ישראל ביתנו: איש הליכוד התנצל, מסירים את התביעה - סרוגים

ישראל ביתנו: איש הליכוד התנצל, מסירים את התביעה

פעיל הליכוד, המכונה בטוויטר קפטן ג'ורג', התנצל הבוקר (רביעי) בפני אביגדור ליברמן. בתגובה הודיעו בישראל ביתנו כי הם מושכים את התביעה שהגישו נגדו אתמול

author-image
ישראל ביתנו: איש הליכוד התנצל, מסירים את התביעה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

פעיל הליכוד, גיורא עזרה, המכונה בטוויטר  קפטן ג'ורג', התנצל הבוקר (רביעי) בפני אביגדור ליברמן. בתגובה הודיעו בישראל ביתנו כי הם מושכים את התביעה שהגישו נגדו אתמול.

ברדיו 103 אמר גורג', "אני רוצה להבהיר שהדברים שכתבתי התבססו על פרסומים שונים בנושא. טעיתי. הסרתי את כל הפרסומים שפרסמתי על הנושא, ואני מתנצל בפני אביגדור ליברמן".

במקביל, הגיש ליברמן תביעה נוספת נגד העיתונאית רות קרייתי על שפירסמה תמונה בו סועדים הוא ולפיד. בישראל ביתנו אומרים כי הפגישה תועדה ממזנון הכנסת והתקיימה לפני כשנה, בעוד לא התקיימה כלל פגישה בוינה עם לפיד לאחרונה

בסוף חודש מאי פרסמה הנתבעת ב"ציוץ" בטוויטר כי "שבועיים אחרי שנפגשו בוינה אצל האוליגרך, הבוס של ליברמן, מרטין שלאף ליברמן ולפיד ישבו ודסקסו בבית קפה בת"א.. עכשיו זה כבר לא מוזר".

הציוץ המעוות

"מהאמור עולה", נכתב ככתב התביעה "כי הנתבעת לא היססה לפרסם ברבים דברי שקר גמורים, תוך צירוף "הוכחה"שקרית לדבריה, מתוך כוונה ברורה לפגוע בתובע, ותוך התעלמות מוחלטת מהנזק שהדבר יכול להסב לתובע, ערב פיזורה של הכנסת ה-21 והליכה לבחירות נוספות".

אתמול הגיש ליברמן תביעת דיבה נגד עזרא, כשלטענתו, הציוץ שפרסם "קפטן ג'ורג'" לפני יומיים, לפיו ליברמן נפגש בחשאי עם יאיר לפיד בוינה מיד לאחר הבחירות ויחדיו תכננו תוכנית בה ליברמן לא מצטרך לממשלת נתניהו – הוא שקרי מיסודו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ליברמן
שולה מעפולה | 19-06-2019 12:44
עבר זמנך אדון ליברמן.לא שינית דבר ולא תשנה גם בעתיד.כדאי שתפנה את עצמך מהפוליטיקה.שבענו ממך די
2
העיתונאית פירסמה תמונת אילוסטרציה להמחיש... מה הקשר תביעת דיבה
נועם | 19-06-2019 13:03
הזוי לגמרי הרוסי
3
"איש הליכוד"=טוקבקיסט.תביעת השתקה על דבר אמת
אחד | 19-06-2019 13:29
דוברמן ממשיך בבריונותו