לקראת הבחירות לכנסת ה-22, איש התקשורת אברי גלעד יעלה עם תכנית רדיו חדשה בגלי צה"ל- כך הודיעו היום (ראשון) בתחנה.
במסגרת התכנית תינתן במה למאזינים להתבטא בנושאי האקטואליה, כאשר גלעד ישוחח עם מאזינים ומומחים על הנושאים שמעסיקים את כולנו.
התכנית החדשה תשודר 4 ימים בשבוע, בימים ראשון עד רביעי בשעה 14:00. התכנית ״משפחה גרעינית״, ששודרה עד כה בשעה זו, תצא לפגרת קיץ בתחילת חודש יולי.
תגובות
אהוב ויקר אברי גלעד, עם ישראל זקוק לאיש תקשורת כמוך לעילא ולעילא, מאחל לך הרבה הצלחה.