אונס הילדה: המשפחה פיטרה את עורך הדין מחוננו - סרוגים

אונס הילדה: המשפחה פיטרה את עורך הדין מחוננו

עורך הדין מארגון 'חוננו' שייצג את הילדה שנאנסה באיזור בנימין, הפסיק לייצג אותה בעקבות בקשת ההורים. על פי ההערכות, המשפחה לא אהבה את הכיוון הלאומני אליו כיוון עורך הדין

אונס הילדה: המשפחה פיטרה את עורך הדין מחוננו
  בית המשפט העליון בירושלים (צילום: סרוגים)

אונס הילדה באיזור בנימין.

עורך הדין מטעם ארגון 'חוננו' שייצג את הילדה בת ה-7 שנאנסה באיזור בנימין, הפסיק לייצג אותה בעקבות בקשת הורי הילדה.

על פי הדיווח של אילה חסון בחדשות 13, הסיבה היא שהמשפחה לא אהבה את הכיוון הלאומני אליו כיוון עורך הדין. לדברי חסון, מדובר במשפחה שבאה מהעולם החרדי ומדובר בחשיפה מאוד קשה למשפחה.

"איך מגישים כתב אישום על שניים שאוחזים בילדה, לא חוקרים, לא מגיעים אליהם. והמשטרה אומרת 'אין לנו מושג מה קרה שם בכלל'" אמר. עם זאת במשטרה משוכנעים שהנאשם באונס ביצע את כל מה שיוחס לו בכתב האישום.

מוקדם יותר הערב הורו פרקליט המדינה, הפצ"ר, ראש אגף החקירות ובכירים נוספים על השלמות חקירה במחוז ש"י, ולא להמשך חקירה בתחנת המשטרה המקומית- זאת על מנת למצות את בירור החשד בעניין מעורבים נוספים בעבירה, ובנוסף לאור מידע חדש שהתקבל לאחר פרסום המקרה. ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות משותפת שנערכה הערב ביחס לתיק על ידי ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב גדי סיסו, והפרקליט הצבאי הראשי, אלוף שרון אפק.

עוד הנחה סיסו צוות מיוחד של חוקרים לבדוק את התיק, ובבוקר קיים דיון מיוחד בנוגע לגבי המעורבים הנוספים שטרם אותרו, למרות ההודעה על סיום החקירה והגשת כתב האישום.

פרקליטו של הנאשם ששוהה במעצר כבר מעל 40 יום, מספר שמאז שפורסמה הפרשה האו סובל מהתנכלויות במעצר. שלשום הגישה הפרקליטות הצבאית לבית המשפט הצבאי בעופר, כתב אישום נגדו בגין אינוס של הקטינה.

