פצוע בינוני בדקירה ברמת השרון- מצוד אחר הדוקר - סרוגים

פצוע בינוני בדקירה ברמת השרון- מצוד אחר הדוקר

גבר כבן 46 נדקר הבוקר (רביעי) ברמת השרון, כוחות משטרה ושב"כ מנהלים סריקות ומצוד אחר המפגע, על פי עדי ראיה, לדוקר היה מבטא ערבי

author-image
פצוע בינוני בדקירה ברמת השרון- מצוד אחר הדוקר
  צילומסך/ קרדיט חופשי

גבר כבן 64 נדקר הבוקר (רביעי) בפלג גופו העליון ברח' אוסישקין ברמת השרון לאחר שיצא לריצה ע"פ המשטרה הוא הותקף מאחור עם סכין והובהל לבית החולים בלינסון מצבו יציב. בשעות האחרונות מתנהלים חיפושים נרחבים אחר החשוד במעשה באיזור רמת השרון וסביבותיה בסיוע מסוק. כוחות צה"ל שב"כ מעורבים אף הם בחקירה ובחיפושים.  במהלך החיפושים כביש 4 נסגר למשך שעה.

משטרה ישראל פרסמה את תמונת החשוד במעשה, ובקשה שכל המזהה מתבקש להתקשר במיידי למוקד המשטרה 100.

החשוד בדקירה הבוקר ברמת השרון

דוברות מד"א : בשעה 08:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע ברחוב למרחב ברמת השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון גבר כבן 46 במצב בינוני עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א גיא גוטלנסקי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בהכרה מלאה שוכב ברחוב כשהוא דקור בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים וחבישות, ופינינו אותו לביה"ח כשמצבו בינוני ויציב."

חבר הכנסת מיכל שיר (הליכוד) תושבת השכונה הגיע למקום ואמרה: ״אני מחזקת את ידי כוחות הביטחון ומאחלת החלמה מהירה ורפואה שלמה לגבר שנפצע בפיגוע. אני בטוחה שכוחות הביטחון ילכדו במהרה את המחבל״.

באדיבות: דוברות חה"כ מיכל שיר

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שאלההה
איילת | 05-06-2019 12:17
בן 64 או 46?????