הכלה שברה את הרגל - האבא נשא אותה לחופה - סרוגים

הכלה שברה את הרגל – האבא נשא אותה לחופה

לצעוד לחופה על רגל אחת: גל שברה את רגלה שבוע לפני החתונה והרופאים אמרו לה שכדאי שתדחה את האירוע. גל לא וויתרה, והאבות של בני זוג נשאו אותה לחופה: "הדבר הכי מרגש ויפה בעולם"

author-image

צילום: שרון רביבו

מה עושים שרגע אחד לפני החתונה, אחרי שכל ההזמנות נשלחו והכל כבר מאורגן ומסודר לקראת השמחה והכלה שוברת את הרגל?

גל ואבי יפרח לא וויתרו על החתונה ומצאו את הפתרון: אביה של גל ואבא של אבי – החתן – נשאו את הכלה לחופה. ומה עם הריקודים? "על רגל אחת".

באולם "האחוזה" במודיעין קיבלו חתונה בלתי רגילה שהתקיימה שבוע שעבר בשמחתם של בני הזוג אדרי כאשר שבוע לפני החתונה הכלה שברה את רגלה.

גל פנתה אל הרופאים שרובם אמרו לה שאין לה ברירה אלא לדחות את החתונה: "הייתי עם תקווה שאעמוד על הרגליים וללכת לחופה כמו שחלמתי, אבל הבנתי שזה לא יקרה", אמרה גל בראיון לנדב בורנשטיין בתכנית "חי בלילה" בקשת 12.

אבל היה רופא אחד שהביא לה תקווה ואמר לה: "תתמודדי, יש דברים גרועים יותר", וגל שמעה בעצתו של הרופא ושל אביה שעודד אותה ואמר שזה לא הגרוע מכל.

אבל עם כל הרצון הטוב, איך צועדים לחופה על רגל אחת? שני האבות של הזוג נשאו את גל בדרך לחופה – מה שהפך את החתונה לייחודית: "היום אני רואה את זה כדבר הכי מרגש ויפה בעולם", אמרה גל.

לשאלה אם לא היה עדיף לדחות את החתונה ולרקוד כמו שצריך אחרי שהרגל תבריא, אמרה: "חייבת להגיד שרקדתי כל החתונה על רגל אחת, והייתה לי חתונה שמחה ומאושרת הרבה בזכות החברים והמשפחה".

על התכנון לחתונה והליווי באולם האירועים, אמרה גל: "היו לי חששות שליוו אותי לאורך החתונה, וזכיתי לאנשי מקצוע שליוו אותי באופן יוצא מן הכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שברה את הרגל.
אוריאל | 18-06-2019 1:30
באנגלית, כשאומרים בהצלחה אומרים: ברייק אה לג( שבור רגל) אז היא קיימה את הברכה הלכה למעשה. נותר רק למצוא את החברה הטובה שאיחלה לה את זה ועוד במסיבת רווקות.
2
החתונה
‫מלכה ביטון‬‎ | 18-06-2019 11:57
מרגש מאוד .מאוד שמח כל הכבוד
3
למה לחגוג על חוסר צניעות?
רוני | 21-06-2019 0:01
הרי וודאי שלאבי החתן אסור לסייע לה כך הלכתית. אין אף אחד אחר (אח וכד')? או אמא שלה? רק גבר זר? זו הקדושה שצריך להכניס לחופה וקידושין? ועוד לציין את זה כדבר כה נפלא! למה כל דבר לא צנוע צריך לתפוס כותרת בסרוגים???
מעניין
יהודה | 24-06-2019 5:29
תבינו, אבא של החתן יוצא גיבור בכתבה הזאת. אולם, אם הוא היה הרב טל... איך היו מתייחסים אליו??? סרוגים צבועים!