כתב אישום נגד צעיר שאיים ברצח על ראש עיריית טבריה - סרוגים

כתב אישום נגד צעיר שאיים ברצח על ראש עיריית טבריה

כתב אישום הוגש נגד תושב ירושלים אשר שלח הודעות מאיימות לראש עיריית טבריה רון קובי, בהם אמר כי ירצח אותו. החשוד נעצר לפני יומיים בתום חקירת המשטרה, ויובא היום להארכת מעצר

author-image
כתב אישום נגד צעיר שאיים ברצח על ראש עיריית טבריה
  ראש עיריית טבריה רון קובי (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

חטיבת התביעות של המשטרה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 26, אשר שלח בוואטסאפ הודעות מאיימות לראש עיריית טבריה רון קובי- בהם איים על חייו ואמר כי ירצח אותו.

החשוד נעצר ביום שישי האחרון בתום חקירה של המשטרה, שהחלה בעקבות תלונה במשטרה. בכתב האישום נכלל בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגד החשוד, שיובא היום לדיון בהארכת מעצרו. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה, הגלויים והסמויים במטרה להגיע לאותם עבריינים ולהביאם לדין".

מאז שנבחר לתפקיד באוקטובר האחרון, ראש העיר הותקף על ידי תושבי העיר החרדים על רקע כוונתו לצמצם את שמירת השבת ברחבי העיר, הכולל פתיחת עסקים בשבת והפעלת תחבורה ציבורית- זאת במטרה לעודד תיירות גם בימי שבת ולמשוך אליה תושבים חילוניים. בין השאר, מפגינים חרדים הציבו בובה בדמותו של קובי בתוך מדורת ל"ג בעומר סמוך לבניין העירייה- ושרפו אותה כשהיא תלויה מחבל שעליו כתוב "רון קובי ימות".

כמו כן, לפני חודשיים נעצר נער בן 17 בחשד לאיומים ברצח בעקבות פוסט שכתב בפייסבוק ופשקווילים שפיזר ברחבי טבריה בגנות ראש העיר, בו נטען כי קובי הוא "גוי של שבת". בתום חקירתו החשוד שוחררו החשודים בתנאים מגבילים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו