תגובות וברכות למינוי הרב רפי: "חזקו ואמצו" - סרוגים

תגובות וברכות למינוי הרב רפי: "חזקו ואמצו"

המערכת הפוליטית מימין מברכת את מינוי הרב רפי פרץ לתיק החינוך וסמוטריץ' לתחבורה: "היו שליחים נאמנים", כתב הרב בן דהן, אופיר סופר: "מינויים ראויים וטובים"

author-image
תגובות וברכות למינוי הרב רפי: "חזקו ואמצו"
  צילום: Aharon Krohn/Flash90

לאחר מינויים היום (שני) של הרב רפי פרץ יו"ר איחוד מפלגות הימין לשר החינוך, ובצלאל סמוטריץ' לשר התחבורה, אמר נתניהו: "שמחתי לקבל את תמיכתם בי ובליכוד. השותפות העמוקה והאיתנה של הליכוד בראשותי עם הציונות הדתית ו״איחוד מפלגות הימין״ תימשך במהלך מערכת הבחירות ולאחריה".

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן: "ברכות לחבריי הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' על מינויים לתפקידי שר החינוך ושר התחבורה. שהקב"ה ישלח ברכה והצלחה במעשי ידיכם. היו שליחים נאמנים לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

חבר הכנסת אופיר סופר מהאיחוד הלאומי: "מברך את חברי בצלאל סמוטריץ' ואת הרב רפי פרץ על מינויים לשרי התחבורה והחינוך, והצטרפותם לקבינט המדיני-ביטחוני. מדובר במינויים ראויים וטובים ונותר רק לאחל להם בהצלחה!"

חבר הכנסת מוטי יוגב: "לחבריי, יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, שר החינוך, יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ, שר התחבורה, לכל אחד מכם נאה לברך: "יחי אל דגול מרבבה, באהבה וברוב חיבה, ש-די יברך אותו וישמור בו ובצאתו כל העם יוצאים לקראתכם, ויאמרו לו: ברוך בואכם". רק חזקו ואמצו, יהי ה' עמכם".

שר החוץ ישראל כ״ץ שוחח עם ח״כ בצלאל סמוטריץ ובירך אותו לרגל מינויו: "שמחתי להיענות לבקשת רה״מ ולהעביר לידיך את תפקיד שר התחבורה . זהו תפקיד חשוב בעל השפעה מרובה על תחומי חיים רבים בישראל".

משמאל תקפו בחריפות את המנויים:

ראשת מרצ, תמר זנדברג, ביקרה את החלטת ראש הממשלה למנות את הרב רפי וסמוטריץ' לשרי ממשלה: "יעשה הכל כדי לחמוק ממשפט".

לדבריה, "נתניהו העניק כעת לאנשים שרוצים להפוך את ישראל למדינת הלכה את המפתחות ולא עצר שם, אלא גם דאג להכניס מחרחר מלחמה משיחיסט לקבינט של מדינת ישראל"

"כל דיל על חשבון אזרחי ישראל אפשרי מבחינת נתניהו כדי לחמוק ממשפט".

יו"ר חד"ש-תע"ל איימן עודה צייץ בציניות: "ברכות לשר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ'. מקווה שלא יתאכזב כשיגלה שאי אפשר לסלול כביש חזרה לימי הביניים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תחבורה?!
יעקב | 17-06-2019 17:41
מה זו בדיחה?! זה אפילו לא עצם. מה הוא יכול לעשות עם התיק הזה? גם אם אין משפטים, היה יכול לדרוש את הבטחון-פנים. מה ואיך הוא יכול להשפיע כשהוא שר תחבורה? למנוע תחצ בשבת? למנוע עבודות בשבת? תגבור קווים ביוש? שיפוץ והרחבת כבישים ביוש? סתם תיק כדי לקבל שר....
כיפה סרוגה מטמאים אותנו גם בשחיתות..
אוי לנו.. | 17-06-2019 19:37
אוי אוי
חזקו ואממו לטמאות את בני ישראל בשוחד מרמה והפ
מתנחל אבל ישר. | 17-06-2019 19:15
כיפה סרוגה מטמאים אותנו בשחיתות. מחללי שם שמים ברבים.
בתוך כל מערכת הבעיות. רגע של שמחה לפנינו
עידו 2 | 17-06-2019 17:52
חִזְקוּ וְאִמְצוּ אַל תִּירְאוּ וְאַל תַּעַרְצוּ מִפְּנֵיהֶם כִּי יְדֹוָד אֱלֹקיךָ הוּא הַהֹלֵךְ עִמָּךְ לֹא יַרְפְּךָ וְלֹא יַעַזְבֶךָּ
2
עכשיו הרב פרץ תפשיל ידיים ותראה מה בכוחך לעשו
לא כמו ברבנות הצבאית | 17-06-2019 21:01
שלא תגיד שלא קיבלת אופציה..שלא תגיד שקיצצו כנפיך...פה זה לא ההתנתקות ולא הרבצ....בא ותראה האם תוכל להלחם נגד מפקחים במשרד...נגד ועדות שמאל...נגד אג'נדות וריגודי הורים ומורים...בא ותראה האם אתה מחומר של מנהיגים...