תתכוננו: נטפליקס מעלה מחירים בישראל - סרוגים

תתכוננו: נטפליקס מעלה מחירים בישראל

שירות הטלוויזיה הפופולרי הודיע על התייקרות ב-20 מדינות בעולם- כולל בישראל. המחירים החדשים יהיו גבוהים בעד 22 אחוז מהקודמים להם, וינועו בין 32 ל-61 שקלים בחודש

תתכוננו: נטפליקס מעלה מחירים בישראל
  (צילום: שאטרסטוק)

הטלוויזיה מתייקרת: נטפליקס, שירות הטלוויזיה הפופולרי בעולם, הודיע היום (חמישי) על העלאת מחירים ב-20 מדינות בעולם- ביניהן ישראל. גם בצרפת, ספרד, איטליה, ואירלנד יתייקרו המחירים בעד 20 אחוזים.

המנויים יקבלו הודעה במייל או באפליקציה על העלאת המחירים, כאשר למנויים ותיקים השינוי יקרה בתום החודש הנוכחי- ולמנויים חדשים שינוי המחיר הוא מיידי. בחברה עדיין מציעים את החודש הראשון בחינם ללקוחות חדשים.

לפי טבלת המחירים החדשה, המסלול המוזל של נטפליקס- אשר מאפשר צפייה במכשיר אחד ובאיכות סטנדרטית- תתייקר ב-3 שקלים, מ-29.9 שקלים בחודש ל-32.9 ש"ח. המסלול הבסיסי, הכולל צפייה בשני מכשירים ובאיכות HD, יעלה בשבעה שקלים מ-39.9 ש"ח ל-46.9 ש"ח- המהווים התייקרות של 17.5 אחוז. כמו כן, עבור מסלול הפרימיום- הכולל צפייה באיכות 4K ובעד ארבעה מכשירים שונים- המחיר יעלה ל-49.90 שקל ל-60.90 שקל, התייקרות של 22 אחוז.

זו לא הפעם הראשונה שנטפליקס מעלה מחירים, ובכל התייקרות היא טוענת כי מדובר במימון להפקות המקור של החברה. ההתייקרות בישראל מגיעה בהמשך להעלאת המחירים בארה"ב בינואר האחרון, שם מחיר מסלול הבסיס עלה מ-11 ל-13 דולר בחודש ומחיר מסלול הפרימיום עלה מ-14 ל-16 דולר. גם בבריטניה העלו מחירים בחודש שעבר, כשמסלול הבסיס התייקר מ-8 ל-9 ליש"ט ומסלול הפרימיום עלה מ-10 ל-12 ליש"ט.

מנטפליקס נמסר בתגובה כי "אנו משנים את המחירים שלנו מעת לעת כדי לשקף את ההשקעות המשמעותיות שערכנו בתוכניות טלוויזיה חדשות ובסרטים, כמו גם שיפורים במוצר שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו