לאחר שחברי להקת 'הטארי' האיסלנדית, איימו להגיש תלונה רשמית נגד חברת התעופה "אל על" בעקבות מקומות הישיבה שקיבלו בטיסה כ-"עונש" על התנהגותם באירוויזיון. חברת 'אל על' החליטה לעשות סוף לסיפור.
על פי הפרסום של התכנית "ערב טוב עם גיא פינס", אל על לא היו מרוצים מהתנהגות הדיילת ולאחר שימוע החליטו לפטר אותה.
הפוסט של עובדת 'אל על' הפך לויראלי והגיע אל חברי הלהקה האיסלנדית שהחליטו לא לשתוק בעניין ולאיים בתלונה.
אל על מצידה ניסתה לדחות את הטענות כלפי התנהלותה ומסרה כי "הטענות כפי שהוצגו אינן נכונות ואין להן כל אחיזה במציאות". כעת לאחר שהעניין עורר סערה החליטו בחברה לפטר את הדיילת האחראית לעניין.
מחברת אל על נמסר בתגובה כי אינה עוסקת בענייני עובדיה בכלי תקשורת.
תגובות
גיבורים על קטנים, הא? איזה מזל שאני כבר לא עובד בחברה הדוחה הזו.