מהפך ב-3 דקות: אביתר בנאי כפי שטרם ראיתם. צפו

מהפך ב-3 דקות: אביתר בנאי כפי שטרם ראיתם. צפו

הזמר והיוצר אביתר בנאי משיק הבוקר סינגל חדש וחשוף על סיפורו האישי עם תמיר מוסקט, את השיר מלווה קליפ מרהיב בו אביתר עובר מהפך בעזרת איפור והופך לזקן ואפילו לג'וני דפ- צפו

הזמר והיוצר אביתר בנאי משיק הבוקר את "רחמים", סינגל חדש וחשוף על סיפורו האישי אותו יצר יחד עם תמיר מוסקט. את השיר מלווה קליפ מרהיב בו אביתר עובר מהפך בעזרת איפור והופך לזקן ואפילו לג'וני דפ.

אביתר מספר על השיר: "משפחת בנאי עלתה משיראז לירושלים בשנת 1881 על חמורים וגמלים ואניות משא. מסע רווי געגועים ומסירות נפש. אני כבר גדלתי בבאר שבע.

לא ידעתי על הסיפור הזה. גדלתי בלי שורש. גם לא רציתי שורש. באר שבע, תל אביב, תל אביב הימלאיה, לניו יורק. שם הכרתי את אשתי. חזרתי בתשובה והנה אני בירושלים. ממשיך את המסע של רחמים בנאי משיראז. נע בין השאיפה לחירות לבין התובנה שהחיים נמשכים מהשורשים.

יציאה מהריכוז העצמי המופלג בו הייתי, לתובנה שאני חלק מעם מופלא משונה ואמיץ היא בעצמה חוויה של חירות. במהלך החורף האחרון נרקם קשר מופלא ביני לבין תמיר מוסקט. הגעתי לאולפן עם שביבי רעיונות, טקסטואליים, מוזיקאליים. ויחד פיתחנו דיברנו ניגנו כתבנו הקלטנו, ובאופן אחר, פתאום, הרמקולים סיפרו לנו סיפור, לקחו אותנו. זה פעם ראשונה בשבילי שאני חווה זוגיות מוזיקלית כזו. עד כדי כך שהרגשנו שנינו שנכון יהיה לצאת מהריכוז העצמי שלי ולקרוא לפרויקט הזה על שם שנינו. בשבילי יש בשירים האלה הישג גדול. מעולמות של ספק ובירור נפשי ורוחני, בשירים האלה יש אמירה תקיפה, שלמה, אוהבת, מאמינה. וביט חברים. יש פה ביט. בהתרגשות גדולה אני מציג בפניכם את השיר החדש שלנו. רחמים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אמנות צרופה
ישראלית | 19-06-2019 1:40
יישר כוח!