אישומים חסרי תקדים נגד הקצין המקלל ניצב ניסו שחם - סרוגים

אישומים חסרי תקדים נגד הקצין המקלל ניצב ניסו שחם

מפכ"ל המשטרה השעה את ניצב ניסו שחם בשל חקירה שנפתחה נגדו במסגרתה הוא מואשם בין השאר בהטרדה מינית של שוטרות. שחם זכור מתקופת ההתנתקות אז ניבל את הפה בקללות גסות נגד מפגיני כפר מימון. בארגוני הימין מברכים: "מדובר באדם מסוכן שלא ראוי לשרת".

אישומים חסרי תקדים נגד הקצין המקלל ניצב ניסו שחם
  יוצא מהמשטרה. שחם (פלאש90)

ניסו שחם בדרך החוצה מהמשטרה.

מפכ"ל המשטרה החליט להשעות מתפקידו את מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, בשל חקירה חמורה שנפתחה נגדו. במסגרת החשדות המיוחסים לניצב שחם הוא מואשם בין השאר ב: הטרדה מינית, מעשה מגונה ובעילה אסורה בהסכמה בשוטרות תחת פיקודו. יצוין כי במסגרת הפרשה, המביכה מאד את צמרת המשטרה, נחקר גם תת ניצב ניסים אדרי מפקד מרחב ציון במשטרת ירושלים החשוד כי ידע על התנהלותו של שחם ולא דיווח עליה.

בינתיים בעקבות הרגישות הביטחונית של מחוז ירושלים בחודש הרמדאן החליט מפכ"ל המשטרה למנות את ניצב מני יצחק מפקד יחידה להב 433 לממלא מקום מפקד מחוז ירושלים. בכל מקרה גורמים המקורבים לחקירה אמרו היום כי ככל הנראה ניצב שחם ותנ"צ אדרי לא יוכלו להמשיך בתפקידם במשטרת ישראל זאת בעקבות החשדות המיוחסים להם.

כזכור לפני כשנה מונה שחם למפקד מחוז ירושלים בצעד שגרר תגובות נזעמות מצד הימין וזאת על רקע אירועי כפר מימון ערב ההתנתקות. כזכור, לפני שבע שנים התקיימה ההפגנה הגדולה בכפר מיימון שהתרחשה ללא הפרות סדר מיוחדות, מה שלא הפריע לתנ"צ שחם לפקוד שלא להשתמש באמצעי לפיזור הפגנות אלא באלות "לפלג גוף תחתון".

באחד האירועים נתפס בעדשת המצלמה של ערוץ 10 שחם מורה לפקודו להשתמש בכח נגד המפגינים, כשהוא: "#$% עליהם שיישרפו, אל תעשה חשבון, תפעיל מכת"ז. תשתמש בכל האמצעים כולל מעצרים ושימוש בכוח".

צפו בפניניו של מפקד מחוז ירושלים החדש, בעת אירועי כפר מימון:

לפני כארבע שנים, כשנתבקש להתמנות לסגן מפקד מחוז ירושלים, התנצל שחם בפני  הציבור הדתי. במכתב התנצלות שפרסם הוא כתב: "דרך התבטאותי באותו אירוע היתה פוגענית ולא ראויה. מאז ועד היום היא מעיקה עליי וטורדת את מנוחתי".

בימין מברכים

בימין מביעים שביעות רצון מהשעייתו של שחם.

"המטה העולמי להצלת העם והארץ" הגיב הבוקר על הדחתו  כשהוא אומר "שבע שנים לגירוש, פושע נוסף שהיה שותף לפשע הגירוש משלם היום את המחיר. ניסו שחם מצטרף לשורה ארוכה של אנשים שביצעו ויזמו את ההתנתקות שבאו על עונשם. זה יום שמחה לעם ישראל שיצור כזה הודח משורות המשטרה".

במטה העולמי להצלת העם והארץ מזכירים כי הם הגשיו לפני חמש שנים בג"צ לא לאשר את מינויו לסגן מפקד מחוז ירושלים, "בג"צ דחה את תביעתנו, היום רואים כי צדקנו שטענו שמדובר באדם מסוכן שלא ראוי לשרת במשטרה".

