הרב אלי בן דהן יחזור למקום הרביעי בבית היהודי - סרוגים

הרב אלי בן דהן יחזור למקום הרביעי בבית היהודי

הבית היהודי יאשרו ביום רביעי הקרוב את הרשימה המקורית של המפלגה לכנסת, על ידי שימור התוצאות שהתקבלו בפריימריז, אז נבחר בן דהן על ידי חברי המרכז במקום הרביעי, בטרם מיזוג הליכוד ואח"י

הרב אלי בן דהן יחזור למקום הרביעי בבית היהודי
  (צילום: פלאש 90)

חבר הכנסת אלי בן דהן שהסכים להתפלג מסיעת הבית היהודי בבחירות האחרונות חוזר למפלגה. חברי המרכז יאשרו ביום רביעי הקרוב את הרשימה המקורית שהתקבלה בבחירות האחרונות, עוד בטרם ההסכם שנחתם עם הליכוד לשריין אותו במקום 28.

יש לציין כי לפי הרשימה שהוגשה לוועדת הבחירות לכנסת ה- 21 בן דהן לא נמצא, בבית היהודי עוקפים זאת על ידי שימור התוצאות שהתקבלו בפריימריז, אז נבחר בן דהן על ידי חברי המרכז למקום הרביעי עוד בטרם התמזגו הליכוד ואח"י שהייתה מפלגת מדף ובראשה הועמד בן דהן, זאת בהתאם להסכם בין הליכוד לאיחוד מפלגות הימין.

לפי ההסכם בין השתיים, הליכוד ואח"י היו צריכות להתפצל לאחר הבחירות, אולם בלשכת בן דהן ביקשו לחכות עם זה עד לאחר הרכבת הממשלה אך בשל ההליכה לבחירות ההליך בוצע בתחילת החודש, אז אישרה הוועדה המסדרת של הכנסת את הפיצול כשלושה חודשים לאחר שאושר.

בנוסף, יובאו ביום רביעי לאישור המרכז עוד שני סעיפים, הראשון שבהם הוא כינוס מרכז תוך 48 שעות ולא שבועיים כפי שמעוגן כעת בחוקה וכי כל שינוי בתיקוני החוקה יעמוד על רוב של מספק של 50% ולא 65% כפי שנקבע היום. הדבר השלישי שיעלה לאישור המרכז הוא שימור מקומו של יו"ר המפלגה וכאמור הרשימה לכנסת, שתראה כך:

  1. הרב רפי פרץ
  2. מוטי יוגב
  3. עידית סילמן
  4. אלי בן דהן
  5. דוידי בן ציון

רשימת הבית היהודי לכנסת ה- 22 (ללא קרדיט)

ביום חמישי החליטה סיעת הבית היהודי לאמץ את החלטת מזכירות המפלגה ולאשר את עצמם, כך, שרשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה- 22 לא תשתנה והיא תהיה בדיוק כפי שהייתה בבחירות האחרונות.

בבית היהודי הסבירו את ההחלטה ואמרו כי "מתוך ראיה ממלכתית, המייצגת את עמדתה הבסיסית של הציונות הדתית, יפעלו יו"ר המפלגה, ח"כ הרב רפי פרץ, וחברי הסיעה ככל יכולתם, בכדי להגיע לרשימה מאוחדת ורחבה ככל שניתן על מנת שכל בני ובנות הציונות הדתית יוכלו למצוא בה את מקומם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לא לשריין את סמוטריץ ברשימה
מתפקדת בית יהודי | 17-06-2019 13:49
הנזק שהוא גורם בהרחקת מצביעים גדול בהרבה מקומץ החרדלים שהוא מביא איתו הפעם לא נאשר את השריון הזה
תגובה של שמאלני, סמוטריץ לא שייך לבית היהודי
מרי | 17-06-2019 19:27
איחוד, הכרחי בין מפלגות הימין הקטנות, תבטיח להרחיק את השמאל השיכור מהגה השלטון
אמת ודיוקים
אפי | 17-06-2019 18:27
אתם לא עושים טובה לאף אחד אתם לא משריינים כלום. יש הסכם של הליכה משותפת לבחירות וברשימה המשותפת משבצים את מועמדי המפלגות, כל מפלגה בוחרת את מועמדיה שלה ומרכיבים ביחד רשימה. לא שריונים ולא נעליים. שיתוף. זה כל הסיפור. וכדאי שתפסיקו לשקר לעצמכם ולציבור כאילו אתם משריינים משהו למישהו
לא בטוח שאת בבית היהודי עם תגובה מגעילה
למתפקדת האלמונית | 17-06-2019 14:43
כזו. רק עם סמוטריץ ברשימה מס' 2 אחרי פרץ נצביע ל-טב. אנשי הבית היהודי על תתפסו תחת ותעשו מעצמכם סגן אלוקים. את כל הבלגן הזה עושה אורבך שהיה עוזרו הנאמן של בנט ולא אוהב בדיוק חרדלים . לכן אם סמוטריץ ובן גביר לא ברשימה תחפשו אותנו הימנים האמיתיים ולא המתחזים כמו האלמונית .
ביג דיל
נתי | 17-06-2019 14:41
כך או כך הוא ידחק למקום לא רלוונטי
תגידי, את שפויה?
נפלתם על המוח?! | 17-06-2019 13:56
אתם במפלגה המטורללת הזאת לא מחוברים למציאות! תנחתו כבר על כדור הארץ... בצלאל מרחיק מצביעים? לא, כי הבן דהן ההזוי הזה שאתם רוצים להחזיר למקום רביעי ממש יביא לכם מנדטים!
2
בלי האיחוד הלאומי יקבלו יותר מנדטים זה בדוק
צורי | 17-06-2019 15:44
האיחוד הלאומי שווה במקרה הטוב 10000 מצביעים השייכים לנאמני הרבנים החרדלים מעבר לזה הם לא שוים כלום לא יתכן שמפלגה קיקיונית כמו תקומה שהשתלטה על האיחוד הלאומי תקבל שריון במקום גבוה בלי בכלל שהיא מביאה מצביעים אם הם רוצים להצטרף לרשימה לתת להם מקום 8 ומעלה לא פחות
לאיחוד הלאומי אין אפילו מנדט!
בדיוק | 17-06-2019 16:02
אולי ביחד עם כהנא חי הם יכולים לגרד שני מנדטים. אם ירוצו לבד לא יעברו את אחוז החסימה בעוד הבית היהודי יעבור בקלות בלעדיהם. לפיכך יש לשבץ את לסמוטריץ והכהאיסטים החל מהמקום השישי, ובוודאי שלא לתת להם להיות שרים. לא רוצים? שירוצו לבד וישארו בבית!
3
הבית היהודי מהמר על א"י..אלא אם יהיו חלק מגוש
מארק | 17-06-2019 19:24
בלי עוצמה הימין המאוחד היה מצטרף לבנט ולפייגלין והיה נגרם נזק אדיר לאי