ליברמן: "הולכים לבחירות כי הליכוד סירבו להצעתנו" - סרוגים

ליברמן: "הולכים לבחירות כי הליכוד סירבו להצעתנו"

רגע לפני ההצבעה על פיזור הכנסת, יו"ר ישראל ביתנו תקף את ראש הממשלה: "מדינת ישראל הולכת לבחירות בגלל סירובו של הליכוד לקבל את ההצעה שלנו. לא נהיה שותפים לממשלת הלכה"

ליברמן: "הולכים לבחירות כי הליכוד סירבו להצעתנו"
  (צילום: פלאש 90)

דקות ספורות לפני תחילת ההצבעה על החוק לפיזור הכנסת, יו"ר ישראל בינתו אביגדור ליברמן אמר כי "מדינת ישראל הולכת לבחירות בגלל סירובו של הליכוד לקבל את ההצעה שלנו". לדבריו, "מדובר בכניעה מוחלטת של ׳הליכוד׳ לחרדים. לא נהיה שותפים לממשלת הלכה״.

בעקבות דבריו של ליברמן, יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי ״עם כל הכאב והטרחה על ההליכה לבחירות חוזרות, לכבוד הקב״ה ולכבוד התורה כדאי הוא המאבק הזה ובעז״ה נזכה בבחירות הללו להצלחה גדולה יותר".

דבריו של דרעי מגיעים לאחר שקיבל הערב את הסכמתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן להצעתו האחרונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין חוק הגיוס. על פי הדיווחים, דרעי אמר למקורביו כי "הסכמנו בכדי למנוע בחירות מיותרות ומול הסכנה בהקמת ממשלת שמאל אנטי דתית״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גבעת חלפון.
ס.חכם | 29-05-2019 23:55
ראו מי מנהל את המדינה.מועצת חכמי ההייאתולות מטהראן. המדינה הזו הולכת לכל הרוחות חבל על הנופלים בדרך. טהראן זה כאן.
לתגובה האחרונה.
א | 30-05-2019 0:27
אתה בטוח שייך לסרוגים?קשה להאמין בושה!
2
ליברמן השקרן
ש.כהן | 30-05-2019 1:39
הוא חלאה אמיתית. רק לשנוא דתיים. מי הביא את הגוי הרוסי הקוזק הזה מרוסיה.??????חזור לגולג שלך.
3
לברמן
שמעון | 30-05-2019 9:40
בעה בוקר טוב לכל הקוראים את הכתבות שלי .אנחנו נמצאים בסירה קטנה בתוך ים וזועף.תמוהה אדם אחד אשר בא מקורדובה מרוסיה בתור עולה .עבד בנמל תעופה בתור עובד מהמנין .לא מוכר לפי מדע שבידי צחי הנגבי הוא שהביא אותו לליכוד ישר לשכת נתניהו.קבל כל דבר על מגד הכס.אסטרלי לא נוגעים בו.פנוק היום עושה משחק עם כל העם היושב בציון.אני אשמים בכך .מבאים אנשים בלי לבדוק לעומק את עברם.העלים הרוסים קבלו הכל דיור. רכב בלי מכס עבודה לימודים כל נושא הם בעדיפות ראשונה. סל קליטה עם תקציב מנופח.מה לא .אנחנו בנינו נלחמנו .אבותנו גרו בפחונים ואוהלים.עבודות כפיים בנין פרדס .סללת כבישים נטעת עצים .מה הממשל ראה בנו עבד לעשות רצון אדונים.עשו עלנו נסויים כמו רסוס דידיטי גזזת.נפגענו .ועוד כל העולים שבאו מצפון אפריקה .שוכנו בעירות הדרמיות. והצפוניות..לא במרכז לא במשור החוף כעת קם אדם בשם אבגדור לברמן אשר הגולם קם על יצרו אשר דוחף את המדינה לתהום .זה בא לעשות נזק להרוס את כל בננו אחנו הותיקים בדם זיע ודמעות.בשום מקום בעולם אדם אחד לא נולד בארץ אני לא יודע אם שרית בצהל .לכאורה אבל באחריות אין לו דרגה בכירה .נהיה שר בטחון .אני לא יודע אם אישת פזית במלחמה או פיקד על פיקוד מסגרת הפעלת פקוד עליון.האדם הזה לא ראוי לתת בו אימון .בגלל לברמן יש בחרות חדשות על כל ישראל לשלם ביוקר .חבל לא רוצים לשמור על מדינה.בברכה נלחמנו