צפו: פסטישלוה, פסטיבל ההופעות של מרכז שלוה - סרוגים

צפו: פסטישלוה, פסטיבל ההופעות של מרכז שלוה

פסטישלוה - פסטיבל אומנויות הבמה של 'שלוה' התקיים אתמול, זו השנה ה-14, ובמסגרתו הועלה מופע ענק, מושקע וברמה הגבוהה ביותר שיש, בו משתתפים כ-350 ילדים עם מוגבלויות, שעולים לבמה ב-20 הופעות שונות. צפו

author-image
צפו: פסטישלוה, פסטיבל ההופעות של מרכז שלוה
  צילום: עמותת שלווה

פסטישלוה – פסטיבל אומנויות הבמה של עמותת שלווה בירושלים, התקיים אמש (ד') זו השנה ה-14, ובמסגרתו הועלה מופע ענק, מושקע וברמה הגבוהה ביותר שיש, בו משתתפים כ-350 ילדים עם מוגבלויות, שעולים לבמה ב-20 הופעות שונות.

בכל שנה בוחרים נושא לפסטיבל והשנה הנושא הוא אגדות. על כן, הילדים למדו במהלך השנה על אגדות והצוות המקצועי לימד אותם את תפקידם, והם כאמור מעלים מופע רציני מאוד ומושקע ביותר.

למעשה, כדי לשלב את כל הילדים, ללא תלות במגבלותיו לכל ילד נתפר תפקיד מיוחד בהתאם ליכולותיו ולפי רמת התפקוד שלו או שלה. לדוגמא, אם יש ילד ששר יפה הוא מופיע עם קטע שירה, כך גם עם ריקוד, סטנד-אפ, משחק, הנחייה וכו'. לכל אחד תפקיד ייחודי משלו.

את הפסטישלוה מביים שי בן שושן, מנהל להקת שלוה המפורסמת שגם היא תוצר של מרכז שלוה. בן שושן: "אנו נותנים לכל ילד את הבמה שלו, את הזמן שלו, ואת הגאווה שלו שהוא לוקח חלק בדבר כל כך גדול. אין תחליף לתחושת הגאווה והכיף שיש לילדים אחרי המופע הזה וזה שווה את הכל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו