שרה נתניהו חתמה על הסכם הטיעון בתיק המעונות - סרוגים

שרה נתניהו חתמה על הסכם הטיעון בתיק המעונות

רעיית ראש הממשלה חתמה על הסדר הטיעון בפרשת המעונות, לפיו היא תחזיר למדינה כ-55,000 ש"ח ותודה בכתב אישום מתוקן- אך לא תורשע. החתימה נעשתה באיחור של יום בהסכמת בית המשפט

שרה נתניהו חתמה על הסכם הטיעון בתיק המעונות
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו חתמה היום (רביעי) על הסדר הטיעון שאליו הגיעה עם הפרקליטות במסגרת פרשת המעונות. החתימה על ההסכם הייתה אמורה להתבצע עד אמש, אך נעשתה באיחור של יום לבקשת עורך דינה ובהסכמה של בית המשפט.

על פי ההסדר נתניהו תחזיר למדינה סכום על סך כ-55,000 ש"ח: חלקו לקופת המדינה כהחזר וחלקו כקנס. בנוסף, גם סמנכ"ל משרד ראש הממשלה עזרא סיידוף הגיע להסדר טיעון שיוצג בפני בית המשפט. על פי ההסכם עליו חתמה נתניהו , היא תודה בכתב אישום מתוקן ולא תורשע.

ההסדר של השופט המגשר בין נציגי הפרקליטות ובין עורכי דינה של נתניהו מגיע לאחר שהמדינה דרשה סכומים גבוהים הרבה יותר בתמורה לביטול ההליך הפלילי והודאה בעבירה שאין בה מרמה אך ללא הרשעה.

"האינטרס הציבורי הוא שהתיק לא ינוהל", אמר השופט המגשר לפני שבועיים, "גם אם ההרשעה תהיה בעבירות חלופיות, מבחינת הגברת נתניהו זה יהיה סוף העולם".

כתב אישום: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה באמצע שנה שעברה כתב אישום נגד נתניהו ונגד סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והפרת אמונים, ולגבי סיידוף גם עבירות זיוף בידי עובד ציבור שנעשו בקשר למימון הוצאות פרטיות במעונות ראש הממשלה.

לפי המפורט באישום הראשון בכתב האישום, פעלה נתניהו, בצוותא עם מר סיידוף, להשיג במרמה את מימון המשרד להזמנת מאות ארוחות ממסעדות, בשווי כולל של למעלה מ-350,000 ₪, תוך עקיפה מכוונת של הנהלים שאסרו להזמין ארוחות מוכנות במקביל להעסקת מבשלת במעון. זאת עשו באמצעות הצגת מצג שווא כלפי המשרד כאילו במעון לא מועסקת מבשלת, למרות שבפועל לאורך כל התקופה הועסקו במעון מבשלות.

כזכור, כבר בדצמבר 2018 הוגשה הצעת המגשר לפיה אשת ראש הממשלה תחזיר סכום כסף נכבד ותודה בחלק מהעבודות בכתב האישום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
שרה נתניהו
גברת | 12-06-2019 9:52
בושה וחרפה למדינת ישראל.למה שרה נתניהו צריכה לקבל הנחה? היא מסכנה אין לה כסף .יש לה רכוש של 50 מליון ש ח.אני כאזרחית אם היה לי חוב .היו דורשים ממני עד השקל האחרון.אחרת הייתי הולכת לכלא.
כל מי שפגע והעליל על שרה עתיד לקבל מחלה איומה
עידו 2 | 12-06-2019 10:30
אם שרה היתה אשה מן הישוב היא היתה נלחמת על שמה ומוכיחה חפותה. רק היא יודעת כמו שיודע כל ילד קטן מדן ועד באר שבע. כי אין שום סיכויים לצאת זכאית אצל שופטי השמאל הזייפנים השקרנים והרשעים. כל פעוט/ה במדינה, יודע בדיוק מה יפסקו השופטים, בבוא אליהם למשפט, איש מהימין ואיש מהשמאל. במשך 70 שנה, לא זכה הימין במשפט