחר. אותו תהליך נעשה גם פה, וטוב יעשה הציבור אם לא ייפול בניסיון לעשיית ספין פוליטי", דברי שמאלוב ברקוביץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יוליה שמלוב עבריינית
דורון | 21-06-2019 19:33
נמצאה לא כשירה לכהן ועדין ממשיכה למרות שמינו לה מחליפה
2
עוד מעט נוציא את
גבי | 22-06-2019 11:09
סבא שלי שהקים את היישוב בעמק הירדן לפני 110 שנה מהקבר כי הוא גם חשב שלא חייבים את חברון לקיומו של העם בארצו. מתי נשתחרר מההזויים המשיחיים האלו שימיטו עלינו אסון כמו בר כוזיבא
התפוח ( אתה) נפלת הרחק מהעץ ( סבא)
מושלה | 22-06-2019 21:51
מה אפשר לעשות שאתה תפוח רקוב שסבא שלו מתהפך בקברו לשמוע את דעותיך.