בתוך כך, בעקבות סימני שאלה בכתב האישום נגד הנאשם באונס המחריד מוחמד קטוסה, הוחלט על הקדמת הדיון בתיק שייערך כבר מחר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
23 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
אותו עונש כמו אנס יהודי. פרוטה לא יותר ופרוטה
משפט אחד יהיה לכם | 18-06-2019 22:09
משפט אחד יהיה לכם ולגר ולאזרח הארץ אמרה תורה. דתיים באמת. שומרים על מה שכתוב בתורה. גם כשמתחשמק להם אחרת..
איזה התאבדות לטובת האונס הנפשע
ראובן | 19-06-2019 17:58
צריך ללמוד ממך איך אנחנו צריכים להגן על יהודים בכל מצב במסירות נפש. על מה אתה מגן על אונס בת 7 עם קבוצת חבריו ? לא שמענו בהסטוריה היהודית שזה היה וגם לא יהיה ואם יהיה חו ודאי שגם ליהודי יגיע עונש אף חמור יותר ואתה תהיה הראשון לומר זאת ואנחנו נתמוך בשכמותך אם אני יאמר שליגאל אמיר מגיע קצובת עונש כגר וכאזרח הארץ מה תהייה תגובתך ?? המעשה שהערבי עשה הוא או אחר חמור בלא ספק מרצח רבין !
מה הקשר בין הפסוק שציטטת לטיעון שלך?
דניאל | 19-06-2019 17:06
וכי התורה דיברה על החוק האזרחי? ברור שמדובר פה על מצוות התורה, שבהן מחויב כל יהודי, והפסוק הזה מלמד שגוי שהתגייר , גר צדק, מחויב גם הוא בכל המצוות. לא מדובר כאן על גוי או גר תושב.
2
הסיפור לא מריח טוב
שי | 18-06-2019 22:32
לא אתפלא אם עצרו את הבן אדם הלא נכון.
הילדה נמצאה אמינה וזיהתה את הכלב
אנה | 19-06-2019 21:29
4 פעמים.סיתמו את פיותיכם כבר ולמשפט אחד יהיה לכם-א ל תנסה לקחת את האונס המזעזע הזה למקום אחר.בטוחני שאינך מקיים תורה ומיצוות כי אינך מבין את הפסוק לאשורו..בנוסף איפה הבעת הצער על הילדה???!!!מרחם על רשעים משהו?!ברור שישראל תתן אותו העונש ואפילו המשטרה מתנגדת לכיוון הלאומני אלא פלילי כפי שנכתב בכתבה..אז על מה תלין:)??!!
3
גם ג' הנערים בתשעד. וגם בתשח אטלנה הושמדה
טו סיוון-אהבת ישראל. | 18-06-2019 22:51
יום זכאי לאהבת ישראל. גם ג' הנערים שנרצחו היד. בטו סיוון תשעד. ו חי ימים עם ישראל התאחד סביבם. וגם ב טו סיוון תשח שזכינו שהתותח הקדוש (זה שיוצב בכניסה לבית המקדש שנבנה במהרה בימינו) שהשמיד אלטלנה (אחרי שרצחו אנשי הספינה ג' חיילי צה''ל) ומנע מלחמה בין השבטים ושפיכת גם נקיים. אם כן יומא קא גרים להתחזק באהבת ישראל אמן סלה.
למיואש (?) הם רצחו 3 חיילי צה''ל...
ברוך | 19-06-2019 7:25
עדיף לדעת וללמוד לפני שמתקשרים.
הוא ממש לא מנע מלחמה בין השבטים
המיואש | 19-06-2019 4:40
מי שמנע הוא בגין שאחרי שירו בו הורה לא להשיב אש הוא אמר: לא תהיה מלחמת אחים
4
לערבים אין רחמנות, מתנהגים כבהמות !!!
סטונט ישראלי | 18-06-2019 23:05
לחתוך לאנס את הזין !!! לפעול בחומרה כלפי ערבים שמיתנהגים באלימות כלפי אזרחים ועוד יותר כלפי ילדים ישראליים !!! בושה לפרקליטים שמייצגים נבלה- פושע שאנס ילדה יהודייה ! איפה הקול של בצלם, שוברים שתיקה, הקרן לישראל חדשה, עדאללה, אחמד טיבי ואיימן עודה, המחבלים... ?! תארו לכם שיהודי היה אונס ערבייה בת 7 ... העולם היה עכשיו במילחמת עולם שלישית !!! בושה לערבים ששותקים- כל הערבים הם בהמות !!!
אותו יחס כמו אנסים יהודים.
משפט אחד יהיה לכם | 18-06-2019 23:29
משפט אחד יהיה לכם ולגר ולאזרח הארץ אמרה תורה.
5
תשמעו מה אמר רזי ברקאי היום בגלצ
איפה השפיות? | 19-06-2019 0:05
שהתקשורת אתמול התעסקה בעיקר בשרה והחמגשיות ובליברמן המזגזג.  בינתיים היום בבוקר במקום לתקן את הטעות הזמין רזי ברקאי בתוכניתו פסיכולוג שיסביר לנו שאין הבדל בין מקרה כזה בחברה היהודית לבין מקרה של פלסטיני שעשה זאת. הגדיל לעשות הפסיכולוג השמאלני והדגיש שיש סיכוי שהילדה דמיינה את הכל ושהאירוע כלל לא קרה... עד מתי ימומנו כתבי שמאל קיצוני כמו רינו צרור, יעל דן, רזי ברקאי ורינה מצליח מכספינו בתחנה הצהלית הכל כך מיותרת וימשיכו במעלליהם?
רזי ברקאי
אבי | 20-06-2019 13:36
ומה אם יתברר שהפסיכולוג צדק מה שייך שמאלני ? אם הכל יתנהל לפי ההההיגיון שלך אוי ואבוי
ומי האנס ?????????????????????????????
מי ?????????? | 19-06-2019 7:26
אין תשובה אחת..
מה לעשות שפרקטית הפסיכולוג טועה?
לעשות בדיקות | 19-06-2019 1:03
בפועל, במקרה הזה, הילדה עברה בדיקות רפואיות שמאפשרות לומר בבירור שהיא עברה אונס. לא הצליחו להשיג מאותן בדיקות רפואיות, ראיות ביולוגיות לזהות האנס, אבל לעצם זה שהיה אונס - יש ראיות ברורות. אז הפסיכולוג יכול לספר עד מחר שאולי היא בדתה את זה, אבל בפועל, הילדה הזו עברה אונס, ומי שעשה לה את זה - צריך להיענש.
מה לעשות שמקצועית הפסיכולוג פשוט צודק.
מה לעשות | 19-06-2019 0:43
עדיף שתלמד קצת לפני שאתה מגיב ממוח עמוס בשנאת חינם.
6
חוננו עסוקים ביחסי ציבור לעצמם.
צדק | 19-06-2019 7:57
לעצמם הם מועילים. ללקוחות שלהם קצת פחות.
7
האנס צריך לשאוף בחיים
עורך דין | 20-06-2019 5:51
לחפש קורבן ערבי בשל היותו ערבי זה בניגוד למצפון כל יהודי. צר כן צר המשטרה מחפש קולות ורעש כבר הוכיח כשרון בכשלונותיו בפרשת אבו קיעאן. לאנוס ילדה בת 7 זאת רעידת אדמה מחייבת טיפול וצעורבות כל אזרח במדינה. מי אין לו בנות קטנות? אם הבת שלי חס וחלילה תעבור רצח כזה, זה לא ניתן לתיקון. לדעתי חובה למצוא את הרוצח האמיתי יהיה מי שיהיה וצריך לשרוף אותו בכיכר בפומביות, להפסיק עם כללי המשפט במקרי של וודאות אונס ילדות
8
הגישה של מרטין בטלויזיה.
חנה | 20-06-2019 7:54
באחת התוכניות ,שומעתי גבר מאוד עצבעני, שירביט אנס ילדה יהודיה. אונס ,זה אונס .נקודה.מה עם היה יהודי ,היה בסדר?איזה השקפת עולם?. האנס, הוא קודם כל פדופיל,וגם השותפים. לדעתי הרבה פעמים המפגעים או האנשים שעושים מעסים מכוערים,.כדי להסביר את הדברים החולנים,התירוץ,זה שהם במלחמה. מלחמה עם נשים וילדים.אחלה גברים
9
זה אונס פדופילי ולא לאומני.
איילה לבנה | 20-06-2019 10:51
נראה יותר ויתר כמחדל בזיוני וכקשר שלכאורה.עוד של חוננו למשפחה פלוס משטרת אריאל סניפון מקומי ללא כלי חקירה מתאימים וחשוד פלסטיני שאינו פדופיל נשמע הזוי.טוב שמתקנים. החמור באמת ביבי התחמן שרץ אל אש ההסתה כבר פעם שנייה וממציא אונס לאומי של ילדה בת 7...אונס שלא ברא השטן אך בפי הביב כבר חוגג ואחריו אוסף שונאי ערבים הצמאים לדמם.
10
אונס הילדה
רוני | 20-06-2019 11:00
סיפורי מעשיות ספין תקשורתי היה בכלל אונס .אולי בקהילה צריכים רב שייעץ .הסתירו שבועיים מתאים להעליל על ערבי כדי ליצור שנאה .מעשיות
11
לחפש פדופיל בסביבת הילדה
איילה לבנה | 20-06-2019 11:11
בחקירה המחודשת יש לבדוק את כולם כולל סביבת הילדה ביהס והמשפחה.בעיקר יש לחפש פדופיל.רק פדופיל במחלתו הספציפית מסוגל לאנוס ילדים. יש לשקול גם שהילדה נמצאת תחת איום של האנס וכיוב.
12
אונס הילדה
כנרת | 20-06-2019 14:44
יכול להיות שזאת קבוצת חרדים אנסה את הילדה, זה מצמרר, אין סליחה ומחילה, זה יותר גרוע מגזר דין מוות בתלייה... זה שאנס אם היו אונסים את בני משפחתו, מה היה עושה??
13
למה אנשים מנסים תמיד למצוא חן בעיני השמאל -
אוראור | 20-06-2019 20:42
גם אם זה ר4ק בתת מודע שלהם - או בלי כוונה - למה???????????