זיגזג? ליברמן רק לפני חודש: "מתנגד לממשלת אחדות" - סרוגים

זיגזג? ליברמן רק לפני חודש: "מתנגד לממשלת אחדות"

רק לפני חודש הצהיר ח"כ אביגדור ליברמן: "ברמה העקרונית אני מתנגד לממשלת אחדות לאומית במצבי שגרה, מאחר וממשלה כזאת מיד תהפוך לממשלת שיתוק לאומי."

זיגזג? ליברמן רק לפני חודש: "מתנגד לממשלת אחדות"
  (צילום: פלאש90)

הצהרתו של יו"ר ישראל ביתנו לפיה ידרוש בכנסת הבאה ממשלת אחדות לאומית בין הליכוד לכחול לבן, עומדת בסתירה לדברים מפורשים שפרסם רק לפני חודש, במהלך המו"מ הקואליציוני.

על רקע סירובו להתגמש בנושא חוק הגיוס, והמאבק מול הליכוד והח"כים החרדים על הרכבת הקואליציה פרסם ליברמן את הדברים הבאים:

"ביומיים האחרונים שמעתי אין ספור איומים מצד הח"כים החרדים בנוסח: נלך לבחירות חוזרות או נקים ממשלה בלי "ישראל ביתנו". אני מצטער שבמקום לנהל שיח ענייני דווקא המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים. תפיסת "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה ברורה למדי – אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה.

ולגופו של עניין: ברמה העקרונית אני מתנגד לממשלת אחדות לאומית במצבי שגרה, מאחר וממשלה כזאת מיד תהפוך לממשלת שיתוק לאומי. את ממשלות האחדות חייבים להקים אך רק ברגעי משבר אמיתיים, ביטחוניים או כלכליים." איך תוך חודש ישראל הפכה ממצב שגרה למצב חירום לאומי?

מול האמירה שלו היום כי ימליץ לנשיא גם על מועמד מ'כחול לבן', נזכיר את האמירה של ליברמן רק לפני חודש: "גם בנושא מועמד אלטרנטיבי להרכבת ממשלה – לא נתמוך באף מועד אחר לא מתוך הליכוד ולא מחוץ לליכוד."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
סוף סוף הבין שרק ממשלת אחדות לאומית טובה לםלו
ממכל | 15-06-2019 21:55
החרדים יהפכו את המדינה לאוניה שטובעת בלב ים
רוח נושבת
תמר | 16-06-2019 7:02
הרוח נושבת זה לא סוף ולא סוף סוף כל דקה דיעה אחרת הבעיה שאין לא מנדט שיינצל את התקופה הקרובה כי אחרי הבחירות מי ישמע אותו ?????
למיואש
התמים | 16-06-2019 6:31
מדינה דו לאומית זו ציונות ? גזענות היא ציונות ? תליית ושריפת בובות של חיילי צהל היא ציונות ? תקיפת שוטרים היא ציונות ? קללות , חרפות וגידופים היא ציונות ? רק לקחת ולא לתת זו ציונות ? מתי בדקת מהיכן מגיעה מרבית הכנסת המדינה ( ממדינת תל אביב השנואה עליך ) ולאן היא הולכת ( לחרדים, מתנחלים ושאר יקירי הממשלה הגועליציונית הזו ) ? אז במקום לקלל תנסה להפעיל את התאים האפורים שעוד נותרו בין אוזניך. אולי תיפקחנה עיניך לראות נכוחה.
לתמים
המיואש | 16-06-2019 1:15
ואתם ציוניים? מה ציוני בכם? למסור את ארץ ישראל לאויב זו ציונות? אחוזי השתמטות מצהל כמו החרדים אם לא יותר זו ציונות? למרר את תושבי דרום תל אביב זו ציונות? לסרס את צה''ל זו ציונות? אתה בכלל יודע מה אחוזי התעסוקה אצל החרדים? חתיכת אנטישמי לא תמים בכלל שכמוך? מתי ביקרת בהלמס פעם אחרונה, בשנות ה90? תתעדכן אנטישמי!!!!
למגיב א
התממם | 15-06-2019 22:25
מה רע בממשלה בלי חרדים ? פחות כפייה דתית, פחות כסף למיגזר אנטי ציוני שלא תורם כלכלית, יותר לחץ על החרדים להשתלב בחברה הישראלית. מה רע ? למה לתמוך בשילטון שהוא שילוב של אנטי ציונים+כהניסטים+ מושחתים ? הרי אלה יובילו אותנו לאבדון : הריסת מערכת החוק והמשפט, הפניית כספי ציבור למיגזר בלתי יצרני במקום לקידום השכלה רחבה ופיתוח הפריפריה, כפייה דתית ופיגור חברתי, מדעי וכלכלי. מי שפניו למדינה יהודית מודרנית ולא למדינת שריעה יהודית - הברירה מולה הוא ניצב פשוטה וברורה.
ליברמן הבין ששוחד מרמה והפרת אמונים מסוכן לעם
טוב שהבין. | 15-06-2019 22:21
הבין.
לתגובה 1
א | 15-06-2019 22:08
וזה אומר ללא חרדים, נדמה שהוא בין המוסתים או בין הבורים. תבחרו ועוד בסרוגים
2
"הרוסקי" האכזר ליברמן היום אומר בגלוי......
ליברמן? מי זה בכלל | 15-06-2019 22:28
הרוסקי האכזר ליברמן היום אומר בגלוי, כי הוא רוצה ממשלה ימנית אבל לאו דוקא את נתניהו. דרעי אם היה יכול היה מרחיק עוד יותר כי אפילו ממשלה ימנית לא מעניינת אותו, הוא רוצה ממשלה שיוכל לשלוט בה, ליברמן עושה לו את העבודה, ומה שמשחקים כלפי חוץ אלו משחקים בלבד ולא אמת. הנחש מקלב מדגל התורה, הבטיח לראשי כחול לבן כי יום אחרי הבחירות הרבנים יכשירו את הרשע הסם יאיר לפיד שרי, ויצטרפו אליהם לקואליציה. זה מצהיר במפורש כי ביקש לבגוד בציבור החרדי. הם ניסו עוד לפני חודש אבל הציבור לא היה בשל להכשיר את יאיר לפיד, התחייבו כי לא יישבו עמו, עתה לא תשמעו עוד הצהרות כאלו מכמה חברי כנסת חרדים מדגל התורה, האומרים למקורביהם כי אין מנוס אלא להכשיר את יאיר לפיד ולשבת יחד עמו בקואליציה, ולכן הם מחליפים סלנג ועוסקים בענינים אחרים, כאשר מיד לאחר הבחירות יתירו אותו לבא בקהל החרדים ואז ייצא גזירת הגיוס בפועל של ממש. שימו לב, הם הסכימו להתפשר ולהסכים לגיוס השמד והזימה וכו'. אין כמעט מי שלא הושפע לכך, הפעילות הזו זועקת לשמים מפני שמדובר בסכנה נוראה. לכאורה זה נראה כטירוף מצד אנשים שנראים כמטורפים, אבל האמת היא שמדובר כאן ברשעים ומושחתים. החילול ד' שהם גרמים השבוע זועק עד לשמים. כאשר נודעו הדברים, וכאשר המסיונר מזרע עמלק משה גפני הריח כי העיתונאים בוחשים בענין, ומציאות היא, לקראת שבת אמורה להתפרסם כתבה גדולה בענין, משה גפני מיהר להודיע כי לא יישבו עם יאיר לפיד מחשש כי הסיפור הזה עלול להבריח אלפי קולות