חדשות

"מצביעי נתניהו חסרי דעת"; "אני בז לתושבי יו"ש"

ראש המוסד לשעבר משתלח בחריפות בכל מי שהוא לא מסכים: על ההתיישבות ביו"ש: "זו לא היהדות האמיתית". מצביעי הליכוד: "סף נורמטיבי בגובה דשא"; סמוטריץ': לא אשאר דקה במדינה שלו"

"מצביעי נתניהו חסרי דעת"; "אני בז לתושבי יו"ש"
צילום: (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

ראש המוסד לשעבר שבתי שביט, משתלח בציבור המתיישבים ביהודה בשומרון ובמצביעי הליכוד ואומר כי לא ישאר דקה במה שהוא מגדיר "ארץ ישראל של סמוטריץ'".

בראיון שהעניק לעיתון 'מעריב סופהשבוע' שיפורסם מחר (שישי), מתייחס שביט לכוחו הפוליטי של בצלאל סמוטריץ' ואומר: "אתה מוכן לחיות במדינת ישראל שהוא מתאר? בארץ ישראל של סמוטריץ' אני לא אשאר דקה".

בהמשך עובר שביט לתקוף את מצביעי הליכוד ואומר: "המלחמה שלי היא לא עם סמוטריץ’. אלא עם הליכוד בראשות נתניהו. הבוחרים שלו הם אנשים חסרי דעת, חסרי הבנה. הבייס הפוליטי שלו זה אנשים שהסף הנורמטיבי שלהם הוא בגובה דשא".

בהתייחסו להתיישבות ביהודה ושומרון, טוען שביט כי רבים מ־100 אלף המתנחלים מחוץ לגושים יסכימו להתפנות בתנאים מתאימים, אך הוא מסייג: "אין ספק שביהודה ושומרון יש כוח אמוני, אפילו משיחי, שעבורו הישיבה ביהודה ושומרון היא צו האל. אני בז להם, כי זו לא היהדות האמיתית".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

76
61
משה
20.06.19

חבל לפרסם במטותא מכם אל תפרסמו כל שטות היוצאת מפי אדם שמזמן איבד את ראשו אז מה אם מעריב מפרסם גם עיתון זה עובר מין העולם!!