פעיל הימין ועורך הדין איתמר בן גביר "ערב יום השנה לגירוש גוש קטיף ויותר מסמלי שניסו שחם מוצא עצמו מושעה. הגיע הזמן שכל מי שהיה קשור לפשע בגוש קטיף ילך הביתה, ולא ימשיך לכהן בתפקיד ציבורי או בשירות המדינה. לא נשכח את פושעי גוש קטיף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מתי ילכו כל השותפים להסכם בית אל ולגרוש בהסכמה?
משה | 26-07-2012 13:03
הסכם בית אל אולי עושה טוב לבית אל אך הוא מהווה תקדים מסוכן מאד להמשך פינוים תמורת בצע כסף למה תמיד יש את התחושה שאנשים בבית אל דואגים רק לעצמם אפילו במחיר של פגיעה בשאר הציבור?
2
ניסו חמאווי (שחם)
דוד ארנפלד | 12-08-2012 1:35
זה 9 שנים אני מתריע בשער בכל רשות, תקשורת, בכירים במשטרה וכל גוף שהיה מוכן להקשיב. הפכתי לאובססיבי בעל כורחי. שנתי נדדה ביודעי בבירור שנוכלים עם שכרון כוח, מקודמים בסולם הדרגות עם קופת שרצים כבדה על גבם. האיש הנואל הוא מגלומן וגזען שאינו סובל אנשים יצירתיים ודעתנים סביבו. הם כנראה מהווים איום על בורותו ועילגותו. האיש ניהל את תפקידיו כשהכל התנקז לטובתו ותענוגותיו האישיים. הוא היה אכזר, נוקם ונוטר. הוא נהנה "לרדת" על חלשים וידע היטב ללחך ישבנים מדושנים בצמרת. הניסו הוא טיפוס ערמומי ומסוכן שניצל את כל העולמות לטיפוח האגו המנופח שלו. פטרוניו שתהו, כביכול על הסקופ ה"שחמי" השקוף, ידעו לבטח על רוב פשעיו שכיסו כל תחום בעולם הפשע. כיום הצדקנים מיתממים באי נוחות. מקוה שתיבת הפנדורה תיפתח והכל יתגלה. תדמית המשטרה כיום היא בשפל, זה לא מפליא. הצמרת ברובה היא יהירה, רקובה וקבעה נורמה של כיסוי תחתים שמנים אחד לשני. לדעתי לאחר המפכ"לים הטמבלים האחרונים, מונה איש ראוי, הגון ששאיפתו לנקות את כל הסחי שיושב במטה הארצי. מר דנינו - חזק ואמץ! לפני כ-9 שנים, כשהתרעתי בפני הגופים הרלוונטיים, יצאתי מתוסכל כשנוכחתי שהחיפוי ההדדי גובל בפשע. תודה לאל רעייתו של ניסו יצאה לגמלאות ויש אומרים שזו היתה בקשתה שכובדה. היא לא השלימה עם העובדה שחוקריה בפיקודה, יחקרו את הנוול שבגד בה כל השנים הארוכות. הסיווג הבטחוני שניתן לניצב עם ההשלכות המסוכנות של שימוש לא ראוי, והכוח שניתן לחרמן, פריווילגיה למנות למשרות השונות, הרחיב לו את זרימת הדם במפשעה. לבטח ישנן עוד עשרותמאות נשים, שוויתרו על הגשת תלונות מחשש לזעזועים בחייהן. זה גם לא כבוד לערבב מיצים עם איש דוחה, שמן, מזיע, קרח ומסריח באופן קבוע מהפה. אחת הקצינות סיפרה שהבולבול של ניסו בקושי נראה ביחס לתשוקה החייתית שהפגין. איני איש משטרה, אבל ניסו השכיל להרוס את כל מערכת היחסים הנהדרת ששררה בין תושביה היהודיים של העיר העתיקה למשטרה שהיתה בפיקודם של קודמיו. מהרגע שהשחצן היהיר הגיע, מלבד האנרכיה שהואגרם במרחב, הוא הרס בשנאתו את היחסים הנפלאים. הבטחון האישי הופקר בשל נקמות אישיות ואגו מפוקפק פגוע. התקופה היתה שיא האינתיפדה השניה עם התראות ממוקדות שהמנוול החליט להתעלם ולא לתגבר את האזור ואף להפריע בכל אשר ניסה. מפקדו, שהסתבר שהיה חברו הטוב שבילו שבתות בפיקניקים משותפים וחו"לים יחד ע"ח המשטרה, כביכול לסיורי לימודים, התעלם מהתלונות ושיתף פעולה עם אלפי השיניים בפיו. הניסו התערב בחקירות שהיה מנוע. הוא דחף פיו גם בחקירת נסיון לרצח ושיבש חקירה, שוב בשל אגו ושכרון כוח. האיש הרוויח את נפילתו ב
3
מסכנה אשתו - בגד בה עם כל דבר שזז.
אוראור | 21-03-2017 20:50
נו - המנוול הזה לא כיבד את אשתו וילדיו בהם הוא בגד ככה - אז איך רצו שיכבד נשים אחרות? בכלל - למה אפשר לצפות מנואף , חוטא , בוגד וטמא? וגם מה שהוא עולל למתנחלים - הלוואי שיתחרט כל חייו על מעשי הטירוף שלו.
4
נחש בתוך הקש - הקללה הכי גדולה זה שהוא עדיין חי ובצבא
אוראור | 09-05-2017 17:33
לא - אני לא מצטערת על מה שכתבתי - ועוד כתבתי את זה בצורה הכי עדינה שיש. הקללן הוולגרי הזה צריך להתבייש בעצמו - מי הוא חו7שב שהוא? שיתבייש לו.
5
עם הפה ג'ורה שלו - פלא שאין לו סירחון מהפה - והמבין
אוראור | 29-06-2017 20:51
יבין - הרי נשפכות לו מהפה המסריח והמלוכלך שלו כמויות עצומות של ג'יפה - נחל ירקון ונחל קישון כבר הרבה יותר נקיים מהפה הגדול שלו.
6
ועכשיו שוב יש תלונה נגד הנואף הזנאי הבוגד הזה - מעניין
אוראור | 24-04-2018 10:41
למה..................