טראמפ: "חבל מאד שנתניהו לא הצליח להקים ממשלה" - סרוגים

טראמפ: "חבל מאד שנתניהו לא הצליח להקים ממשלה"

יום לאחר פיזור הכנסת ה-21, הנשיא האמריקני הביע את אכזבתו מהחזרה לבחירות בישראל: "נראה היה שנתניהו ניצח, הוא בחור נהדר ועובד מצויין. זה חבל מאד שהוא לא הצליח להקים ממשלה"

טראמפ: "חבל מאד שנתניהו לא הצליח להקים ממשלה"
  (צילום: חיים צ"ח\לע"ם)

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס היום (חמישי) למשבר הקואליציוני בישראל וההכרזה על פיזור הכנסת והליכה לבחירות חוזרות. בדבריו הביע את אכזבתו מחוסר היכולת של ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב קואליציה בזמן.

"זה חבל מאד מה שקרה שמה בישראל. נראה היה שנתניהו ניצח" אמר באירוע בבית הלבן. "הוא בחור נהדר ועובד מצויין. חבל מאד שהוא לא הצליח להקים ממשלה וחוזרים לערוך בחירות".

מוקדם יותר היום ראש הממשלה נפגש עם שליח הנשיא האמריקני ג'ייסון גרינבלט ויועץ הבית הלבן ג'ארד קושנר, זאת במסגרת ביקור מדיני הנערך כחלק מההכנות לקראת הסדנה הכלכלית שתתקיים בבחריין בה תוצג החלק הראשון של "עסקת המאה". במהלך הפגישה נתניהו התייחס גם לפיזור הכנסת, והתחייב ש"למרות האירוע אמש, נמשיך לעבוד יחד". קושנר השיב כי הוא "מחויב למשימה. ביטחון ישראל חשוב ליחסים בין המדינות ולנשיא טראמפ, ואנחנו מתרגשים מהפוטנציאל שיש לאזור".

בתחילת השבוע טראמפ התייחס בטוויטר למשבר במגעים הקואליציונים ואמר כי "אני מאד מקווה שהדברים יסתדרו בהרכבת הקואליציה, כדי שביבי ואני נוכל להמשיך ולהפוך את הברית בין ישראל וארה"ב לחזקה יותר מאי פעם. עדיין יש הרבה מה לעשות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו