נתניהו מאשר: "יהיו ישראלים בוועידת בחריין" - סרוגים

נתניהו מאשר: "יהיו ישראלים בוועידת בחריין"

ראש הממשלה אישר כי משלחת ישראלית תשתתף בוועידת בחריין בשבוע הבא, שתואר בתור "כנס חשוב, שאנחנו מברכים עליו, של ניסיונה של ארה״ב להביא לעתיד טוב יותר, ולפתור בעיות של האזור"

author-image
נתניהו מאשר: "יהיו ישראלים בוועידת בחריין"
  ראש הממשלה נפגש עם יועץ הבית הלבן ג'ארד קושנר (צילום: מתי שטרן\שגרירות ארה"ב)

לקראת וועידת בחריין שתתקיים בשבוע הבא, ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר הערב (שלישי) כי משלחת ישראלית תשתתף בוועידה הערבית- שבה תיחשף גם החלק הראשון של "עסקת המאה" האמריקנית.

"באור ובסתר אנחנו מקיימים מגעים עם מנהיגים רבים של העולם הערבי, ויש קשרים ענפים בין מדינת ישראל למדינות ערב, עם רוב המדינות הערביות" אמר בטקס האזכרה לחללי ״אלטלנה״. "בקרוב מאוד יתקיים בבחריין כנס חשוב, שאנחנו מברכים עליו, של ניסיונה של ארה״ב להביא לעתיד טוב יותר, ולפתור בעיות של האזור. יהיו נוכחים בו כמובן ישראלים".

עוד אישר כי "בתחילת השבוע הבא יתקיים בירושלים מפגש היסטורי חסר תקדים. מפגש של היועצים לביטחון לאומי של ארה״ב רוסיה וישראל. זוהי פסגה חשובה ביותר להבטחת היציבות במזרח התיכון בזמנים סוערים ורוגשים. יש דבר חשוב במפגש המשולש הזה, של שתי מעצמות העל במדינת ישראל, כדי להעיד אלף עדויות על מעמדה הבינלאומי של מדינת ישראל היום בין האומות״.

כזכור, בבית הלבן החליטו שלא להזמין נציגים ישראלים לוועידה בבחריין, על מנת לשמור על האירוע "לא פוליטי", אולם העיתון הערבי "אל-קודס" פרסם אמש כי במקומם יגיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים לשעבר, אלוף במיל' יואב (פולי) מרדכי, שלפי הדיווח אישר את הגעתו לוועידה הכלכלית.

ביום שני האחרון אמר שר החוץ ישראל כץ כי נציגי הממשלה לא ישתתפו בוועידה, כשלדבריו "ישראל תהיה בוועידת בחריין בדרכים שייקבעו בהמשך". עוד טען בוועידת ג'רוזלם פוסט שנערכה בניו יורק כי "לישראל יש יכולת לתרום רבות להתפתחות האזור, בטכנולוגיה מתקדמת, חדשנות ודרכים נוספות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו