גורם בבית היהודי: "אנחנו עם עוצמה יהודית סיימנו" - סרוגים

גורם בבית היהודי: "אנחנו עם עוצמה יהודית סיימנו"

בבית היהודי כבר הודיעו על ריצה משותפת עם האיחוד הלאומי,- אך לא מתחייבים לרוץ עם עוצמה יהודית כמו בפעם הקודמת. גורמים במפלגה אמרו לסרוגים "אנחנו עם עוצמה יהודית סיימנו"

גורם בבית היהודי: "אנחנו עם עוצמה יהודית סיימנו"
  פרץ סמוטריץ' ובן גביר בליל הבחירות (צילום: סרוגים)

בבית היהודי נערכים ב- 24 שעות האחרונות לבחירות החוזרות בעקבות פיזור הכנסת אמש. מוקדם יותר נפתח מטה הבחירות המשותף עם האיחוד הלאומי- זאת לאחר שהשתיים הצהירו על כוונותיהן לרוץ גם הפעם ברשימה משותפת.

עם זאת, על הצלע השלישית שהרכיבה את איחוד מפלגות הימין- שכבר הספיקה להפוך ל"בית היהודי איחוד לאומי"- גורמים במפלגה אומרים לסרוגים כי "צריך לשים את עוצמה יהודית בצד. זו שאלה כלל לא ברורה שהם מצטרפים באותה מתכונת גם הפעם". גורם אחר במפלגה אמר אמש בחריפות כי "אנחנו עם עוצמה יהודית סיימנו". עם זאת, במפלגה מבינים כי הם ייאלצו לעשות חיבורים, חלקם מפתיעים עם הימין החדש, זהות ואחרות.

במקביל, המועמד המוביל של עוצמה יהודית בבחירות האחרונות, איתמר בן גביר, אמר מוקדם יותר כי הפעם הוא מקווה שהוא לא יזדקק לחוק הנורבגי בכדי להיבחר לכנסת. "ההליכה לבחירות נוספות היא מיותרת והאחריות לכך רובצת על כתפיו של מי שלא טובת עם ישראל לנגד עיניו אלא טובתו האישית: אביגדור ליברמן", מסר עורך הדין לסרוגים.

לדבריו: "ניתן היה להקים ממשלה בה חברי בצלאל סמוטריץ' היה מקבל את תיק המשפטים, אני את ועדת החוקה ויחד היינו מובילים את המהפכה במערכת המשפט במלוא המרץ. כנראה שנצטרך לחכות עוד כמה חודשים כדי שזה יקרה בעזרת השם, אבל כעת זו ההזדמנות להתגייס ולהכניס עוצמה יהודית חזקה לכנסת – ללא צורך בחוק נורבגי".

בראיון לסרוגים אמש יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, התעלם מהשאלה אם ירוצו יחד עם עוצמה יהודית גם בבחירות הבאות והשיב כי "מחר בבוקר נשב ונתחיל את מסע הבחירות שלנו: הבית היהודי והאיחוד הלאומי- שהולכים ביחד" אמר- ללא התייחסות לעוצמה יהודית. "נסתובב בכל הארץ ונחבר את הציונות הדתית לבית אחד- וכך נצא לבחירות כשאנחנו מאוחדים ומלוכדים".

על גורמים מחוץ למפלגה שיחברו אמר כי "נשב מחר ונדון על כל הסוגיות הללו. לא קיבלתי בקשה רשמית. הבית היהודי חזק ואיתן, עברנו דרך גדולה/ חיברנו את השורות- כולנו עם נכונות לצעוד. חשבנו שנצעד בכיוון מסויים, והקב"ה אמר אחרת. אנחנו מקבלים את הגזרה האלוקית הזאתי, שעשינו כל מאמץ שלא תהיה, ונוציא ממנה את המיטב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
111 תגובות - 75 דיונים מיין לפי
1
בחירות הבית היהודי
אבי | 30-05-2019 21:03
אתם בבית היהודי ? מציע לכם לא להיבחר שוב כי הפעם העם קלט את כל המזימות שלכם? ולכן הפעם תקבלו הרבה פחות מנדטים אם בכלל?כי אתם ימין קיצוני מאד ולכן הפעם העם יומר את דברו בבחירות ?
הליכוד לא ימני ולא דתי
ימין ודתי זה האיחוד | 01-06-2019 21:57
ההגיון אומר שמי שידאג לאינטרסים שלנו ויעזור להקים אולפנות וישיבות תיכוניות חדשות לא רק לחרדים הוא רק מפלגה דתית לאומית. החרדים דאגו להקמת אלפי סמינרים ותלמודי תורה ובתי ספר בית יעקב ב-10 השנים האחרונות. הם גם מקבלים מימון לישיבות ומשלמים כאילו זאת תרומה. אצלנו- כל ילד עולה 15-20,000 לחודש. מי יכול לשלם?
רק חיבורים! רק אחדות יותר ויותר! כל אחד קצת
צביקה | 31-05-2019 14:31
רק חיבורים!!!
ימין
רק | 31-05-2019 12:01
רק ימין קיצוני לא טוב לך? אוסטרליה פתוחה
יש כאלה שאצלם דתי זה קיצוני
א | 31-05-2019 11:31
אבל הליכוד לא מפלגה דתית
הבית היהודי דוגל בעמדות של הליכוד סטייל 1996
שי | 30-05-2019 22:23
זה שהליכוד זז שמאלה, לא הופך את הבית היהודי לימין קיצוני.
הם לא ימין קיצוני
אני | 30-05-2019 22:05
אתה פשוט רגיל שליכוד זה ימין אבל תסלח לי 700 רקטות ועזה עדיין עומדת על תילה זה מדיניות של שמאל קיצוני!!!!! אז הליכוד זה שמאל!!! וסמוטריץ ובן גביר זה הימין היחיד פה!!!!!! יאללה סמוטריץ לראשות הממשלה!!!!!!
2
התחלתם עם השטויות
אהרן דרעי | 30-05-2019 21:03
אז מה כל האיחוד היה הצגה? כך תלכו מדחי אל דחי.מה נלין על ליברמן.רק תשובה אחת ויחידה אחדות מלאה.כולם בפנים ללא יוצא מן הכלל.עוצמה.סמוטריץ.רפי פרץ.בנט שקד.וגם פייגלין.רק כך ננצח.ולא חורבן
העיקר יחד עם עוצמה יהודית
יחד | 02-06-2019 9:08
האיחוד היהודי צריך ללכת עם עוצמה יהודית ולא ל א נצביע טב !!! אני רוצה להצביע היכן שבן גביר ושות' נמצאים . לא רוצה את המפדל הישנה !!!!!
אמת לאמיתה! רק באחדות ננצח!
ב.ה. | 31-05-2019 9:07
ואז המשיח כבר יגיע עוד בטרם מועד הבחירות.
אם כל מפלגות הימין לא מתאחדות - אצביע ליכוד
אחתי | 31-05-2019 7:58
שיתאחדו אפילו בבלוקים טכניים... הבעיה שכל אחד שם חי בסרט שהוא משיח בן דוד. לא אכפת להם מהציבור ואין להם יכולת לראות שהם לא כאלו פופולריים כמו שהם מדמיינים. והכי גרוע לא לומדים לקח. פשוט חבורת אידיוטים. אם יהיה פיצול ואפילו אחד אני מצביעה ליכוד.
נכון!!@
ישראל | 31-05-2019 1:24
נראה לי שזה לא משנה מי יעמוד ברשות הבית ה0יהודי הוא לא יגדל כי כבר אוב הבוחרים שלו בליכוד!!!
צודק בהחלט
ארז | 30-05-2019 21:54
בן גביר מביא הרבה יותר קולות מרפי פרץ ההזוי והמשעמם.
3
ס.
ס.חכם | 30-05-2019 21:04
המפדלניקים מתהפכים במקום מנוחתם. הכל חול וחולר או עולב עליבות . זה בית יהודי,זה? זה ימין חדש? זה חרדליה שרוקדת צרקסיה. הנהגה פח. קשר עם ישראל הוותיקה כמעט ולא קיים. גבעת חלפון אינה עונה
פוליטיקה...
ס"מ | 02-06-2019 1:50
...
4
צאו מהסרט שלכם
תנחתו בבקשה | 30-05-2019 21:07
בקצב הזה תהיו בנט 2.0 ותאבדו קולות ימין יקרים. אני ורבים כמותי שמנו 'טב' בקלפי לא בגלל העיניים היפות של ר' רפי & סמוטריץ', אלא עבור עוצמה יהודית בלבד. אתם רוצים להחליף אותם בימין החדש, עם מי שרצה לפרק אתכם מהיסוד?!? הלו - יש מישהו בבית?????
