ליברמן תוקף: "צריך להקים ממשלת חרום לאומית" - סרוגים

ליברמן תוקף: "צריך להקים ממשלת חרום לאומית"

יו"ר ישראל ביתנו הגיב לסערה סביב דבריו וטען כי "נתניהו ממקד את הויכוח סביב השאלה מי יהיה רה"מ- וחשוב יותר להבין איזו ממשלה תקום. בנסיבות שנוצרו יש להקים ממשלת חרום לאומית- ללא ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר"

ליברמן תוקף: "צריך להקים ממשלת חרום לאומית"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

בעקבות הסערה שהתחוללה סביב דבריו של אביגדור ליברמן, לפיהם הוא אינו פוסל כי ימליץ על גנץ להרכיב את הממשלה ואף יכפה הקמת ממשלת אחדות על 'הליכוד' ו'כחול לבן' בלי המפלגות החרדיות ובלי איתמר בן גביר, יו"ר ישראל ביתנו הגיב היום (ראשון) לח"כים שתקפו אותו.

"שמחתי לראות ולשמוע הבוקר את כל הפרשנים והדוברים מטעם באולפני הטלוויזיה והרדיו תוקפים אותי ואת "ישראל ביתנו" על שקבענו סדר יום פוליטי חדש" אמר בפייסבוק. "מה נשתנה הלילה הזה? שני דברים: התברר שמדינת ישראל נמצאת בתוך משבר תקציבי עמוק עם גרעון של מעל 50 מיליארד שקל, ואתגרים ביטחוניים שזה לא המקום לפרט עליהם. עוד ברור לי, מעבר לכל ספק, שלליכוד וכחול לבן, לא יהיו ביחד 60 מנדטים בבחירות הקרובות וכל אחת בנפרד תעדיף להקים ממשלה צרה עם החרדים, קרי ממשלת הלכה".

"ציינתי לא מכבר שראינו בשבוע האחרון מרוץ מביש בין בנימין נתניהו לבני גנץ מי מתחנף יותר טוב לחרדים" הוסיף ותקף. "נתניהו כבר נכשל בהקמת ממשלה זה עתה. יתרה מכך, עד עכשיו הוא לא מצליח לגשר על הפערים בין בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ לגבי חלוקת תיקים בממשלת מעבר. גם לבני גנץ, לבד, אין שום סיכוי להקים ממשלה, למרות המאמץ לרצות את ש"ס ויהדות התורה".

לדבריו, "נתניהו מנסה באופן מלאכותי למקד את הויכוח סביב השאלה מי יהיה ראש הממשלה, ו'ישראל ביתנו' סבורה שחשוב יותר להבין איזו ממשלה תקום? בנסיבות שנוצרו יש להקים ממשלת חרום לאומית, ואני מדגיש חרום לאומית – ללא ליצמן, דרעי, סמוטריץ ובן גביר, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת".

"מלבד זאת, כדאי להזכיר שנתניהו, שכביכול משתייך לגוש הימין, מתכוון להעביר היום בערב עוד עשרות מיליוני דולרים דמי פרוטקשן לארגון הטרור חמאס" הוסיף בסיכום דבריו. "הכוח היחיד שיוכל לגרום לליכוד וכחול לבן להסכים לנוסחה שרוב אזרחי מדינת ישראל מיחלים לה – ממשלה לאומית וליברלית! לא ממשלת הלכה! – היא רק 'ישראל ביתנו'".

מנגד, דובר הליכוד יונתן אוריך הגיב לליברמן בטוויטר, ואמר כי  "רק לפני פחות מחודש ליברמן הביא דרישות תקציביות של לפחות 3 מיליארד שקל. פתאום הוא מוטרד מהגירעון? בחייאת איווט, כשרצית עשרות תקנים לשגרירים לא ידעת שזה עולה כסף? איווט רק רוצה להפיל את נתניהו, ואם זה עולה בממשלת שמאל – הוא משלם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
כלי התקשורת נופלים בפח ומצטטים כל נפיחה שלו
עידו 2 | 16-06-2019 10:28
הליברמן הזה. סך הכל יליד מוסקבה, אוכל שפנים כל בוקר. ומבאיש את האווירה. ומדוע כלי התקשורת שמים לב אליו. הרי הוא יימחק בבחירות הבאות שחיק טמיא
באמת חרפה לטמא את ישראל בשחיתות..
לא אוהב רמייה... | 16-06-2019 10:51
ואלה עם 'כיפות'... מזייפים את רצון ה'..ואחר כך מתחסדים ומטיפים מוסר לאחרים..
מכירת צוללת לאויב תמורת שלמונים מקומו בתא של
צוללת | 16-06-2019 10:33
מכירת צוללת לאויב תמורת שלמונים מקומו בתא של וענונו עד שחברא קדישא יבואו לקחת..
2
כיפה סרוגה מטמאים את עם ישראל בשחיתות
צוללת | 16-06-2019 10:31
שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.
3
ירא שמים, לא יבחר במפלגה כלשהי שעלולה להמליך
ירא שמים. | 16-06-2019 10:37
ירא שמיים, לא יעיז להצביע למפלגה כלשהי שעלולה להמליך שחיתות על בני ישראל. לא בנט. לא ימין. לא ליברמן. לא ליכוד. רק למי שבטוח לא ימליך עלינו, שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים.. יען ירא שמים הוא.
שכחת. גם פייגלין, עלול להמליך שוחד ומרמה לישר
מתנחל אבל ישר. | 16-06-2019 10:49
הוא עלול להתפתות גם כן ליצר הרע של שחיתות בחסות המתנחלים..
4
ממשלת חירום
כפיה רוסית | 16-06-2019 10:38
אוליגרכים מנסים ליסחות באיומים תקציבים
5
מי שברך לחיילים לא. לתורם קוגל. (130 שח) כן..
מי שפרע.. | 16-06-2019 10:40
את החיילים לרדוף ולהציק.. זה 'תורע'..
6
עכשיו יותר מתמיד, אנו צריכים מפלגה ימנית חזקה
ליאת פרידמן | 16-06-2019 13:28
עכשיו יותר מתמיד, אנו צריכים מפלגה ימנית שתאזן את הליכוד, כדי שלא יחברו לגנץ. חובה להצביע לימין החדש או לאיחוד מפלגות הימין.
7
השטרימר
אהרן דרעי | 16-06-2019 14:26
השטרימר דוברמן.יותר משהוא מתואם עם השמאל הרדיקלי.כנראה מתואם היטב עם פוטין.בעה לאחר הבחירות.הוא ייראה כמו תרנגול כרות ראש שאינו יודע לאן ללכת