בקרוב בפייסבוק: דרך חדשה להגיב במהירות לפוסטים - סרוגים

בקרוב בפייסבוק: דרך חדשה להגיב במהירות לפוסטים

עדכון חדש לאפליקציית פייסבוק מציגה דרך חדשה להגיב במהירות לפוסטים שמכילים תמונות- כשלחיצה כפולה על תמונה תסמן "לייק" באופן אוטומטי, בדומה לאינסטגרם. עד היום לחיצה כפולה הייתה משמשת להגדלה של תמונות

author-image
בקרוב בפייסבוק: דרך חדשה להגיב במהירות לפוסטים
  (צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק מתחדשת: עדכון חדש לאפליקציית הרשת החברתית הפופולרית מציגה תכונה חדשה, המאפשרת לגולשים להגיב במהירות לפוסטים של חבריהם. האפשרות החדשה מתמקדת בפוסטים שמכילים תמונות- כשהחל מהיום, לחיצה כפולה על תמונה תסמן "לייק" באופן אוטומטי.

הלחיצה הכפולה משמשת כבר זמן רב כדרך לסמן "לב" בתמונות המועלות לאינסטגרם– שנמצאת גם כן בבעלותה של חברת פייסבוק. ככל הנראה, הוספת המחווה לפייסבוק מהווה חלק מניסיון של הנהלת החברה ליישר קו בכל הנוגע להתנהלות של מחוות המגע באפליקציות השונות של החברה, ולוודא שמשתמשים שרגילים למחוות באפליקציה אחת יוכלו להשתמש בהם גם באפליקציה השנייה.

עם זאת, העדכון החדש עלול להוביל לבלבול בקרב משתמשי הפייסבוק. עד היום, לחיצה כפולה הייתה משמשת בפייסבוק להגדלת התמונה המוצגת או להתמקדות על האזור שנלחץ בתמונה. כתוצאה, גולשים שמעוניינים להגדיל תמונה עלולים לעשות לה "לייק" בטעות- מה שעלול גם להוביל למצבים מביכים עם חבריהם. הגדלת תמונה תיעשה כעת באמצעות החלקה של שתי אצבעות על המסך בכיוונים הפוכים.

בשלב הזה, האפשרות החדשה זמינה רק בגרסת האייפון של האפליקציה, כשהעדכון הכולל את החידוש מופץ בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם. עם זאת, סביר להניח שהעדכון יגיע בקרוב גם לגרסת האנדרואיד של פייסבוק וכן לגרסאות המובייל של האתר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו