האונס המזעזע: במשטרה מתייחסים לאירוע כפלילי - סרוגים

האונס המזעזע: במשטרה מתייחסים לאירוע כפלילי

האונס המזעזע באיזור בנימין: במשטרה מתייחסים לאירוע כאל אירוע פלילי וכתב האישום לא מייחס לנאשם הפלסטיני או לאופי האירוע שום היבט לאומני. נמשכים החיפושים אחר שני מעורבים במעשה

האונס המזעזע: במשטרה מתייחסים לאירוע כפלילי
  אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: שאטרסטוק)

האונס המזעזע באיזור בנימין.

האונס המזעזע בילדה בת ה-7 באיזור בנימין, מטופל במשטרת ישראל כאירוע פלילי ולא לאומני. על פי הדיווח של משה נוסבאום בחדשות 12, גם כתב האישום לא מייחס לנאשם או לאופי האירוע שום היבט לאומני‎.

גורם בכיר במשטרה אמר לחדשות Online כי מעורבותם של שני החשודים הנוספים עלתה בעדות הילדה אך לפי שעה אין קצה חוט לגביהם. עד כה חקירת המשטרה שכוללת אמצעים טכנולוגיים שונים לא הצליחה לגלות את זהותם, אך למרות זאת המאמצים לאיתורם ולמעצרם נמשכים.

אמש נחשף כי ילדה בת 7 המתגוררת באיזור בנימין נאנסה באכזריות על ידי פלסטיני תושב הכפר 'דיר קדיס' שעבד במוסד חינוכי בו למדה. המקרה המזעזע נחשף לאחר חקירת משטרה יסודית בעקבות פנייה של הוריה למשטרה.

מכתב האישום המחריד עולה כי הנאשם, שכאמור עבד במוסד חינוכי באזור בנימין והועסק בניקיון ותחזוקה, הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר לאורך חודשים ארוכים, דיבר איתה מעת לעת ואף נתן לה ממתקים.

בהודעת המשטרה נאמר כי "באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באיזור שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה ואונס אותה בנסיבות מחמירות תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה ורק לאחר שמסיים הנאשם לבצע את זממו משחרר אותה לביתה". לפי המשטרה, הנאשם פיתה את הילדה להגיע איתו למבנה סמוך שהיה בהליכי בנייה ושם ביצע בה את המעשים החמורים.

בנוסף, גורם המעורה בתיק החקירה סיפר לחדשות Online כי החלטת הפרקליטות להאשים את החשוד הפלסטיני בסעיף של אונס בנסיבות מחמירות מגיעה על רקע נוכחותם של אנשים נוספים במקום בשעת הביצוע לכאורה של המעשים החמורים. מדובר בשני חשודים נוספים לפחות שטרם נעצרו.

"הם אמרו לה 'מגיע לך' ושאם היא רוצה לצאת משם שלא תספר לנו. האמירות השפילו אותה", סיפרו הורי הילדה לגורם – שהוסיף כי מלבד האמירות, החשודים הנוספים ככל הנראה סייעו למעשה גם בכך שמנעו מהילדה לברוח.

כתב האישום מתייחס למקרה חמור אחד שהתרחש בטווח זמן קצר, ואולם הורי הילדה סיפרו לגורם: "היה קשר חד-צדדי לאורך זמן שכלל גם נגיעות. היא ילדה וזה היה מהלך שלו לאורך תקופה. זה ככל הנראה לא היה המקרה הנורא היחיד".‎

במחוז ש"י במשטרה ציינו כי השוטרים ניהלו "חקירה מורכבת במהלך מספר חודשים בעקבות תלונה על אינוס בנסיבות מחמירות של ילדה כבת 7". בתום החקירה, הפרקליטות הצבאית הגישה היום בבית המשפט הצבאי בעופר כתב אישום חמור. הסעיפים שמיוחסים לנאשם: אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה.

"משפחת הילדה היא משפחה אמיצה שפנתה למשטרה", סיפר עו"ד של המשפחה, חיים בלייכר מארגון "חוננו". "הדרישה הכי חשובה שלנו היא שייעשו מאמצים לזהות את החשודים הנוספים ולעצור אותם. מדובר בפצצות מתקתקות שחייבים לעשות כל מאמץ על מנת לנטרל הכי מהר שאפשר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
זה אכן ארוע פלילי. ופלילי הוא דבר חמור.
משפט אחד יהיה לכם | 17-06-2019 17:35
משפט אחד יהיה לכם ולגר ולאזרח הארץ אמרה תורה.
הזבל
אמנון פ באר שבע | 22-06-2019 16:54
יש למצות את הצדק .לדון אותו למוות ואת קול מי שהיה איתו ושיתוף.פעולה איתו גזר.דין.מוות מיידי וליסרוף אותם וליזרוק אותם לים שם הם ירקבו
לעורכים: לא ראוי להביא תמונה של ילדה כאן
עידו 2 | 18-06-2019 7:41
מחילה עורכים!!
2
שמאל מתועב
ם | 17-06-2019 17:55
מוו
3
בבני ברק הפדופילים בישיבות אונסים כל יום
מה זה | 17-06-2019 19:04
ואז מה?
מה הפלא?
אילה | 17-06-2019 22:23
מעסיקים אותם בכל מקום. בבתי חולים, יצא משם רופא מחבל, בבתי ספר, אונסים את הילדות הרכות שלנו. מה יהיה? להיות עם חופשי בארצינו? אני חושבת שהם יותר חופשיים.
4
מה הקטע לשים תמונת ילדה לא צנועה ???
חיפאי | 18-06-2019 10:28
מה הקטע לשים תמונת ילדה לא צנועה ???
תגיד לי: אתה בסדר - או מה? כולה ילדה
אוראור | 20-06-2019 20:45
בת 6 או 7 שבוכה במדרגות - ולבושה גם בפיג'מה - מה בדיוק לא הולם בזה?
לחיפאי
התמים | 18-06-2019 13:06
מה עובר לך בראש ??? מה לא צנוע בתמונת הילדה ???