מאגודת ישראל, במיוחד כאשר ימצא מי אשר לפני הבחירות לא יירד מכך שהחכים החרדים למען הכסא שלהם מתירים את יאיר לפיד לבא בקהל. אסור לשכוח, כי רק הצדיק ליצמן התחייב כי עם יאיר לפיד בכל מקרה לא יישבו יחד אבל בפועל הם יישבו ביחד רחל. מה שנכון הוא, ישנם כמה חכים חלק משס וחלק מדגל התורה כאשר בראשם הנחש אורי מקלב שרי מדגל התורה טוענים כי יש להתיר את יאיר לפיד לבא בקהל החרדים, הכסא של החכים החרדים חשוב יותר מהעקרון, הם אומרים שכעת צריך להתעלם ממה שעשה ואמר, הוא גם מוכר לחבריו שאם יתירו אותו לבא בקהל החרדים הוא יתרכך בחוק הגיוס. טוב שהדברים האלו מתבררים כעת, אנחנו לפני בחירות חוזרות אסור לאפשר שוב דברים כאלו, אם מבקשים להונות אנחנו רוצים לדעת את זה, רוב רובם של המצביעים היו חושבים פעמיים אם להצביע ל'יהדות התורה' בפרט לכלב מכלב שרי, אם היו יודעים שיעשו כך. האם אכן יאיר לפיד יהיה שותף לחרדים בקואליציה הבאה? האם יביאו אותו לר' חיים קנייבסקי לקבל ברכה ממנו? לא ידוע עם כל החכים יתחייבו על כך עכשיו. אתם זוכרים איך שעשו עצרת בכותל להצלחת משה לאון ור' חיים שאל שם בכותל למה בכלל הביאו אותו לשם? זה היה מגעיל העיקר שחטפו עכשיו עם ליברמן...
3
ליברמן איש של נתניהו.
דורון | 15-06-2019 22:53
ליברמן מסייע לבנימין נתניהו לפגוע בסמכויות הלא חוקיות שכלל במערכת המשפטית לקחה לעצמה. לכן, למרות האפשרות להקים ממשלה ימנית של 65 חכים היא לא הוקמה מכיוון שלא היתה דמות שתיקח את תפקיד מגן מערכת המשפט כפי שהיה כחלון בממשלה האחרונה וכפי שהיו בכל ממשלותיו של בנימין נתניהו. המרצע יצא מהשק כאשר התפקיד הוצע לאבי גבאי אך לא צלח הפעם ולכן מנסים להעבירו לגנץ.
הסכם
תמר | 16-06-2019 7:06
הסכם צריך לדעת לנהל ולכבד ליברמן לא דובר אמת וכל מילה שלו תלויה ועומדת לקראת שינויי אל תיקחו אותו רציני
4
דבריו חסרי בסיס
תמר | 16-06-2019 7:00
כאשר הבסיס רעוע הרוח נושבת מנדנדת את דעותיו השיכור ולא מיין או אוליי ווטקה אין אמון לאף מילה שלו שמחים שהכרנו את ליברמן מקרוב ליברמן אדם מסוכן למדינה מדינה יהודית ולא על פי ההלכה איך תלך אם אין לך הלכה מה הוא המסמך שזואת מדינה יהודית על מה אתה מסתמך כשאתה אומר מדינה יהודית אם אתה לא סומך לך תאמץ לך ארץ אחרת תעזוב אותנו בשקט
5
מה הבעיה
שמואל | 16-06-2019 7:03
מה הבעיה לשנות דעה
6
חייב לבקר אצל רופא
רפי | 16-06-2019 11:21
מילה של כלב עדיפה על המילה של ליברמן
7
עכשיו יותר מתמיד, אנו צריכים מפלגה ימנית חזקה
אבי ספירו | 16-06-2019 13:27
עכשיו יותר מתמיד, אנו צריכים מפלגה ימנית חזקה שתאזן את הליכוד, כדי שלא יחברו לגנץ. חובה להצביע לימין החדש או לאיחוד מפלגות הימין.
8
רוצה תשומת לב
תמר | 16-06-2019 16:16
הוא בלחץ אדיר הוא לא יודע מה לעשות ראש הממשלה נבחר בבחירות דמוקרטיות וזה מה שיהיה ראש הממשלה ראש מפלגת הליכוד הוא האדם והמפלגה אין אחר
9
ליברמן המושחת שפוט של פוטין
אמה | 16-06-2019 18:24
מקבל ממנו כסף כדי להפיל את ביבי כי ביבי התחצף לפוטין בזה שאמר לו שהוא כ ן יפציץ בסוריה מטרות איראניות.פוטין חושב שביבי גם שפוט שלו..אכפת לו רק למכור נשק הזבאט הזה
10
אהבת הארץ
אוהב הארץ | 16-06-2019 18:35
לכול הטיפשים שמצדדים בכחול לבן ובליברמן האנטישמי שונא דת לידיעתכם יש המוך מיתגייסים דתיים מיתוך הציונות הדתית ומיתוך שאר חלקי הזרמים .פיתאום דתי שמאמין בתורה הוא מישטמט ולא מועים אבל שמאלן ארור דמסרב להיתגייס מטעמי השינאה למדינה סה יותר טוב?אתם פשוט עלובי נפש מושלמים .ליבי איתכם ומיתפלל אני למענן נישמתכם שתחזור לאהבת חינם אהבת העם היהודי ולא השינאה לדת.נ. ב אני לא דתי ביכלל.
11
חבל על הקול
ישראל | 16-06-2019 22:50
מי שבוחר בליברמן בוחר באדם בלי עמוד שידרה בלי דרך בלי מצא ,אחד שרק זורק סיסמאות באויר,לא מבין איך אחד כזה נמצא בכלל בכנסת ,אפילו חוק אחד שעשה טוב לציבור אין על שמו ,ומה שהוא עשה בבחירות האחרונות ,פשוט גרם עוול וצער המון בזבוז כספי ציבור מיותרים ,אסור לבחור בו.