אבי חימי נבחר לראש לשכת עורכי הדין - סרוגים

אבי חימי נבחר לראש לשכת עורכי הדין

בתום ספירת הקולות בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, נקבע כי עו"ד אבי חימי יעמוד בראש הלשכה ויכהן בועדה לבחירת שופטים. עו"ד ציון אמיר כבר ברך את המנצח

author-image
אבי חימי נבחר לראש לשכת עורכי הדין
  (צילום: פלאש90)

בתום ספירת הקולות בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, נקבע כי עו"ד אבי חימי יעמוד בראש הלשכה.

חימי יכהן כנציג עורכי הדין בועדה לבחירת שופטים. חימי סנגור פלילי, החליף בתפקידו את אפי נווה שהודח בגלל ההסתבכות שלו בפרשייה בנתב"ג.

עו"ד ציון אמיר, הודה בהפסדו: "בתום מסע ארוך, אליו יצאתי בתחושת שליחות ועם רצון עז לפעול למען המקצוע שאני כה אוהב, אני רוצה להודות לאלפי החברים שנרתמו לדרך ולמאבק, וסייעו ותמכו בכל דרך אפשרית כדי לצקת ערכים ללשכה. אני מקווה כי ראש הלשכה הנכנס, יתייחס לתפקיד בכובד ראש, ויפעל ללכד את השורות ולשקם את מעמד עורכי הדין וכבוד המקצוע. הצלחתו הכרחית לכולנו, ואני מקווה שיעמוד במשימה בהצלחה רבה. אבי, בהצלחה בדרכך.

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למשפחתי ולצוות האישי שליווה אותי במסע זה, זכיתי בכם.״

"להשקיט את הסערה ולהוביל אותה לחוף מבטחים"

בראיון לסרוגים פרש חימי את חזונו ללשכת עורכי הדין: "להשקיט את הסערה ולהוביל אותה לחוף מבטחים", הודף את הביקורת על קרבתו לראש הלשכה הקודם אפי נווה: "מנסים לטשטש עובדות, לציון אמיר יש ברשימה ממובילי מחנה אפי נווה", ועל האיזונים הנדרשים עם מערכת המשפט: "אמון הציבור בביהמ"ש העליון נמצא בירידה מתמדת,  זו תופעה מדאיגה ומטרידה שצריך לתת את הדעת".

תמיכת הסיעה הדתית-חרדית בחימי בתמורה שהשופט דנציגר לא יהיה בוועדה לבחירת שופטים

עו"ד אבי חימי, 60, נבחר מטעם המועצה הארצית לראש לשכת עורכי הדין הזמני עד לבחירות בפברואר השנה, גדל בקרית שמונה (היום מתגורר בראש העין) ובוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. ניסה לקדם בכהונתו את בחירתו של השופט בדימוס יורם דנציגר כנציג לשכת עורכי הדין עוד טרם הבחירות, אך בעקבות הסערה והביקורת סביב ההליך למנות שופט בדימוס לנציג לשכת עו"ד – הצעתו ירדה מסדר היום.

בשבוע שער קיבל חימי תמיכה מהסיעה הדתית-חרדית בראשות איציק נטוביץ' ויוסי ויצמן: "המועמד הראוי והמועדף בעיניהם להתמודד עם צרכי הלשכה וציבור עורכי הדין בעת הזו". אחד התנאים שהוצבו לתמיכה הייתה הסרת מועמדותו של דנציגר כנציג לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים. בפגישה עם סיעת "אמונה במשפט" שמע חימי  את ההסתייגות הנחרצת על עמדתו בקשר למינוי שופט בדימוס לועדה למינוי שופטים והתחייב לבדוק את הנושא בשנית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
המון מזל טוב ובהצלחה גדולה לאבי חימי היקר
שר | 19-06-2019 16:58
אבי חימי
לידידי. אמרתי לך: 'מעשיך יקרבוך מעשיך ירחקוך'
עידו 2 | 19-06-2019 17:47
אבי ידידי. אל תרקוד ריקוד ''מה יפית'' מול המנ-דלבליט הזה ושותפיו הפרקליטים. אל תפחד מהם. תפקידך מעתה. לגמד את הבג''צ. בהצלחה אבי וד''ש לרמי.