טראמפ תוקף את ישראל: "שתיקח את עצמה בידיים" - סרוגים

טראמפ תוקף את ישראל: "שתיקח את עצמה בידיים"

נשיא ארה"ב אמר כי הוא אינו מרוצה מפיזור הכנסת וההליכה לבחירות בישראל, ותקף את הנהגת המדינה על הכישלון בהקמת הממשלה: "המצב הפוליטי בישראל שרוי בבלגן מוחלט. ביבי נבחר ועכשיו שוב בחירות? זה מגוחך"

author-image
טראמפ תוקף את ישראל: "שתיקח את עצמה בידיים"
  (צילום: קובי גדעון\לע"ם)

בבית הלבן לא מרוצים מהבחירות החוזרות בישראל: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס הלילה (שני) לפיזור הכנסת והמשבר הקואליציוני, ותקף את ההנהגה הישראלית על הכישלון להקים ממשלה.

"המצב הפוליטי בישראל שרוי בבלגן מוחלט, ואנחנו לא מרוצים מכך" אמר לכתבים טרם יציאתו לבריטניה. "ביבי נבחר לראשות הממשלה לפני חודש, ועכשיו הם שוב הולכים לבחירות ומתחילים את כל התהליך מחדש בספטמבר? זה מגוחך. ישראל צריכה לקחת את עצמה בידיים".

עוד התייחס ל"עסקת המאה" המתגבשת של הממשל, ואמר כי "אנחנו עושים את המיטב כדי לעזור למזרח התיכון להשיג תכנית שלום. אני חושב שיש לנו סיכוי טוב, אבל נראה מה יהיה. בינתיים בישראל יש בלגן עם הבחירות. זה הגיע משום מקום לפני שלושה ימים, וזה מבולגן לחלוטין. אבל אם נצליח להשיג בסוף תכנית שלום- זה יהיה טוב".

בשבוע שעבר טראמפ התייחס למשבר הקואליציוני ואמר בטוויטר כי הוא מקווה שהכנסת ה-21 לא תתפזר. "אני מאד מקווה שהדברים יסתדרו בהרכבת הקואליציה, כדי שביבי ואני נוכל להמשיך ולהפוך את הברית בין ישראל וארה"ב לחזקה יותר מאי פעם" טען. "עדיין יש הרבה מה לעשות".

לאחר פיזור הכנסת טראמפ אמר כי הוא מאוכזב מהחלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע להסכם על הקמת הקואליציה. "זה חבל מאד מה שקרה שמה בישראל. נראה היה שנתניהו ניצח" אמר באירוע בבית הלבן. "הוא בחור נהדר ועובד מצויין. חבל מאד שהוא לא הצליח להקים ממשלה וחוזרים לערוך בחירות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ברוך הבא לישראל
המיואש | 03-06-2019 9:37
פה זה רק באלגן אין אופציה אחרת
טוב שלא המלכנו עלינו שוחד מרמה והפרת אמונים
טוב | 03-06-2019 10:00
ע
2
טראמפ קורא לפושע ביבי בחור והבחור כבר כמעט בן
בן הארץ! | 07-06-2019 3:14
טראמפ מתאב את ביבי אבל בשביל הפוליטיקה הוא מחמיא לו , במידה מסוימת אף בלבד !