בבחירות הקודמות הצבעתי לכם-רק בגלל בן גביר
נאוה | 02-06-2019 9:11
כנל יהיה בבחירות האלה - אם לא תשריינו את עוצמה ובן גביר וחבריו לעוצמה לא נצביע לכם .
הבית היהודי אתם עושים טעות איומה
גם אני בוחרת בעוצמה | 31-05-2019 12:36
אני שמתי לב הקלפי רק בגלל האיחוד שלכם עם עוצמה יהודית!!! בלי זה הקול שלי ושל עוד רבים לא אצלכם!!!! אתם עושים טעות איומה ותשלמו עליה ביוקר!!!
חבל שמה שמבינים פשוטי העם לא מבינים
חיים | 30-05-2019 22:48
המנהיגים שלהם עד מתי נסבול אותם
עוצמה יהודית
א.ב ג.ד | 30-05-2019 22:27
ר' רפי ,אני מאוד מחבב את סמוטריץ' אבל הצבעתי אב רק בזכות עוצה יהודית . כחול זאת בחשבון . טבע לא אטרקטיבית ללא עוצמה יהודית.
5
אנחנו עם הרב פרץ- סיימנו
לא נזרוק קולות לפח | 30-05-2019 21:27
מצביעים לליכוד.
הליכוד זה שמאל? דעתך נטרפה?
מארק | 31-05-2019 8:35
כל הסבר מיותר
הרגע
הרגע | 31-05-2019 2:23
קח אויר לנשימה ותרגע
הליכוד זה שמאל.
אני | 30-05-2019 22:08
תחכה בסבלנות רק התחלנו את הבחירות. אולי יהיו חיבורים מעניינים
6
איילת שקד לראשות הממשלה
אמיר | 30-05-2019 21:34
היא אחרי ביבי לאן שתלך אני מצביעה לה ..
חבל להצביע לה
חבל | 02-06-2019 2:06
לא ימין ולא דתיה
7
הנה הם התחילו
אבי | 30-05-2019 21:35
עם מנגנון ההרס העצמי שלהם. כמה טיפשות
8
אמרו על הרב פרץ שהוא חכם?? אולי בשיא הלילה?
גימי-יהודי מיהודה | 30-05-2019 21:38
הוא היה בחירת מחדל ועכשיו הוא מראה שהוא באמת רק מחדל!
9
מרוב פירוד ודקדוקי עניות עלולים חלילה להפסיד
ירון | 30-05-2019 21:43
הכול
10
האם לגורמים בבית היהודי יש שכל?
ראו | 30-05-2019 21:50
..
אין !!!
חיים | 30-05-2019 22:49
אין!!! לא היה !!!! ולא יהיה!!!
11
רק בזכות עוצמה קיבלתם 5 מנדטים
זאב | 30-05-2019 21:57
לכל יפי הנפש בבית היהודי, תגידו את האמת, רפי פרץ לא סיפק טת הסחורה. רוב המצביעים הלכו לבנט והאיחוד הלאומי הביא מנדט ועוצמה עוד 3-4 וביחד עם הגרעין הקשה של המפדל גירדנו בקושי 5 מנדטים.
רק מגלל האיחוד עם כולם
יקי | 31-05-2019 2:25
לא למדנו מהבחירות האחרונות שחשוב ללתאחד ולרוץ כמפלגה גדולה מאוחדת? אסור לפלג ולהפסיד מנדטים
רק עוצמה יהודית
עומר | 31-05-2019 0:08
מסכים עם כל מילה. זה פשוט אבסורד אחד גדול.
12
טמבלים
גלי | 30-05-2019 21:58
מבחינתי כל חיבור שיכלול את הבית היהודי לא יקבל את קולי. אתם שחצנים, חושבים שאתם מי יודע מה, אפס צניעות והבנה שנכשלתם בגדול באיבוד קהל האם שלכם.
אהבתי!
לא יודע כלום | 02-06-2019 1:51
מצטרף.
13
סיימתם עם עוצמה? תשכחו מהקול שלי...
אהרן | 30-05-2019 22:02
מאז ומעולם הצבעתי בית יהודי מפדל. לא עוד.
14
צא מהקוקפיט
הרב רפי | 30-05-2019 22:02
הציבור בחר טב למרות שהרב רפי עומד בראש. לציבור נמאס מהפלגנות והתככנות שלכם ובמיוחד של מרדכי בוגב(י)... תעשו פרימריז בלי תירוצים והציבור יאמר את דברו.
15
נוראים אנחנו! די עם זה! אפילו הערבים מצליחים
שין | 30-05-2019 22:06
להתאחד, למה אצלנו יש תמיד פילוג? צריך לאחד את כל המפלגות הימניות הקטנות, אסור שיאבדו קולות!
16
אתה בכח רוצה לירות לעצמך בשתי הרגליים?
גורם בימין | 30-05-2019 22:14
בלי עוצמה אתם לא מתקרבים בכלל לאחוז החסימה. תסמונת המפדל הדפוקה.
צודק! אהבתי!
לא יודע כלום | 02-06-2019 1:51
.
17
סמוטריץ השחצן יפיל את הבית היהודי
קדומים | 30-05-2019 22:15
בטוח
להערכתי דוקא סמוטריץ מציאותי ומביין את מקומו
מפדלניקית | 31-05-2019 13:44
בנט פייגלין פרץ ועוצמה יהודית חיים בסרט בקשר לכוחם בקלפי.....חובה להתאחד לפי הסדר הבא 1. בנט (שווה 4 מנדטים למרות שעשה דבר איום ונורא בבחירות הקודמות אין ברירה צריך לסתום את האף ולהתאחד איתו) 2. פרץ 3. סמוטריץ 4. פייגלין 5. עוצמה וכן הלאה... לפי הבחירות הקודמות כנראה זה דירוג כוחם...
זה לא סמוטריץ!!!
אני | 30-05-2019 23:00
הגורמים האלה הם מהמפדל הישנה!!! הם בטוחים בעצמם יותר מידי!!!! סמוטריץ הוא בסדר גמור!!! הוא לא כמוהם
18
סיעות הימין הדתי לא לומדים לקח
יהודה | 30-05-2019 22:25
הפלגנות השתלטה על הימין ובמיוחד הדתי, לא למדו לקח לאור בחירות 92׳ שהפילוג הביא את ניצחון רבין והסמאל והסכמי אוסלו, גם בבחירות אלה פילוג הימין החדש גרר הפסד של 4 מנדטים לימין הדתי ועוד קולות מפחדת זהות ורק בזכות האיחוד עם עוצמה יהודית הבית היהודי והאיחוד הלאומי עברו וקיבלו 5 מנדטים בקושי, עכשיו הם רוצים את האיחוד הזה לפלג?! טמבלים!!!!
מה לעשות זה המציאות עם המזרוחניקים הסנובים וה
המיואש | 31-05-2019 9:33
הם ישארו מחוץ לכנסת אבל זה שווה להם אם הם דפקו דתיים אחרים..... מיזרוחניקים לנפתלין עכשיו!!!
19
די להתייחס ל'גורמים' אנונימיים שרק גורמים נזק
רפי | 30-05-2019 22:31
כבר שבענו בזמנו דיווחים בשם 'גורמים בבית היהודי' על קרעים בין הרב פרץ וסמוטריץ' שבינם לבין המציאות לא היה כידוע דבר. אני חושב שצריך להפסיק לתת במה לגורמים אנונימיים שרק רוצים לסכסך ומייצגים אך ורק את עצמם.
נכון מאד
רק אני | 31-05-2019 16:52
כתבות שמבוססת על גורמים שלא מזדהים בשמם - לא ראויים לפרסום ולקריאת הציבור.
20
לא למדתם לקח
דוד | 30-05-2019 22:31
איני מאנשי עוצמה. אבל בלי האיחוד הזה לא היינו עוברים את אחוז החסימה. מה שלא היה גם לא יהיה בספטמבר
21
רני איתכם סימתי
חיים | 30-05-2019 22:44
בה כל הבית היהודי יהיה מובטל
22
אל תחזרו על האיוולת הזו שוב
אריאל | 30-05-2019 22:47
נמאס מהשטויות שלכם שאתם חוזרים עליה שוב ושוב, אתם צריכים להתאחד עם כל מפלגות הימין האמיתי כדי להביא כמה שיותר מנדטים, לא תתאחדו תתאדו, ראו מה קרה לאיילת שקד ופייגלין. צריכים להתאחד עם זהות, איילת שקד ועוצמה בדרך הזו יהיה לימין תוספת של 12 מנדטים, ולא איבוד של 12 מנדטים. מכאן אני קורא לכל האנשים להפעיל לחץ מסבי על הבית היהודי שחאחד את שאר המפלגות איתו
דוקא אם בא לכם
רועי | 02-06-2019 2:07
אז אתם יכולים. אל תפחדו.
23
אני אנטי עוצמה יהודית אבל צריך לצערי להמשיך א
... | 30-05-2019 22:52
בבחירות האלו צריך שכל קולות הימין ייספרו. לא לומדים לקח????? אם אני מסוגלת לבלוע את הצפרדע של עוצמה יהודית ולהצביע טב אז שגם הפוליטיקאים יהיו מסוגלים. רק אם כל קולות הימין יעברו תהיה לביבי אופציה להקים ממשלה.
24
אגואיסטים חסרי אחריות
בן ציון | 30-05-2019 22:55
לא למדתם כלום מזה שלא הייתם נכנסים פים קודמת לולא צירוף עוצמה? ושהדאגה למקסימום קולות בימין עדיפות עליונה?
25
דל גאה
בנימין | 30-05-2019 23:31
רפי פרץ אולי לא רוצה לדעת, אבל הרבה קולות של הבית היהודי הגיעו מעוצמה יהודית, כדי להכניס את איתמר בן גביר.
להעיף את הפרת הזה מי הוא בכל ומה הוא תרם
ל | 01-06-2019 10:03
הגיע מהצבא ערב צבאי אין לו כל קרדית על עשיה כל שהיא תחליפו אותו דחוף חזרה עם בנט ושקד תחברו לעוצמה יהודית תקבלו הרבה נבטים ותהיה ממשלה ימניתאמיתית
26
די להתרגש מדברי "גורמים אנונימיים"!
רפי | 30-05-2019 23:37
הכתבה וגם התגובות כאן מייחסות רצינות יתר לדברי גורמים אנונימיים שמייצגים את דעתם בלבד.
כן, נכון!
ביטון | 02-06-2019 1:52
או שלא!
27
מי ששחצן שיהיה מחוץ לכנסת
אריק | 30-05-2019 23:54
ללא עוצמה יהודית תחפשו את החברים שלכם בהונלולו. 60 אלף קולות לפחות הביאו עוצמה יהודית . לבית היהודי אין אפילו 40 אלף מצביעים
28
אתם נורמליים ?
דן | 30-05-2019 23:57
רוצים לתת שלטון לשמאל ? בלי עוצמה יהודית לא תעברו לכנסת . אל תעשו שטויות בבקשה תרחמו על עם ישראל .
29
תרגיעו
יהודי | 31-05-2019 0:19
מי שאמר את זה הוא מן הסתם אותו גורם שהתנגד לכך בכל הכוח לפני כמה חודשים ונכשל. אז עכשיו הוא מנסה להכשיל את הבלוק. בנוסף תזכרו שהחיבור עם עוצמה הוא לבלוק טכני בלבד - זה גם מה שעוצמה רוצים. אז לא פלא שהרב רפי מצהיר רק על חיבור לאיחוד הלאומי כי זה חיבור מהותי.
30
גורם בבית היהודי.....
המיואש | 31-05-2019 0:30
מי זה הגורםהזה עוד מזרוחניק משופם ואליטיסט בעיני עצמו שמתנשא על כולם או איזה פוצי יוגב... יאללה עטפו הביתה מהרסים ומחריבים ומחלישים שכמוכם אסופה של סחבות פוליטיות
31
חיים בסרט
דן | 31-05-2019 0:32
בלי עוצמה יהודית לא הייתם נכנסים מהתחלה! רדו מהעץ! לכו על איחוד גדול עם בנט פייגלין ועוצמה!
32
בלי עוצמה הם לא עוברים אחוז חסימה !!!!!
ישראל | 31-05-2019 0:37
הבוחרים של הבית היהודי לא נאמנים למפלגה כמו הבוחרים של עוצמה ועובדה שאם עוצמה לא היתה איתם אז הם היו ביחד עם האיחוד הלאומי אולי שלושה מנדטים אז חשוב שהרב רפי יפעיל קצת מחשבה לפי שהוא משמיד סופית את המיפלגה ויעשה איחוד עם עוצמה יהודית!!!
33
מנגנון הרס עצמי
מקווה לטוב | 31-05-2019 0:56
הבית היהודי חייבים לבחור הנהגה חדשה ולהחליף את כל חברי הכנסת. בכל מקרה הם לא שווים יותר משני מנדטים.
34
שוב פילוגים?? לא למדתם??? לאחד קולות עם כולם!
לא לאבד שום קול! | 31-05-2019 1:29
ביחד ננצח
35
7 מנדטים הלכו לאיבוד, לא מספיק? התעשתו!!!!
יקי | 31-05-2019 2:22
יש לאחד את כל הציבור הדתי הציוני תחת מטריה אחת הלואי שניתן היה לאחד את כל הדתיים למפלגה אחת ענקית ימנית ומשמעותית
36
אנחנו מקבלים את הגזרה האלוקית הזאתי, נו באמת
איזקוביץ' | 31-05-2019 5:45
אין לך בשרוול קלישאה אחרת?!
37
הבית היהודי והאמת
החרדי מגבעתיים | 31-05-2019 6:40
אנשי הבית היהודי עדיין לא הפנימו מי הציל אותם. רק בלוק טכני עם עוצמה הציל, ויציל אותם. באם העודות נכונות, בגלל צרות עין של אנשי הבית היהודי, הבית עלול להחרב, והימין עלול להכשל. יפה נפש חסרי אחריות.
הבית הגוי והשקר
יוסי | 02-06-2019 2:07
סתם אנשים, שכחו את השכל בבית.
38
בלי עוצמה יהודית
עדי | 31-05-2019 7:46
הבית היהודי יתרסק, יש להם מזל שיש להם את סמוטריץ'. אבל מצחיקים אותי כל הציטוטים מהגורמים הבכירים האלה.. בזכות עצמה יהודית איחוד הימין נכנס לכנסת בכנסת האחרונה. וללא שום ספק גם הפעם בלי עצמה יהודית אין להם סיכוי להכנס. ברור לכם למי אני ( ועוד כמה עשרות אלפי קולות) הצבענו ונצביע בעתיד. רק עוצמה. עוצמה יהודית. שבת שלום
39
לפחות משהו חיובי קורה
קרן | 31-05-2019 8:14
פאשיסטים צריכים להיות מחוץ לכנסת
המילון החדש
חחחח | 31-05-2019 18:09
לאומי=פאשיסט
40
חדש!! עוצמה לא רואים את נתניהו שמאל!!
מארק | 31-05-2019 8:29
איתמר בן גביר: ההליכה לבחירות נוספות היא מיותרת והאחריות לכך רובצת על כתפיו של מי שלא טובת עם ישראל לנגד עיניו אלא טובתו האישית: אביגדור ליברמן.
41
הבית היהודי
דני דין | 31-05-2019 8:33
לשון המאזניים בבחירות הבאות יהיה ליברמן.והבית היהודי יצטרך לבחור בין ביבי לגנץ .מכל מקום את המשפטים לא תקבלו.
42
סמוטריץ שווה חצי מנדט ומסרסר בכולם שם
ישראל | 31-05-2019 8:33
פשוט הזוי לגמרי כלומניק ששוה חצי מנדט מקבל במפלגה כבוד מלכים מקום 2 ועושה שם בכולם כרצונו לא יאומן שהם כאלה סמרטוטים שם עשו פריימריז בין המתפקדים ואז כדי לתת לסמרטוטיץ הזה מקום דחקו את כל הנבחרים שלהם הזוי לחלוטין
43
רוצים אחדות הימין ולא פלגנות.
רוני | 31-05-2019 8:42
איבדנו מספיק קולות. זה יהיה חוסר אחריות כמו מעשיו של ליברמן אם לא ירוצו עם עוצמה. ועוד מפלגות די לאגו
44
אם בסוף הם באמת נפרדים מעוצמה
דניאל | 31-05-2019 9:14
צריך לקוות שבן גביר יוותר על ריצת המפלגה, לא שאני חלילה חושב שלו מגיע לוותר אלא אני סובר שהוא היחיד עם מספיק שכל בקודקוד לדאוג לרווחת הכלל על פני זו שלו ולא לרוץ,שלו תהיה עוד פעם מפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה... או שיתאחד עם בנט ושקד, אך זה עדיין יהיה ללכת על הקשקש ויסכן את המצב שליברמן ינצח שוב.
אם בסוף הם באמת נפרדים מעוצמה
הגיון בריא | 31-05-2019 10:34
צריך לקוות שהם (הבית היהודי) לא ירוצו כדי שלא תהיה פעם נוספת שהמפלגה ימנית לא עוברת את אחוז החסימה...
45
איחוד
דליה | 31-05-2019 9:25
סמוטריץ צריך להתאחד עם בנט. כמו שבנט הציל את.המפדל מכלייה, כך יציל אותם גם הפעם. אין למפלגה עתיד בלי בנט.
46
סיימתם עם עוצמה יהודית? סיימתי איתכם!
הגיון בריא | 31-05-2019 9:28
בבחירות הלפני אחרונות הצבעתי לבית היהודי. בבחירות האחרונות היה ברור לי שאצביע לעוצמה יהודית, אך בגלל האיחוד עם עוצמה יצא ששמתי שוב טב בקלפי. בקיצור, אם בבחירות הנוכחיים עוצמה יהודית לא תהיה איתכם, ברור שלא תזכו לקול שלי. כי אני עם הבית היהודי סיימתי.
47
אם חלילה ימשיכו בבית היהודי לדבוק בפלגי השקפה
אפרים | 31-05-2019 9:42
אם בבית היהודי ימשיכו בתהליכי יוהרה התבדלות והתנשאות אצביע לעוצמה
48
איזו שחצנות
בן | 31-05-2019 10:24
ואנחנו עם הבית היהודי גמרנו
49
פרץ - מרץ!
חרוז תפוז | 31-05-2019 10:49
מה עשה פרץ בגירוש מגוש קטיף? חיבק ונישק את המגורשים תוך שליווה אותם החוצה! נקודה למחשבה.
50
האמת
שוקי | 31-05-2019 12:04
זה מאוד מוזר שאתם מאשימים את ליברמן בזמן שביבי המשיח שלכם לא בנה ממשלה אתכם, היה לו מספיק זמן לחשוב על מי ובאיזה תפקיד והוא לא עשה את זה. ביבי בגד בכם
51
אם רוצים שוב לזרוק קולות לזבל אז תוציאו אותם
עמי | 31-05-2019 12:28
הקולות שלכם לא מהצפונבונים!!! בקושי עברתם המחבום ועוד מצייצים???
52
ביבי הציע לעבודה שלא יעשה כלום
הולכים סומים | 31-05-2019 13:03
קחו נתונים על הרצפה במקום לחשוב ראש אתון
53
סיימתם גם עם הכנסת
יהודי | 31-05-2019 13:23
כפויי טובה שכמותכם! בזכות עוצמה נכנסתם ועכשיו אתם יורקים עליהם? שחצנים.
54
הגורמים האלה לא הסכימו לפרסם את שמם בגלל שהם
אני | 31-05-2019 13:58
לא מחליטים כלום אז הם מעדיפים להשאר בעילום שם אבל אם המחליט הראשי שזה הרב רפי פרץ וסמוטריץ' אז זה לא היה בעילום שם כי הם עומדים מאחורי הדיבורים שלהם
55
אחדות
אחדות | 31-05-2019 15:03
אם אין אחדות עם עוצמה יהודית. גם איתי ומשפחתי גמרתם. רק עם איחוד של כל הרצף נתגבר ונצליח.
56
רק עוצמה! בלי עוצמה לא אצביע לבית היהודי!
יוסי | 31-05-2019 15:28
מספיק לפרסם את הגורמים הזחוחים של הבית היהודי שעפים על עצמם כאילו הם שווים עשרה מנדטים..
57
מי זה שמעלה כל פעם כתבות מסוכסכות?!?!?!
רק אני | 31-05-2019 15:38
סמוטריץ אמר בפירוש שמבחינתי לחתום כבר עכשיו עם עוצמה על אותו הסכם. מי שאכפת לו באמת מממשלת ימין - מבין שלחוץ בנפרד זה אבסורד. גם עוצמה לא יכנסו וגם הבית היהודי לא.
למה אותו הסכם? רוצים הן גביר מקום 2
רוני | 31-05-2019 17:29
רוב המנדטים זה בן גביר סמרטוטיץ היהיר הזה לא שווה אפילו מנדט אחד
58
אחדות אמיתית
ענת שלום | 31-05-2019 18:05
זהו... אני עם מפלגות דתיות גמרתי!!!! נמאס מהפילוג... רוממותו א-ל בגרונם וחרב סכסוכים ופילוגים בידם... בושה על שום דבר לא מסכימים עסוקים בקטנות. רק ביבי הפעם.
59
מי שאמר את זה אם בכלל שיתבייש
אביתר יעקב מיכלשוילי | 31-05-2019 18:06
עוצמה יהודית העבירו אותם
60
עוצמה היהודית הבית היהטדי חא רוצה אותם
א.א.חיפה | 01-06-2019 15:58
אני חושבת שהבית היהודי הפסיד בבחירות אלו כי רבים מהבוחרים שלהם נרתעו מאיתמר בן גביר מדבריו כלפי הבגץ.איך נכנסנו לסחרחורת בנינו לשופטים.נשמע המו מלחמת אחים.היו דברים שנעשו אבל בלי יהירות .רץ קדימה מבלי להסצכל במי פוגע. גם אני בעד לעשות שינויים במערכת המשפטית .מה הקורה בבג'ץ שיעמדו מהצד ויבינו את תסכול העם על כל החלטות שלהם. מה עשה לעם מה חשוב להם העם או מה העולם יגיד ,יגיב על החחטות שלהם.בעבר בית במשפט יותר התחשב הבין את רחש העם עשה זאת בחוכמה מה שהחליטו היום בקור רוח בלי להתחשב בנפש שחנו. דוגמא : שהשופט אמר למתנחלת שהמחבל כמעט רצח אוצה והסכין עוד נשאר בגבה הוא חא התכוון להרוג אותך. כי לא סובב הסכין יוצר מדי. הזוי!
61
ואני עם הבית היהודי סיימתי
יהודה | 01-06-2019 21:19
אצביע אך ורק לעוצמה יהודית
62
הרבנים שתמכו בליאון לבחירות צריכים לתמוך בכם
לאיחוד מפלגות הימין | 01-06-2019 21:53
אותם רבנים שהופיעו בעיתון בשבע צריכים לדרוש כל אחד מתלמידיו להצביע למפלגה דתית לאומית
63
רק איחוד יביא לניצחון!
אניה | 01-06-2019 22:28
מקוה שהגורם הזה אינו רציני במפלגה. אם עד היום לא למדתם את הצורך באיחוד בין הכוחות, שוב נתרסק וחבל!
64
הגיע הזמן שעוצמה ירוצו עם האיחוד הלאומי בלבד
איתן | 02-06-2019 0:05
ככה השחצנים מהבית היהודי ייעלמו
65
כולם מבלבלים את השכל
לא יודע כלום | 02-06-2019 1:50
חכו ליומיים לפני החירות, רק אז כל הפוליטקה רלוונטית...
66
גם כן אלה לא מבינים כלום!
אליהו המלך | 02-06-2019 1:59
אפסים!
67
לא חשוב בכלל
חשוב מאוד | 02-06-2019 1:59
די לטמטם את השכל של הציבור התמים!
68
זה לא יעזור לכם!
אפריים מוכר נעליים | 02-06-2019 2:02
עוצמה יהודית חבל שאתם לא מתנצלים!
69
עוצמה יהודית בלי...
לא כל כך פוליטיקאי | 02-06-2019 2:06
סתם סתם... אחלה שפיצים!
70
אחלה בן גביר!
מילתא | 02-06-2019 2:17
כהנא חי!
71
השתן של הבית היהודי עולה לראש
==================== | 02-06-2019 7:43
צריכים להעיף את הרב פרץ ויפה שעה אחת קודם. לכו לביאו את יפעת ארליך. חבורה של חובבבנים תחזירו את בנט ושקד ותעשו גוש מימין לליכוד אתם לא מסוגלים להתאחד לכן לעולם לא יהיה לכם כוח הפסדתם 5 מנדטים על כלום. בנט+ שקד + אלי אישי+ הבית היהודי + פיילין +בן גביר=15 מנדטים אם תעבדו ביחד ותורידו את האגו שלכם 15 מנדטים יכולים בשקט להתקבל ואם לא כנראה תגרדו את % החסימה שוב השאלה עם מלמעלה או מלמטה.
72
אנחנו זוג , חרדים ,הצבענו "טב" רק בגלל עוצמה
שלומית | 02-06-2019 8:47
יש לי הרגשה שגנץ ירכיב את הממשלה הבאה .
73
מהפכה???
אילה לבנה | 02-06-2019 9:50
המהפכה במערכת המשפט שם בדיוני להפכה נגד הדמוקרטיה. בטוחה שהרבה סרוגים לא מוכנים לוותר עליה.
74
"גורם בבית היהודי"= ניר אורבך
הוא נלחם מתחילה כנגד | 02-06-2019 9:54
הוא מושך את המפלגה תמיד לכיוון הלייט
75
אם אין איחוד עוצמה בבית היהודי=לא מצביעים להם
פירוד מוביל הפסד | 02-06-2019 9:57
חבל לשרוף קולות